Z Velkého Kriváňe na Terryho chatu

Naprosto neskutečné dva dny s mým synem kdy jsme přešli hřeben z Velkého Kriváně přes CHleb a Grůň do Vrátné.Ještě ten den večer jsme vyrazili směr Starý Smokovec a ubytovali se na Bilikově chatě na Hrebienku.Sice jsme nestihli zubačku a museli na Hrebienok dojít pěšky což už Vojta těžce komentoval,ale ráno jsme měli hodinu náskok před ostatnímá a směr Terryho chata jsme vyrazili úplně sami,krásdnou nerušenou tatranskou přírodou.Podle směrnic měla cesta zabrat nahoru necelé 3 hodiny a dolů podobně .My to i s přestávkami a celkem složitým ledovým terénem pod vrcholovou chatou zvládli za 5 hodin a 20 minut až k autu na parkoviště ve Smokovci.

Poslední aktualizace: 4.11.2015
Z Velkého Kriváňe na Terryho chatu na mapě
Autor: rwator

Příspěvky z okolí Z Velkého Kriváňe na Terryho chatu

Pekelník
- vedlejší vrchol (1609,3 m) v západním hřebeni Veľkého Kriváňa a zároveň…
Malá Fatra (1): Veľký Kriváň – Pekelník (10/2013) Malá…
Sedlo Bublen – nevýrazné sedlo (1511 m n.m.) v hlavním hřebeni Kriváňské …
Hrana Veľkého Kriváňa – turistické rozcestí (1650 m n.m.) na hřebeni Veľk…
- nejvyšší vrchol (1708,7 m) Kriváňské Fatry i celé Malé Fatry. Nalezneme…
Velký Kriváň je jednou z hlavních dominant pohoří Malá…
Velký Kriváň, Snilovské sedlo, Chleb, Velký Rozsutec, Poĺudňový…
Chrapáky – důležité rozcestí turistických tras (1417,1 m n. m.). Nachází v centrální části Kriváňské Malé Fatry, na severovýchodních…
Je to už sice delší dobu, ale jelikož tento výlet byl jeden z prvních,…
- na mapách opomíjený, kupovitý vrchol (1536 m) hlavním hřebeni Kriváňské…