Fotogalerie Výlet z Litvínova přes Saleziovu výšinu - Osek až do Oldřichova, ale.....?

1.Náš program výletu
1.Náš program výletu   •   autor: Bruklin
2.Scházíme se v nádražní hale k výletu..
2.Scházíme se v nádražní hale k výletu..   •   autor: Bruklin
3.Teplická nádražní hala je okrasou nádraží, už ne ale bohužel jeho budova
3.Teplická nádražní hala je okrasou nádraží, už ne ale bohužel jeho budova   •   autor: Bruklin
4.Přijeli jsme do Litvínova
4.Přijeli jsme do Litvínova   •   autor: Bruklin
5.Náš vedoucí nás řadí k focení...
5.Náš vedoucí nás řadí k focení...   •   autor: Bruklin
6.A výsledek - fotíme se ale beze mě,neboť jsem si
6.A výsledek - fotíme se ale beze mě,neboť jsem si   •   autor: Bruklin
7.Vycházíme z nádraží - v pozadí litvínovský zámek
7.Vycházíme z nádraží - v pozadí litvínovský zámek   •   autor: Bruklin
8.Litvínovský zámek trochu víc zblízka
8.Litvínovský zámek trochu víc zblízka   •   autor: Bruklin
9.Tady je zámek sluncem osvícený ale jeho průčelí je hrůza a děs...
9.Tady je zámek sluncem osvícený ale jeho průčelí je hrůza a děs...   •   autor: Bruklin
10.První zastavení v marketu na nášup do žaludku...
10.První zastavení v marketu na nášup do žaludku...   •   autor: Bruklin
11.Blížíme se ke kostelu sv.Michaela archanděla...
11.Blížíme se ke kostelu sv.Michaela archanděla...   •   autor: Bruklin
12.Kostel v závoji větví....
12.Kostel v závoji větví....   •   autor: Bruklin
13.Sousoší pocházející ze zbořených Libkovic ve Voigtových sadech vzadu za kostelem na místě bývalého hřbitova   •   autor: Bruklin
14.Informace o kostele a faře
14.Informace o kostele a faře   •   autor: Bruklin
15.Dalš socha ve Voigtových sadech - Herkul,nebo též Samson
15.Dalš socha ve Voigtových sadech - Herkul,nebo též Samson   •   autor: Bruklin
16.Pohled od Voigtových sadů ke kostelu sv.Michaela a kapli Bratrství,přistavenou k faře   •   autor: Bruklin
17.Jaro je neochvějně tady - kvete podběl...
17.Jaro je neochvějně tady - kvete podběl...   •   autor: Bruklin
18.Pohled do dáli od hrobky Valdštejnů, ale nemohu určit vrchy.......
18.Pohled do dáli od hrobky Valdštejnů, ale nemohu určit vrchy.......   •   autor: Bruklin
19.Jdeme okolo hodně zajímavých domů s průchody, což je málo ve městech vidět..
19.Jdeme okolo hodně zajímavých domů s průchody, což je málo ve městech vidět..   •   autor: Bruklin
20.Větší přiblížení...
20.Větší přiblížení...   •   autor: Bruklin
21.Samozřejmě jsem byla zvědavá a tak jsem musela nakouknout...
21.Samozřejmě jsem byla zvědavá a tak jsem musela nakouknout...   •   autor: Bruklin
22.Myslím ulice S.K.Neumanna - jdeme směr Koldům...
22.Myslím ulice S.K.Neumanna - jdeme směr Koldům...   •   autor: Bruklin
23.Domy na druhé straně ulice postavené v padesátých letech..
23.Domy na druhé straně ulice postavené v padesátých letech..   •   autor: Bruklin
24.Další průchody v domech....
24.Další průchody v domech....   •   autor: Bruklin
25.Pokračujeme mírně vzhůru a naproti nám další dům s průchodem a nad ním hodiny...   •   autor: Bruklin
26.Přiblížení....
26.Přiblížení....   •   autor: Bruklin
27.Naše parta zapadla do cukrárny a já sedím venku pod podloubím..
27.Naše parta zapadla do cukrárny a já sedím venku pod podloubím..   •   autor: Bruklin
28.A proti mě jak sedím na lavici další dům s průchodem, tady v tom městě je zkrátka přeprůchodováno....   •   autor: Bruklin
29.Po zpětné cestě k nádraží - Zimní stadion Ivana Hlinky
29.Po zpětné cestě k nádraží - Zimní stadion Ivana Hlinky   •   autor: Bruklin
30.Pohled z ulice na hrobku Valdštejnů na dalším bývalém hřbitově
30.Pohled z ulice na hrobku Valdštejnů na dalším bývalém hřbitově   •   autor: Bruklin
31.Víc zblízka i se sochou....
31.Víc zblízka i se sochou....   •   autor: Bruklin
32.Naposledy..
32.Naposledy..   •   autor: Bruklin
33.Socha vedle hrobky, že by to byl Valdštejn...podoba by odpovídala...
33.Socha vedle hrobky, že by to byl Valdštejn...podoba by odpovídala...   •   autor: Bruklin
34.Strom na bývalém hřbitově - stromy mě velice imponují...
34.Strom na bývalém hřbitově - stromy mě velice imponují...   •   autor: Bruklin
35.A také na býv.hřbitovním okraji stará alej....
35.A také na býv.hřbitovním okraji stará alej....   •   autor: Bruklin
36.Bývalý hřbitov - nyní park, v pozadí ještě pár pomníků nechaných zřejmě z piety...   •   autor: Bruklin
37.Podmračený pohled do krajiny ze hřbitova...
37.Podmračený pohled do krajiny ze hřbitova...   •   autor: Bruklin
38.Pokračuji dál k Voigtovým sadům ke kostelu sv.Michaela
38.Pokračuji dál k Voigtovým sadům ke kostelu sv.Michaela   •   autor: Bruklin
39.Bývalá litvínovská radnice - nyní Radniční sklípek s Výstavní síní..
39.Bývalá litvínovská radnice - nyní Radniční sklípek s Výstavní síní..   •   autor: Bruklin
40.Ještě jeden záběr na kostel sv.Michaela
40.Ještě jeden záběr na kostel sv.Michaela   •   autor: Bruklin
41.K faře přistavená kaple Bratrství
41.K faře přistavená kaple Bratrství   •   autor: Bruklin
42.Pohled na nádvoří mezi kostelem a farou, měl by tam být sv.Jan Nepomucký, ale nejsem si jistá-je přítmí a špatně vidět   •   autor: Bruklin
43.Park před kostelem sv.Michaela
43.Park před kostelem sv.Michaela   •   autor: Bruklin
44.Ještě jeden záběr z parku, kterému jsem neodolala
44.Ještě jeden záběr z parku, kterému jsem neodolala   •   autor: Bruklin
45.Fara se společenstvím stromů.....
45.Fara se společenstvím stromů.....   •   autor: Bruklin
46.Vcházím na litvínovské náměstí, oficielně Náměstí Míru
46.Vcházím na litvínovské náměstí, oficielně Náměstí Míru   •   autor: Bruklin
47.Pohled od kostela na náměstí s radnící uprostřed..
47.Pohled od kostela na náměstí s radnící uprostřed..   •   autor: Bruklin
48.Pohled na náměstí od zámku..
48.Pohled na náměstí od zámku..   •   autor: Bruklin
49.Dům vedle zámku,kde mají vietnamci občerstvení...
49.Dům vedle zámku,kde mají vietnamci občerstvení...   •   autor: Bruklin
51.Samotné průčelí zámku nebudí dobrý dojem, zvlášť když ho zkrášluje ještě můj prst, ale jinou fotku průčelí zámku nemám   •   autor: Bruklin
51.Jdu vedle zámku k nádraží a neodolala jsem pokrouceninám stromů..
51.Jdu vedle zámku k nádraží a neodolala jsem pokrouceninám stromů..   •   autor: Bruklin
52.A na závěr alespoň bombonek pro mě: Restaurace Nudle...připoměla mě Felixe Holzmanna ve scénce v Restauraci   •   autor: Bruklin
53.A další zanjímavý dům:
53.A další zanjímavý dům:   •   autor: Bruklin
54.Jsem opět v Teplicích - snímek nic moc ale pozorné oko zjistí rozkvetlé sedmikásky! Jaro je neomylně TADY!   •   autor: Bruklin