Východní pobřeží USA autem 2. díl

Druhý den po našem nočním příletu a přelte Atlantiku vstáváme natěšení na moře a pláž. Je však pod mrakem. Přesto vyrážím směr pláž. Ta vypadá přesně jako z amerických filmů. Dlouhý písečný břeh se slunečníky. A protože počasí není zrovna katologové, není tu ani příliž lidí. Je však příjemné teplo a moře je úřasné. Koupeme se, odpočíváme na lehátkách a drobnou procházkou prozkomáváme okolí. Únava po cestě se prostě musí "vyválet". Třetí den už vyrážíme na "drobný" výlet na Key West. když jsem začala plánovat naší cestu do USA, tak jsem si říkala, že na nejjižnější výběžek USA Kea West je to z Miami Beach kousek a drobný výlet neuškodí. On ten drobný výlet byla nakonec tříhodinová cesta autem tam a tři hodiny zase zpátky. Ale určitě je to výlet, který všem doporučuji. 90 mil od nejjižnějšího výběžku ostrovů, kteřé se již řadí do Karibiku, které omývá Mexický záliv, je Kuba. Cesta je více či méně záživná, auta dodržují předepsanou rychlost a tak jedou vedle sebe a nepředjíždí se. Zastavili jsme se v Národním parku Bahia Honda. To byl mimořádný zážitek a pohledy na písečné zátoky, modrozelené moře a zelené palmy byl jako z katalogu. Je to jedno z mála míst, kam bych se jednou ráda vrátila. Konkrétně jedno ze tří míst naší dovolené, které zaujalo a pokud bych měla kouzelnou hůlku na přání, tak bych tam byla i déle. (Z dalších míst to byl Washington a případně Philadeplhia, ale o tom až později, zatím jsme stále na jihu. Projeli jsme po cestě Sedmimílový most a prohlédli si i zbytky rozpadlého železničního mostu, který ostrovy na počátku 20. století spojoval. Po Hurikánu ve 30. letech byl vážně poškozen a nebyl již nikdy opraven.

Na konci výletu, nejjižnějším cípu USA jsme navštívili Key Point, svedli bitvu o fotografické místo s ostatními, především ruskými, turisty, nadýchali trochu kubánské atmosfery, minuli jsme dům E. Hemingwaye a rozvíjeli jsme teorie, proč jsou všude volně pobíhající kohouti (nepřišli jsme na to)., podívali jsme se kde začíná legendární silnice "1", udělali povinné fotky a zase jsme jeli tři hodiny do hotelu na Miami Beach. Byl to hezký den.

Poslední aktualizace: 24.6.2015
Východní pobřeží USA autem 2. díl na mapě

Příspěvky z okolí Východní pobřeží USA autem 2. díl

Letiště Miami / Dade Collier Training And Transition
Letiště Dade Collier Training And Transition (…
Zavítejte do Everglades. Ať již budete jezdit po nekonečných močálech na vznášedlech či se procházet v parcích , aligátoři se vám jistě předvedou v celé své kráse. Pokud nemáte…
Miccosukee, indiánský kmen, jehož vesnici najdete…
Jen 30 minut západně od Miami-Dade County se můžeme pod…