Víkend v penzionu Sedmikráska

Vážení přátelé Turistiky i turistiky,

Foto: správce

dne 20.5.2011, jsem naložil rodinu do auta a vyrazili jsme směr penzion Sedmikráska v Horním Maršově.Po příjezdu jsme byli mile přivítáni správci manželi Koblížkovými a šli na večeři.Porce , které nám a ostatním donesli, byly jako pro dřevorubce a opravdu jsme měli co dělat, abychom to snědli.Po večeři jsme se ubytovali a unaveni po cestě a nacpaní po večeři šli spát.jako první usnul Matýsek/17 měsíců/ , ale my hned vzápětí.Ráno nás čekala královská snídaně složená z kontinentální a ještě obložené mísy pro 3 osoby.Po snídani jsme uvrhli Matýska do kočárku a vyrazili po modré značce, která vede kolem penzionu směrem na Lysečinskou boudu.Zde byla první občerstvovací stanice.Dále jsme sešli z kopečka po červené do Horních Albeřic.Cestou jsme potkali Vápennou pec Vápenka a shlédli od zábradlí Albeřickou jeskyni.V Horních Albeřicích jsme poobědvali z vlastních zásob a také jsme se rozdělili.Áda/13/ už s námi nechtěla jít dál a tak se vydala po silnici k penzionu a my s Álou a Matýskem pokračovali Celní cestou kolem dalších lomů a později po státní hranici, chvílemi po české a chvílemi po polské straně až na Kutnu.Zde jsme změnili barvu značky na žlutou a šli k Rýchorské chatě a pak z kopce dolů do Horního Maršova, kde už na nás čekala Áda.Společně jsme pak po modré značce došli 2 kilometry k penzionu Sedmikáska, kde jsme měli opět královskou večeři.Druhý den, tedy v neděli, jsme po královské snídani vyrazili autem do Pece pod Sněžkou, která je vzdálená 6 kilometrů. Matýska jsme naložili do kočárku a vydali se do Obřího dolu a zpět.Chtěli jsme se ještě trochu projít před cestou domů do Prahy.Trasy-1.den zkrácená 10 km delší-19 km 2.den-6 km Ubytování v penzionu Sedmikráska se nám moc líbilo,stravování je na velice slušné úrovni, ať už velikostí porcí tak i chutností jídel.Jen je škoda, že tu zatím není nic pro děti, ale příslib majitele zní- v krátké době uděláme .Nemám důvod tomu nevěřit a už se těšíme na příště, protože se nám tam moc líbilo.

Poslední aktualizace: 27.5.2011
Víkend v penzionu Sedmikráska na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Víkend v penzionu Sedmikráska

Krkonoše - Veselé výlety
Dve krkonošské informačné centra s pekným názvom Veselý výlet ponúkajú…
Informační centrum Horního Maršova, kde návštěvník najde vše potřebné, se…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na malý okruh okolo Horního Maršova.Do Hiorního Maršova se dostanete …
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na velký okruh…
Trasa začíná a končí v obci Horní Maršov, odkud vede přes Rýchorskou boudu…
Turistický rozcestník, který se nachází u autobusové zastávky v Horním…
Horní Maršov leží v Severních Čechách, západně od města Vrchlabí. Městečko…
Naším cílem bude lesní hrádek Aichelburg . Jako výchozí místo volíme Temný…
Vycházíme z Velké Úpy na mléčnou farmu v horách. Kdo si chce udělat výlet…
I v Krkonoších se najde dost tras klidných, kde se nechodí v…
  Výchozím místem naší procházky bylo íčko Veselý výlet v Temném dole.  Z Trutnova je to asi 15 kilometrů po silnici II.třídy číslo…
Středa 8. 9. 2021 - dopoledne Spali jsme v Černém Dole na hranicic KRNAPu…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, rád bych Vás pozval na túru krásnou…
Pomníky padlým sice připomínají válečné události, ale na druhé st…
Turistický rozcestník, který se nachází u soutoku Úpy s Malou Úpou, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce žluté ve směru…
Romantická zřícenina hradu Aichelburg se nachází ve východní části Krkonoš…
Horní Maršov - kostel Nanebevzetí Panny Marie
Novogotický farní kostel nanebevzetí Panny Marie byl postaven v letech 1895-98 dle projektu arch. Josefa Schultze, který byl i…
K začátku Křžové cesty se nejlépe dostanete od mostu přes řeku Úpu v…
Lysečinská jehla
Na samém konci Dolních Lysečin,v blízkosti soutoku Lysečinského a Albeřického potoka,  stojí zajímavá přírodní památka – tzv. Lysečinská skalní jeh…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou…