Slovinsko

Slovinsko je ideální destinace i na dovolenou s dětmi. Byli jsme s 6 letým synem a byli jsme nadšení.

Ve Slovinsku najdete krásná jezera, tyrkysové řeky, nádherné hory, dechberoucí jeskyně a mnoho dalšího. Navíc z Česka není Slovinsko daleko, např. z Brna do Bledu to bylo cca 7 hodin autem.

Na mém blogu najdete podrobně popsanou naší cestu a jednotlivé výlety a spoustu užitečných rad, které vám ušetří čas při plánování (itinerář, odkazy, tipy na restaurace, ubytování, atd.) - https://lenkacestounecestou.cz/slovinsko/

A na mé fb stránce najdete další užitečné informace, fotky a upozornění na nové příspěvky na blogu :) https://www.facebook.com/lenkacestounecestou

Poslední aktualizace: 11.4.2021
Slovinsko na mapě
Autor: LenickaS

Příspěvky z okolí Slovinsko

Pomezí 3 zemí 2 den, Ljubljana, Bled
Zatímco článek prvního dne jsem psal pod zemí Rakousko, druhý den už byl vycestováním do jiného státu. V pokladně ve Villachu jsme…
Hlavním městem Slovinska je Lublaň s 325000 obyvateli. Je to…
Loni navštívilo Slovinsko více zahraničních turistů než v dosud nejlepším roce 2011 Podl…
Čevljarski (Ševcovský) most se nachází v místě, kde se dřív spojo…
Dračí Most, který se původně jmenoval Most jubilea císaře Františka…
Budova lublaňské Radnice, sídlo městského úřadu, se nachází na náměstí nedaleko katedrály svatého Mikuláše. Původní radniční…
Nápadnou budovu slovinské Národní a univerzitní knihovny, jejíž fasádu…
Hlavní město Slovinska- Lublaň má kolem 300 tisíc obyvatel. Městem protéká…
Prešerenova socha (anglicky Prešeren Monument, slovinsky Prešernov spomenik) se nachází v centru Lublaně na Prešerenově náměstí. Fra…
Při putování Slovinskem jsme samozřejmě učinili zastávku i v hlavním městě. Ljubljanou jsme se procházeli šest hodin, v nichž jsme…