Rájec

Příznivé počasí posledních dní nás v sobotu zlákalo na výlet do okolí Tisé.

Auto jsme nechali na parkoviši u kostela (poplatek 40kč) a odtud se vydalisilnicí vlevo od kostela směrem na Rájec. Cestou jsme na rozcestí minuli zastřešené místo k odpočinku a křížek u cesty. V pohodě (za celou dobu nás předjela jen 3 auta) jsme došli k penzionu „Lesní Zátiší", odkud jsme pokračovali cestou vpravo, která nás vedla mírně do kopce až k rozcestí s tabulí č.9 naučné stezky. Pokračovali jsme dále směrem na Ostrov, až jsme se dostali k ceduli, označující státní hranici s Německem a rozcestníku.

Odtud jsme šli dále po žluté značce k „Turistické chatě", kde jsme si chtěli dát oběd.

Množství aut v okolí chaty nás naplnilo obavou, že bude plno a my budeme muset hladoví pokračovat dál, ale naše obavy se bohudík nenaplnily. Místo se našlo a po posilnění jsme mohli pokračovat v cestě zpět do Tisé.

Vydali jsme se tedy po červeně značené cestě po vrcholcích skal. Počasí sice bylo dobré, ale ne tak viditelnost pro fotografování.

Poslední úsek cesty byl pro naše staré kosti trochu náročnější, ale celkově lze výlet hodnotit na výbornou.