Prohlídka Plzenského pivovaru

Ahoj turisti a turistky,

právě jsme se vrátili z Plzenska.I když nejsem žádná spisovatelka,rozhodla jsem se,že se s váma podělím o své zážitky a typy na výlet.

O lonských vánocích jsem opravdu nevěděla,co pořídím svému příteli k vánocům a protože je velkým milovníkem chmelového moku,zakoupila jsem prohlídku pivovaru a muzea v PLZENSKÉM PRAZDROJI.Koupila jsem vstupenku i pro sebe,a by nešel sám a myslela jsem si že tu 1,5hod nějak přetrpím.

Ale to jsem se fakt moc mílila,když jsem si myslela,že se budu nudit.Bylo to úžasný a vřele doporučuji i dámám. Mají to perfektně vše udělané a připravené.

Pivní Harley
Pivní Harley  •  Foto: Kajka

Projdete a projedete celým pivovarem a zajímavou cestou se dozvíte vše o historii pivovaru a pivu takovém.Navštívíte stáčírnu,kde dokáží naplnit až 120000lahví za hodinu a to je teda fofr.Prohlédnete si stáré i nové varny.Ochutnáte a očucháte z čeho se vlastně pivo vyrábí.Zakončení prohlídky je ve sterých sklepích,kde dříve zrálo a odpočívalo pivo v sudech.Kde samozřejmě také ochutnáte pivko.Pivo vám natočí přímo ze sudu.Pivo je vyráběné pro návštěvníky tradiční metodou a je nefiltrované a nepasterizované a má teplotu jak "ze sedmého schodu".

BYLO FAKT VYNIKAJÍCÍ.

Muzeum je asi 1km od pivovaru v centru a je také moc pěkné.Ze dvora muzea je vstup do plzenského podzemí,které jsme bohužel nestihli.Tak někdy příště.

Vřele doporučuji tento výlet.