Od horní stanice lanovky Karbachalm na Schneeberg

Berchtesgadenské Alpy

27.8.2017

1921 m n.m. , 1927 m n.m.

Hochkönig je horský masiv a stejnojmenná oblast ležící v Salcbursku v regionu Pinzgau v okrese Zell am See. Je tvořena třemi idylickými horskými vesničkami - Maria Alm, Dienten a Mühlbach am Hochkönig.

Začátek naší trasy je u dolní stanice lanovky v Mühlbach am Hochkönig, kterou máme v rámci pobytu zdarma s kartou Hochkonig card. Kabinkovou lanovkou vyjedeme na vrch, kde se nachází chata a atrakce pro děti.
 My se vydáme na vrchol Schneeberg (3 km). Od počátku stoupáme po klikaté cestě, která se vine kolem lesa. Přicházíme k malému jezírku. Pokračujeme dále a už vidíme kříž na kopci. Závěrečný úsek je strmý a kamenitý. Čeká nás odměna krásného výhledu. U kříže se nachází i nezbytná vrcholová kniha. Cesta však není u konce, přes pastviny kolem krav, které nejsou fialové, a borůvčí mírně klesáme a nakonec vystoupáme na druhý vrchol opět s křížem. Zde však již značně pofukuje. Vracíme se zpět a v chatě u lanovky se občerstvíme radlerem.

Poslední aktualizace: 6.9.2017
Od horní stanice lanovky Karbachalm na Schneeberg na mapě
Autor: vachovi

Příspěvky z okolí Od horní stanice lanovky Karbachalm na Schneeberg

Hochkönig card
                                                …
                                    Hotel Gasthof Grünholz 26.8.-2.9.2017 Johann und Gerlinde Schwaiger5505 Mühlbach am Hochkönig 46…
                    Schwimmbad Mühlbach am Hochkönig…
                      Bergbaumuseum: hornické muzeum 1.9.2017 Bergbaumuseum & Schausstollen, 5505 Mühlbach am Hochkönig Mühlbach am Hochkönig je obec ve čtvrti St. Johann im…
                            Mlýn v Mühlbach am…
          Farní kostel sv.Sebestiána v Mühlbach am Hochkönig 27.8.2017 Mühlbach am Hochkönig je obec ve čtvrti St. Johann im Pongau , Salzbursko , Rakousko Rozprostírá se na…
                                                  …
                                       Kaplička u…
 Ahornstein 31.8.2017 1.855 m n.m. Dienten am Hochkönig…
Lanovkou Hochmaisbahn na místo vyšší než Sněžka a za…
Rakousko představuje opravdový ráj pro milovníky přírody. Naši jižní sousedé si svého bohatství velmi váží a do jeho ochrany…
Pongauer Dom, St. Johann-Alpendorf im Pongau farní kostel Jana Křtitele Sankt Johann im Pongau je nejlidnatější obcí ve…
                                         Kaple u…
Stadion se skokanskými můstky v Bischofshofenu na úpatí Hochkönigu je…
Tento výlet je vhodný především pro ty, kteří tráví čas poblíž města St.…
        Liechtensteinklamm St.Johann im Pongau  Lichtenštejnská soutěska, pojmenována po knížeti Johannu II. z Liechtensteina,…
Historie památkově chráněného farního kostela sv. Cyriáka v Pfarrw…
Tento monumentální hrad najdete v Salzbursku, tyčí se na 155 m vysoké…
Největší Ledové jeskyně na světě najdete v pohoří Tennengebirge v Rakousku…
Druhý a třetí díl tohoto rakouského cestopisu mapuje naše putování…