Norsko 2010 - letadlem, vlakem, díl 5. - Není vše dokonalé......

Už se zdálo, že vše v Norsku funguje na 110%. Životní úroveň převyšuje ostatní evropské státy a lidé jsou dokonalí. Ale i tady se našla černá kaňka. A to tam, kde by ji člověk vlastně vůbec nečekal. Šlo o městskou hromadnou Dopravu. Ale pěkně postupně.

V plánu byl celodenní výlet na Ostrov Lysoen u Bergenu. Již v informačním turistickém centrum jsme byli překvapeni, že nemají mapku autobusů v Bergenu, natož nějaký přehledný jízdní řád. Dostali jsme špatně nakopírovaný papír s odjezdy autobusů. A tady to začalo.S obtížemi a za pomoci místního obyvatelstva jsme našli příslušnou odjezdovou zastávku. Horší překvapení bylo, že autobus jel naprosto jinam, než měl. Jeli s námi horkokrevní Španělé a Ital a ti se do řidiče pustili. S norským ledovým klidem odpovídal, že jede podle papíru, který má on a na číslo uvedené na autobuse nebere ohled. Pozorovali jsme výměnu názorů z povzdálí a čekali, co bude. Ledový klid zvítězil nad horkými hlavami a všichni jsme pokorně nasedli na konečné do jiného autobusu a vrátili se do poloviny zdolané cesty, abychom si hodinku počkali na správný autobus. Polovina temperamentních hlav čekání vzdala a zůstal jen věrný Ital. My, se zásobami potravin a s jednorázovým grilem v batohu, jsme hodinku přečkali jako nic. Na ostov jsme na konec dorazili.

Poslední aktualizace: 26.8.2010
Norsko 2010 - letadlem, vlakem, díl 5. - Není vše dokonalé...... na mapě

Příspěvky z okolí Norsko 2010 - letadlem, vlakem, díl 5. - Není vše dokonalé......

Bergen - Vila Ole Bulla na Lysoenu
Přibližně 25 km jižně od Bergenu na ostrově Lysoen byla zbudována vila pro…
Výlet na ostrov Lysoen (Bergen – Norsko)
Když přijedete do cizího města na dva dny, máte několik možností, jak ho…
Ostrov Lysoen
Ostrov Lysoen se nachází asi 25 km jižně od města Bergen v Norsku. Najdeme zde vilu norského houslisty Ole Bulla. Na Ostrov se…