Mha přede mnou mha za mnou

Pokud vás zarazil titulek, určitě čekáte co se z toho vyklube. A on je to pouze výlet na Praděd. Spíš několik výletů. Ať se na tuto nejvyšší horu Jeseníků vydám kdykoliv a jakoukoliv cestou pokaždé dopadnu úplně stejně. Ráno vyjdu, je trochu zima ale jinak krásně. Sluníčko slibuje krásný den a já se těším, že konečně z vrcholu něco uvidím. A pak těsně pod vrcholem to začne. Mraky, vítr, déšť, zima. A tak když se konečně stanu před televizním vysílačem, promrzlá a hladová a vidím...teda vlastně nevidím...kolem samá mlha. Většinou si zajdu na čaj a pak honem zpátky dolů do přívětivějších končin. A letos v červenci jsem se ani toho čaje nedočkala. Sedím v restauraci a čekám, pět minut, deset minut..patnáct minut a pořád nic..a tak jsme se zvedli a opět vyšli do deště. Odměnou nám bylo teplo a čaj na Ovčárně. A protože to nevzdáváme zkusíme to letos ještě jednou. Třeba to konečně vyjde.

PS šli jsme z Koutů nad Desnou po modré kolem spodní nádrže elektrárny Dlouhé stráně. Trasa je dlouhá 12 kilometrů. Devět z nich je nenáročných, až předposlední tři, které vedou pralesem Divoký důl, vám dají zabrat. Ale je tam krásně.

Poslední aktualizace: 14.9.2009
Mha přede mnou mha za mnou na mapě