Madeira autem

Madeira

Pokud máte rádi hory a přírodu, Madeiru rozhodně doporučuju, příjemné počasí je tam celoročně, takže se tam dá vyrazit opravdu kdykoliv.  Najdete tam nádherné treky v horách, po levádách, po pobřeží, malebná městečka, krásné vyhlídky, bujnou vegetaci (eukalypty, vavřínové lesy, stromové kapradiny atd.).

Byla jsem ted na přelomu května/června už potřetí. V mém příspěvku na blogu najdete spoustu užitečných rad a tipů, itinerář, odkazy, trasy, tipy na restaurace, autopůjčovnu a spoustu informací, které vám ušetří čas při plánování - https://lenkacestounecestou.cz/madeira-05-2021/

Moje Facebooková skupina

Madeira – cestování, užitečné tipy, itineráře, koupě/správa nemovitosti

Foto: LenickaS

Pokud byste měli nějaké dotazy nebo chtěli sami posdílet nějaké fotky či tipy, ráda vás přivítám ve své fb skupině Madeira – cestování, užitečné tipy, itineráře, koupě/správa nemovitosti

Tato skupina je určena všem milovníkům Madeiry, kteří Madeiru navštívili nebo se sem teprve chystají a zároveň pro ty, kteří tu žijí či se sem chystají přestěhovat.
Sdílejte své fotky, tipy, užitečné rady a vše co se může ostatním hodit při plánování dovolené na Madeiře.
A pokud tu žijete nebo jste na Madeiře koupili nemovitost, sdílejte užitečné informace ohledně koupě či následné správy nemovitosti, pronájmu a cokoliv co jste museli řešit a může se ostatním hodit, např. různé kontakty na řemeslníky, účetní, pojišťováky, atd., protože není nad osobní doporučení na někoho spolehlivého a osvědčeného

Mrkněte příp. i na další články o Madeiře u mě na blogu, věřím, že tam najdete spoustu inspirace i pro vaši cestu na Madeiru :)  A pokud vas zajímají další příspěvky o Madeiře a z dalších mých cest, budu ráda, když budete sledovat mou fb stranku - https://www.facebook.com/lenkacestounecestou

Poslední aktualizace: 19.8.2022
Madeira autem na mapě
Autor: LenickaS

Příspěvky z okolí Madeira autem

World Travel Awards 2020 - Madeira, Lisabon a Algarve jsou nejlepší světové destinace
 Českými turisty nejoblíbenější regiony Portugalska sta…
Madeira V srpnu 2021 jsme se vydali na Madeiru již po č…
Ráj uprostřed Atlantiku, Ostrov věčného jara, Květinový koš Atlantiku - to…
Madeira, tento portugalský ostrov, je nazýván ostrovem…
Nejhezčí cesty po horách jsem popsal v minulých dílech. Hory jsou …
Caldeirao de Inferno je podle průvodců nebezpečná, ... nebylo to tak zlé. Cesta od Caldeirao Verde je v pohodě, po pár set metrech následují schody a nahoře krásný výhled na vo…
„Doba Covidová“ obecně cestování neprospívá. Chcete-li …
 Smaragdový ostrov, květinová zahrada, ostrov věčného jara, perla…
Pico do Ruivo je nejvyšší hora Madeiry a  třetí…
15.3.2012 čtvrtek 6:00 nenávidím budí…
Ostrov Madeira (2): Pico do Arieiro (Pico do Areeiro) - Pico Ruiv…
Ostrov Madeira (5): Levada do Caldeirão Verde, Caldeirão do Infer…
Naši letošní návštěvu tohoto krásného ostrova jsme…
Když se mi naskytla možnost  získat levnou letenku a…
Pico do Arieiro je se svou výškou 1818 m  třetím nejvyšším vrcholem Madeiry, a to za Pico Ruivo /1861 m/ a Pico das Torres /1851 m/. Vrchol hory je přístupný po silnici od park…
Údolí jeptišek, to je další tip na zajímavý výlet.…
Curral das Freiras je vesnička v hlubokém údolí mezi více než tisíci …
Ostrov Madeira (1): Barevný ostrov - seznámení s Madeirou (05/201…
V tomto dílu zamíříme do hor. I když je ostrov Madeira svou rozloh…
Úterý (23.8.2016)Ráno Honza zjišťuje, že mu mravenci nalezli do s…