Lyžování a ubytování Rakousko - za jedna :)

Kde jsme byli ?

nejsem žádná velká spisovatelka, ale nebudu mít klid, dokud se s Vámi nepodělím o své zážitky z Rakouska, kde jsme si skvěle užili lyžování na horách. Konkrétně jsme navštívili, můj přítel a náš malý Péťa Dachstein West. Pohádkové místo, jedinečné pro rodiny s dětmi. Z Prahy jsme vyjeli našim autem kolem osmi hodin ráno a do cíle, do horské vesnice Gosau jsme dorazili přesně na oběd.

Ubytování Rakousko nás překvapilo

Skvělé ubytování Rakousko, které jsme sehnali přes Cestovní kancelář, která se na Rakousko specializuje. Pěkně nás přivítala majitelka penziónu a my se ubytovali v prostém, ale velice pohodlném pokoji. Po kratším odpočinku jsme vyrazili na procházku a byli jsme překvapeni, jak jsou místní lidé sžití s tou překrásnou přírodou. Co nás kromě obří peřiny naducané husím peřím naprosto dostalo, bylo i zjištění, že jsou zde veřejné lázně a přátele se vstupem ZDARMA, skibusy vás taky zdarma dovezou na lanovku – to se hned tak někde nevidí. Samozřejmě jsme navštívili místní hospůdku a dali si zde večeři. Večeře podávají zpravidla po šesté hodině večer. Skvělé jídlo, akorát mě zarazilo, že si automaticky připočítali asi kolem 10 % spropitného – nu což, zasloužili si to, pivo jako křen, šťavnaté měkké masíčko, bohatá příloha. Sotva jsme se dovlekli do penzionu .. byli jsme za naše ubytování v Rakousku vděčnějsí :)

Druhý den, lyžování v Rakousku

Ráno jsme vyjeli na obhlídku, na lyže se nám ještě nechtělo, ale zarazilo nás to množství aut. Jedno auto za druhým. V jednom tunelu jsme platili mýtné a ještě tuším se platí na vysokohorských silnicích, ale rozhodně zde není o moc dráž než u nás doma v Česku na horách. Odpoledne jsme se vydali k ledovci a skvostně si zalyžovali. A dokonce tady místní lyžařské kluby organizují lyžařské závody pro zájemce. Já jsem zájem neměla, ale můj přítel ano – do cíle dojel desátý z třiceti lidí. Slušný výkon, i když si to přítel nemyslel.

Prý v létě tu jsou tady i nádherné jezera – neskutečně průzračná voda. V létě bych se tady taky ráda podívala. Ubytování v Rakousku je celkem levné – začínám šetřit na další dovolenou :) Tentokrát by se mi líbilo ubytování v nějaké krásné chatě u jezera.

Napište mi které další oblasti v Rakousku stojí za zlyžování :) ? Díky za inspiraci !

Poslední aktualizace: 5.11.2012
Lyžování a ubytování Rakousko - za jedna :) na mapě
Autor: Janca3

Příspěvky z okolí Lyžování a ubytování Rakousko - za jedna :)

DACHSTEIN – 2995 m.n.m.
Datum v kalendáři ukazuje 16.8.2006. Autobus nám přistavuje za obcí „LAHN…
Strasbourg je město na vodě. Aby mohly lodě pohodlně podplouvat nízké…
Když řeknu tramvajová zastávka – co si představíte? Ostrůvek? Nebo nějakou…
Strasbourg je francouzské město, které tolik připomíná Německo. Samo město…
Příznivci různých technických památek a fortifikačních staveb, kt…
Jednou z nejznámějších pamětihodností alsaského města Štrasburk j…
Město, které dnes patří mezi metropole Evropské unie, v němž stojí budovy…
Hlavní město Alsaska – a někdy i Evropy – je bezesporu krásným mí…
Jedním z nejkrásnějších památkově chráněných objektů celé…
Jste-li milovníci historických měst a krásných památek, projděte se po Strasbourgu, největším francouzském říčním přístavu.…
Luteránský kostel sv. Tomáše v hlavním městě Alsaska i Evropy, tedy Štrasburku, bývá také často označován německým názvem Thomaskirche a nachází se…
Krásné historické město Štrasburk, ležící v departementu Bas-Rhin…
IIL. KŘIŠŤÁLOVÉ PROROCTVÍ – adventní Po mém berlínském – světelném putování jsem se vypravil do Alsaska v předvánoční době. Nastala tedy doba projet…
Poslední skutečně poznávací den našeho francouzského putování měl …
Jednou z mnoha pozoruhodných pamětihodností, nacházejících se v c…
Přesto – a nebo naopak právě proto - že štrasburská katedrála Panny Marie není tím typickým francouzským Notre-Damem s dvojicí hranolových věží, je…
Interiér štrasburské katedrály Notre Dame je typicky gotický i…
Katolický farní kostel Saint-Pierre-le-Jeune, nacházející se v alsaském…
Štrasburk  je hlavní město Alsaska. Leží ve východní Francii břehu Rýna a má cca  250 000 obyvatel. V minulosti patřil střídavě k…
Lahr je 50 tisícové město na úpatí pohoří Schwarzwald v německé spolkové…
Zábava, odpočinek a pohoda v každém ročním období, to je zábavní park Europa-park v blízkosti německého města Rust.  Podívejte s…
Europa park je nejoblíbenějším zábavním parkem v Německu. Europa park se…
Monumentální hrad Château du Haut Koenigsbourg (německy Haut-…
Haut Koenigsbourg je velký středověký hrad v pohoří Vogézy v Alsasku, ve Francii. Jeho počátky sahají do 12. století. Během třicetil…
Alsaské městečko Riquewihr se celosvětové proslavilo svou romantickou podobou, dochovanou bez větších změn od přelomu 16. a 17. století.…
V alsaském městečku Riquewihr sice žije jen přibližně dvanáct sto…
V kraji Alsasko na severovýchodě Francie se rozkládá…
Alsasko a hlavně Burgundsko jsem měl ve svém cestovním itineráři …
Historickou část téměř sedmdesátitisícového města Colmar, ležícího…