Las Vegas ve dne

Návštěvu a prohlídku Las Vegas jsem rozdělila do třech částí. První jsem věnovala hlavní ulici Las Vegas Boulebard - večerní Strip, kde je hlavní promenáda. Druhou část věnuji prohlídce města ve dne a třetí část nočnímu životu města. Nezapomenutelným zážitkem byl noční příjezd, kde nás město přivítalo svými obřími světelnými reklamami. Na každém kroku bylo množství lidí. Dnes jsme v Las Vegas, ale i na toto město dolehla krize. Ve dne je město klidnější. Jinak se Las Vegas jeví ve dne a opět je zde vše big, big. Ale od počátku. Nejdříve jsme zajeli vyfotit se u tabule, která nás ve Vegas vítá. Projíždíme nebo procházíme kolem obrovských hotelů MGM, Treasure, u pyramidy Fantasy Carrot Top a mnoho dalších. Z dvaceti největších hotelů v USA je sedmnáct práve ve Vegas. Procházíme vnitřkem pyramidy, kde jsou objekty z Egypta. Ve městěje plno dalších lákadel a atrakcí Eiffelova věž, malý New York se sochou Svobody, Dóžecí palác z Benátek, památky Egypta, ostrov pokladů a mnoho dalších. Surprise

Co ale nesmíme vynechat? No přece vyhlídkovou věž Stratosphere Tower, která se nachází u stejnojmenného hotelu. Procházíme bezpečnostní kontrolou, jedeme velmi rychlým výtahem a ocitáme se sice ne úplně na vrcholu, ale přesto 300 m nad zemí s vyhlídkou na celé Vegas. Na věži jsou tři atrakce - X-Scream s přetížením 4G, vystřelení do prostoru s převážením a odstředivý kolotoč. Moc zájemců tam nebylo na kolotoč s lidmi jsme čekali snad 15 minut. Pohled na celé město je úchvatný, vidíte všechny velikánské hotely, Las Vegas Boulevard, letiště a v dáli panorama dokreslují okolní hory a poušť. Ale přesto je tam jen několik výškových budov, jinak přízemní budovy se sklady, hospody, motely, sídly firem a do přilehlé pouště pak zasahují obytné domy. wink

Jelikož nám zbyly ještě nějaké peníze, chceme nakoupit dárky domů. V nákupním centru Las Vegas Premium Outlets najdete snad všechno, tak jak to v takových obchodech bývá - oblečení, kosmetiku, šperky, obuv, hračky, ale i drobné domácí potřeby nebo nezbytné až kýčovité suvenýry. Večer pak jdeme do kasína na večeři, kde již máme objednaná místa. Restaurace je extra a opět můžete sníst a vypít co hrdlo ráčí. Různé druhy masa (kuřecí, hovězí, vepřové i mořské plody), velké množství příloh a zeleniny. Dále pak nealkoholické nápoje a je zde velký výběr zákusků a zmrzlin. V budově je dokonce kaple, ve které můžete uzavřít sňatek. Večeře končí a my vyrážíme na procházku nočními ulicemi Las Vegas.confused

Poslední aktualizace: 5.1.2013
Las Vegas ve dne na mapě
Autor: daga.ti

Příspěvky z okolí Las Vegas ve dne

Dovolená v Las Vegas: nejlepší zábava ve městě pro skutečný odpočinek
Výjimečná dovolená v Las Vegas: Kasina, show, a adrenalinové…
Letiště Nellis Afb (LSV) spadá pod město Las V…
Las Vegas je největší město státu Nevada, známé svými kasiny.
Las Vegas je nejlidnatější město Nevady. Je známé především jako středisko…
Stratosphere Tower je nejvyšší vyhlídková věž na světě. Je vysoká 350 metrů a stojí v Las Vegas v Nevadě. Vyhlídková věž je součástí…
Fontána se nachází v Las Vegas před hotelem Bellagio. Vodní show máte…
Las Vegas je neobyčejné město, ale kdyby se nestavěla blízká…
Letiště Mccarran (LAS) spadá pod město Las Veg…
Letiště Af Aux (INS) spadá pod město Indian Sp…
Od Grand Canyonu si zajíždíme ještě na legendární Route 66, a to do…