Kozinec- cesta na turistickou chatu z Karpentné

Kozinec většinou zdoláváme z Oldřichovic, ale turistická stezka vede i z Karpentné. Po této stezce také půjdete, pokud byste vyrazili z Bystřice nad Olší nebo Zaolší. Já jsem vyšel ze zastávky "Karpentná, křižovatka". Asi po 300 metrech směrem na Milíkov se dočkáme prvního rozcestníku a cesta už vede nahoru. Trasa je celkem přehledná a naprosto nenáročná, kromě kratičkého úseku u chatek, který je ale i tak snesitelnější, než otravné stoupání po asfaltce od Oldřichovic, kde každou chvíli projede nějaké auto. Chata byla v době mé návštěvy otevřená a Kozinec má navíc tu výhodu, že je šikovným východiskem na túry hlouběji do Beskyd.

Poslední aktualizace: 19.11.2021
Kozinec- cesta na turistickou chatu z Karpentné na mapě
Autor: PetrSajdok

Příspěvky z okolí Kozinec- cesta na turistickou chatu z Karpentné

Na horskou chatu Kozinec
Na horskou chatu Kozinec 645 m n.m.  7.2.2016  Jedeme…
                                        Horská chata Ko…
Cesta na Velký Kozinec je nenáročným výletem z Třince. Vrchol můžete obejít po lesní cestě, nebo je tu možnost vydat se po modré zna…
Horská chata Kozinec se nachází dva kilometry jihovýchodním směrem od obce…
U Malého Kozince je rozcestí modré a zelené turistické značky a nachází se…
Toto tajemné místo leží v katastru obce Vendryně, ačkoli mnohem rychleji…
Karpentná je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce.…
Na Chatu pod Ostrým jsme se vydali z malebné vesničky Tyra po zelené…
Tyra je malá podhorská obec, která je od roku 1980 městskou částí Třince.…
Po návštěvě Štramberka a Příboru jsme šťastně dojeli do beskydské Tyry. První den jen spokojeně sedíme na terase, díváme se na…