Izrael - návšteva svätej zeme

Izrael sme navštívili ako púť do svätej zeme. Odlietali sme z Košíc. Ešte dnes to považujem za zázrak, že som mohol priamo z Košíc letieť do Tell Avivu. Keď pred niekoľkými rokmi som dostal pas, ktorý mi za totality zhabali bol som šťastný človek ale teraz to bol zázrak. Teda navštívili sme veľa miest za jeden týždeň. Bývali sme v Betleheme v hotely ktorýl viedli Arabi. Bol útulný,čistý a strava bola výborná. Vozili nás v klimatilzovaných autobusoch, ktoré sa s tým čo nás slovenské cestovky vozia nedá ani porovnať. Klíma fungovala, nikomu nebolo ani zima ani horúco. Keď sme zastali a mali vystúpiť ovalil nás 40 stupňový horúci vzduch. Najúžastnejší zážitok bola Masada. Pevnosť na vrchu pri Mŕtvom mori. Plavili sme sa na Galilejskom mori. Navštívili sme aj Haifu. A samozrejzme Jeruzalem s chrámom na Golgote.

Poslední aktualizace: 17.8.2011
Izrael - návšteva svätej zeme na mapě

Příspěvky z okolí Izrael - návšteva svätej zeme

Letiště Beer Sheba / Teyman
Letiště Teyman (BEV) spadá pod město Beer Sheb…
Letiště Ramon (MIP) spadá pod město Ramon, kte…
Ztraceni v srdci izraelské pouště, ale bránu do jiného světa jsme našli.…
Letiště En Yahav (EIY) spadá pod město Eyn-yah…