golfový Marathon aneb 3 x 18 za jeden den

S kolegou jsme jedenkrát během jednoho dne absolvovali dvě různá 18-ti jamková hřiště (Hazlov a Kynžvart). A někdy potom vznikla idea zkusit projít 3 různá hřiště za jeden den.

Abychom to reálně mohli zvládnout tak jsme to naplánovali na téměř nejdelší den v roce (24.6. 2014).

Zvolili jsme Rakousko a to v blízkosti Lince.

Naplánovali jsme to takto:

Ubytovat se v blízkosti 1. nebo 3. hřiště a spát tam před a po akci. Našli jsme si tento hotel: Gasthof Weinbauer Distelberg 2-4, 4492 Hofkirchen im Traunkreis.

Ke zdolání cíle jsme naplánovali tato hřiště (kliknutím na název budete vidět více info a fotografie z daného resortu):

5:20 Golfresort Kremstal, Kematen an der Krems, 4531, Österreich
11:20 Golfpark Metzenhof, Dörfling, Kronstorf, Rakousko
16:28 Golfclub Tillysburg, Sankt Florian, Rakousko

Metzenhof
Metzenhof  •  Foto: milousz

Abychom se před akcí trochu rozehráli tak v pondělí 23.6. jdeme na golfové hřiště Mnich v Nové Bystřici. Pokud se chcete podívat na zaznamenanou trasu tohoto hřiště klikněte zde.

Realita marathonu dopadla takto:

1. hřiště se nám podařilo začít již v 5:15. Pravdou je, že 1. jamku jsme moc dobře neviděli, ale pak už to bylo dobré. Bylo pod mrakem a ráno 15 stupňů. Toto hřiště jsme došli v 9:20. Ihned se přesouváme (doba přesunu 35 minut) na další hříště s požadavkem, zda bychom nemohli vyjít dříve než bylo původně stanoveno.

2. hřiště jsme začali již v 10:20. Teplota už byla příznivější - 19 stupňů. Občas nám trochu pršelo. I zde se nám časově celkem dobře dařilo. Skončili jsme ve 14:20. A protože čas vypadal dobře tak jsme šli na pivo a oběd do místní restaurace. Mimochodem velmi dobře zde vařili. Pak se již přesouváme (přesun 15 minut) na poslední hřiště.

Tillysburg
Tillysburg  •  Foto: milousz

3. hřiště jsme začali hrát v 16:20. Cca v 16 hodin se nádherně vyčasilo, bylo cca 25 stupňů s sluníčko intenzivně svítilo. Toto hřiště se nám povedlo odehrát za 4 hodiny i díky tomu, že nás jeden čtyřčlenný flajt nechal předejít. Toto hřiště bylo hodně naplněné (proto i rozestup jen 8 minut). Po hře se nedočkavě přesouváme do restaurace na pivo a večeři.

Zde se můžete podívat na trasy odehraných hřišť:

1. hřiště

2. hřiště

3. hřiště

Někteří kolegové byli zvědaví jaká bude výkonnost v průběhu 54 jamek. Za tímto účelem jsou přiloženy scorekarty, ze kterých je patrné, že oba jsme zahráli nejlépe 2. hřiště.

Poslední aktualizace: 26.6.2014
golfový Marathon aneb 3 x 18 za jeden den na mapě
Autor: milousz

Příspěvky z okolí golfový Marathon aneb 3 x 18 za jeden den

Tillysburg
Překrásné golfové hřiště s úžasnou kvalitou greenů jakož i farewayí. …
Šest dní na procestování rakouských Alp v oblasti Horního Rakouska. „A má to vůbec cenu?“ „Ale má. V Rakouských Alpách se přece vypl…
Linec  /německy Linz/ je hlavní město rakouské spolkové země Horní Rakousy…
Pozoruhodná enžská bazilika sv. Vavřince patří nejen k…
Možná nejznámější, ale určitě nejvýraznější, památkou hornorakouského Ennsu je zdejší Městská věž. A je jedno, jestli ji považujeme za zvonici, vě…
Mariánský farní kostel je jednou z enžských památek, které…
Enns neboli Enže je nádherné dvanáctitisícové hornorakouské město,…
Horní Rakouskou - přes českou hranici jen co by…
Posledních několik slunečních podzimních dnů zbývá k výletům do…
Nová katedrála, nebo Nový dóm, zasvěcený Panně Marii (Maria-Empfängnis-Dom) je druhým největším kostelem Rakouska. Je to vlastně celkem novostavba. Základní…
Horní Rakousko má dlouhou hranici s ČR, můžeme…
Jedeme do Rakouska, město Linz nejde minout – z…
Hudba boří hranice a spojuje národy. Hudba t…
Zkraťte si čekání na Vánoce a vydejte se na vánoční trhy do Lince…
Jihočeský kraj, zejména…
Dovolenou v Horním Rakousku lze pojmout rekreačně i…
Pohádkovou jeskynní dráhu Grottenbahn najdete v bývalé věži opevnění na hoře Pöstlingberg. Pohá…
Na Linec se valí jihočeská zážitková vlna dosud nevídaných rozměrů. A bude…
Linec (německy Linz) je hlavním městem rakouské spolkové země Horní Rakousko. Je to největší mě…
Ve středu Hlavního náměstí v Linci (Hauptplatz) stojí 20 metrů vysoký barokní sloup sv. Trojice. Vytvořil jej z bílého mramoru roku 1723 Sebastian Stumpf…