Embounkem v Hostýnkách

Cestopis zní pro tento výletík příliš hrdě. Ale stalo se. Na Rajnochovické železničce mají otvírací den, zkontrolujeme. Před předním sedákem mám málo místa, palubka trochu tlačí do zad, ale vzadu jsem prý zcela neovladatelná a vpředu pěkně vidím na všecko kolem. Takže přes Držkovou na Troják a už odbočujem na Rajnošky. U pramene krásně kvetou lekníny, cyklisti sebou nemají psa, tak je můžu pozdravit. Haf!

U mašinek se pracuje pilně. Pokaždé nestíhám zírat, kolik pěkné roboty zase udělali.

Zpátky jedeme přes Tesák, parkoviště přeplněné - že by ty inzerované koloběžky? Pod Bludným se trošku protáhnem. Není ta voda studená?

Na Chvalčově je výstava zvířátek, ale mne nechali hlídat. Škoda, pomuchlala bych si, bylo co.

Tak si holt pomuchlám až doma. Mňoukačka dostala první vycházku ven a beze mne by se v cizím prostředí bála.

Klidně to zkuste také. Je to pěkný okruh pod Hostýnkama. Jsem ráda, že už mne konečně vemou do embouna a přestali remcat, že zaslintám a zachlupatím,-) Haf!!

Poslední aktualizace: 7.7.2016
Embounkem v Hostýnkách na mapě

Příspěvky z okolí Embounkem v Hostýnkách

Jízda
S kopce je to na klouby horší. Ale dětské umělohmotné boby jsou lehoučké. Vytáhnout je do kopce a dolů co to jde. Úmysl: vlakem do…
Stalo se to v roce 2002, a protože jsem ještě do turistiky články n…
Říká se, že zdejší povětří je stejně čisté, jako horský vzduch v …
Ideálním místem pro dovolenou je podhorská rekreační obec Rajnochovice,…
Rajnochovice jsou podhorskou rekreační obcí a najdeme ji pod severními vr…
Snad už ve 12. století stával nedaleko současného chrámu, asi tam, kde se dnes nachází hřbitůvek, dřevěný kostelík, zasvěcený Svaté…
Pod nejvyšším kopcem Hostýnských vrchů v malebném rajnochovickém údolíčku…
Historie železničky Železnička byla uvedena do provozu v roce 19…
 Rajnochovice, zabírající svým katastrem ohromnou rozlohu na severozápadě…
I když to kdysi byl jeden z největších hradů u nás, jeho pozůstatky budou…