Dubá - Martinská stěna a zpět 4. díl

Dubá – Martinská stěna a zpět 4. díl

Kostelecké bory – Dubá

Od odbočky k Tisícovému kameni pokračujeme po zelené písčitou nebo kamenitou lesní cestou občas lemovanou pískovcovými balvany. Pak cesta vede přírodní rezervací Kostelecké bory ke směrovníku Kostelec s výškovým bodem 433m. Zelná asi po 3km přichází na rozcestí Obrocká cesta kde se připjuje modrá od Obroku. Zelená na příštím rozcestí U Kamenných schodů odbočuje na Čap a my pokračujeme po modré k Čapskému dolu, kde se připojuje žlutá od Čapu.

S oběma potom přicházíme do Pavliček, kde žlutá končí. Z Pavliček pokračujeme po silnici s cyklo 0057 a asi po 1,5km na ní přichází zprava modrá od Dolní Dubové Hory, kterou jsme prošli dopoledne. Po silnici už dojdeme do Dubé, kupuju si jemně perlivou a kofolu a leju si jí do hlavy co to dá. Je ještě pořádné horko, necháme vyvětrat auto a mydlíme to k domovu.

Co dodat. Hezká, dobře vybraná trasa, v tropickém počasí většina lesem.

Dalo to i s odbočkami asi 28 km, severní okraj CHKO Kokořínsko.Chce to své zásoby, je to tzv. suchá trasa.

Takže zdrávi došli, zase někdy. Seventy

Odkaz na mapu trasy: http://www.mapy.cz/s/7DyK

Odkaz na 3.díl: https://www.turistika.cz/cestopisy/duba-martinska-stena-a-zpet-3-dil

Poslední aktualizace: 28.6.2013
Dubá - Martinská stěna a zpět 4. díl na mapě
Autor: Seventy

Příspěvky z okolí Dubá - Martinská stěna a zpět 4. díl

Kostelecké bory
Přírodní rezervace Kostelecké bory, v mapách často pod nesprávným…
Dubá – Martinská stěna a zpět 3. díl   Lhota – Martinská stěna Vracíme…
Obrok je malá vesnice na západním okraji CHKO Kokořínsko, místní …
Toulky Kokořínskem ,kolem Skalky,Husí cesta,převis Tisícový kámen a…
19.8.2022 Zatímco včera jsem víceméně tušil, co mě čeká, přeci jen o Sloupu,sklárnách, Zákupech člověk nějakou tu zmínku slyšel, kam se vydám tento…
Husa je skalní pískovcový útvar připomínající svým tvarem husu.…
Domašice jsou vesnice na západním okraji CHKO Kokořínsko,…
Kvalitně udržované pietní místo všech Cimrmanologů u rozcestí Pod Husou. Proč vzniklo si přečtěte na přiložené fotografii. Pár desí…
Dubá - Martinské stěny a zpět 2.díl   Čap – Lhotka   Vracíme se z Čapu…
Nepřehlédnutelná a velmi výrazná kupa Vlhošť se nachází na Českolipsku v …
K podzimu neodmyslitelně patří houbaření, velice oblíbenou destinací v…
Krásné skalní útvary v severní části Kokořínska. Vydáme se k nim z obce…
Příjezdové místo  obec Pavličky. Parkoviště se nachází u vstupu do…
Obec Tuhaň v okrese Česká Lípa leží zhruba 5 km západně od Dubé a žije zde přibližně 300 obyvatel. První zmínka o obci Tuhaň pochází…
Čápská palice se nachází v okouzlující přírodě Kokořínska. Tento útvar ve…
Kdy se tento genius narodil, není zcela jasné, hovoří se o letech 1850 -…
Zříceniny nevelkého hradu Chudý hrádek se ukrývají v lese na ostroh…
Rozsáhlé torzo hradu ležícího na pískovcovém bloku 3 km od Úštěka. Dominuje mu třípatrová věž, později upravená v romantickém stylu. Pro hrad se…
Zřícenina hradu Vítkovec stojí na malé vyvýšenině mezi Holanským a Milčanským rybníkem nedaleko Holan na Českolipsku v Libereckém…
Holany se nacházejí 9 km jihozápadně od České Lípy. Jejich hlavní…