Dendrologickou naučnou stezkou v Arboretu Moravská brána

Ścieżka dydaktyczno-dendrologiczna

Nejdříve na úvod: Arboretum Moravské brány (Arboretum Bramy Morawskiej, Racibórz-Las Obora) se nachází v Raciborzu (Ratiboř), v místě původního lesa Obora. V dnešní době zaparkujete na obrovském bezplatném parkovišti a majestátní bránou  můžete vejít do smíšeného lesa. V lese je minizoo, v zimě bobová dráha. My jsme se vydali na jednu ze dvou naučných stezek. Podle informací jsou dobře značené. No my jsme začli od tabule č.1 a pokračovali na č. 12 a tak jsme šli pozpátku. Kromě toho, že jsme naráželi na tabule pro nás otočené opačně, jsme se prošli za přítomnosti komárů podzimním lesem. Místy se dá přejít přes dřevěné lávky.

Foto: vachovi

Do minizoo a další části Obory se podíváme snad při příští návštěvě. A o tři roky později jsme prošli nejen Mimizoo, ale i labyrintem Zaczarowany Ogród

GODZINY OTWARCIA

Czynne przez cały rok od świtu do zmierzchu. Otevřeno celoročně od úsvitu do soumraku.

Mini ZOO czynne od wtorku do niedzieli:

w okresie letnim od 10.00 do 18.00
w okresie zimowym od 8.00 do 16.00
w poniedziałki mini-zoo nieczynne

Wstęp do arboretum i Mini-ZOO bezpłatny

Poslední aktualizace: 18.3.2023
Dendrologickou naučnou stezkou v Arboretu Moravská brána na mapě
Autor: vachovi

Příspěvky z okolí Dendrologickou naučnou stezkou v Arboretu Moravská brána

Turistická známka č. 170 - Baszta w Raciborzu
Baszta w Raciborzu została wybudowana po pożarze miasta około 1574 roku. Usytuowana była w ciągu…
Jarmark Bożonarodzeniowy - Raciborski Rynek 1-31 grudnia (prosince) 2014  Vánoční trh v Raciborzu. Řemeslný jarmark, regionální…
Při své návštěvě Raciborze jsem se chtěla podívat i do zámeckého pivovaru,…
Svou cestu do polské Raciborze jsem začala jízdou auto…
Stojím v Raciborzi zády k budobě nádraží, na pravé straně je budova…
Od nádraží v Raciborzi pokračuji ulicí Mickiewicze, dříve Nádražní směrem k náměstí. Udělám ještě dvě zastávky. Nejprve u pomníku…
V centru starého města na náměstí Svobody obdivuji Mariánský sloup z r. 1727, který byl zhotoven na památku záchrany obyvatel měs…
Zaczarowany Ogród Labyrint 4.3.2017  Arboretum Moravské…
Náměstí v Raciborzu  Racibórz (Ratiboř) je nejstarší město v Horním Slezsku. Cestou na náměstí míjíme zbytky městských hradeb. Na náměstí je dominikánský kostel sv. Jakuba…
                                         Racibórz (Polsko)Slezské…
                    kostel Nanebevzetí Panny Marie v RatibořiKościół Wniebowzięcia NMP w Raciborzu    11.10.2020 Adama Mickiewicza 8, 47-400 Racibórz…
      Sloup Matky Boží v Ratiboři - pozdně barokní mariánský sloup Kolumna Matki Boskiej w Raciborzu – kolumna maryjna Rynek, 47-400 Racibórz, Polsko…
Muzeum v Raciborzu v dominikánském kostele s egyptskou mumií  Jedeme z…
Při své podzimní cestě do polského města Raciborz jsem zavítala do kostela…
Zamek Piastowski w Raciborzu to dawna siedziba górnośląskich władców. To stąd w 1210 roku wyruszył…
Arboretum Moravské brány v Ratiboři  Markowicka 17, 47-400 Racibórz,…
                                                                           Silesianka  Stezka rozhleden a vyhlídkových míst v Eurore…
Vyhlídkové místo v Arboretu Moravské brány v Ratiboři (Polsko) 18.3.2023…
Knížecí studna v arboretu v Ratiboři Studnia Książęca, Racibórz 18.3.2023 Procházkou parkem jsme podle směrovky došli ne ke studánce…
Mohylové pohřebiště v arboretu Moravské brány v Ratiboři (Polsko)…