Cesta na Vsetín

CESTA NA VSETÍN Vsetínské vrchy rozsáhlý celek Vsetínských vrchů(Dřívě Vsacké Beskydy,též Vsacké vrchy)Na délce 50km je nejvyšším vrcholem Vysoká(1.024m)

Podlesí-Malá Lhota-Dušná-Vsetín(asi 20km)

Výchozí bod Podlesí,část Val.Meziříčí,ves bez výrazného střediska(s částmi Křivé 330m,Brňov 490m)2-4km jjv. Od středu V.Meziříčí.V sobotu 19.září 2009 ráno v 8.00 jsem vyrazil na Vsetín.Počasí přímo letní no co víc si přát.Z Podlesí je to trochu do kopce až na Malou Lhotu,obec(630m) 5km jv. od V.Meziříčí nad pravým břehem údolí nádrže Bystřička.V obci se nachází dřevěná zvonička.Z hřebene je krásný výhled jak na V.Meziříčí tak i na Veřovické vrchy.Z kopce sešupem až k přehradě Bystřička,údolní nádrž na stejnojmenné říčce,význačné rekrační oblasti.8km jv. Od V.Meziříčí.Od přehrady znovu do kopce kolem Klenova,skalnatý a zalesněný hřbet nad již.břehem údolní nádrže Bystřička.Nejvzšší vrchol Zámčisko(678m)až na Dušnou(732m)vrch pod ním sedlo se samotami Vsetínských vrchů.Križovatka turist.cest.Z Dušné kolem restaurace po hřebeni Hrbová.Z vrcholu Hrbová z kopce až na Vsetín(342m)v údolí Horní Bečvy,část,jejich přítoků Rokytenky,Jasenky a Semetínského potoka.Význačné turist.východisko(do Vsetínských vrchů,údolí Vsetínské Bečvy a částečně do Hostýnských vrchů)To byl můl cíl,který jsem splnil.Dále na autobus a domů.Krásný výlet mohu vřele doporučit.