Aquapark Senec-Slovensko

Jednoho dne...byla tuším sobota se mamka od mé nejlepší kamarádky rozhodla, že zítra (tím myslím následující den-neděle) někam vyrazíme. Přesně jsme se nedomluvili ani kam, ale bylo mi poručeno ať si sbalím plavky a ručník atd... A tak jsem se teda nachystala v tu neděli ráno a odpoledne asi někdy kolem 13:00 jsme vyjeli. Já jsem vůbec předtím nevěděla kam teda vlastně jedem a až jsem nastoupila do auta tak na mě vybalili, že se jede na Slovensko do aquaparku Senec. Jelikož jsem neměla ani korunu kreditu, tak jsem nemohla mamce napsat kam vlastně jedeme, ale bylo mě to celkem jedno. Asi po 3 hodinách vyčerpávající cesty autem jsme konečně dorazili do cíle. Aquapark byl super bylo tam hrozně moc tobogánů a sklůzavek, ve vnitřku byl dokocne bazén s teplou vodou a masažními tryskami. Strávili jsme tam asi 3 hoďky, ale i přes to, že jsme byli ůpně vyčerpaní se nám nechtělo domů. Poté jsme teda vyjeli zpět do ČR. Výlet to byl nádherný, jen sem doma dostala menší vyhubovanou, protože naši nevěděli kde jsem :-D. To je tk asi všechno... (jo a mimochodem se omlouvám za špatnou oblast kterou jsem vybrala, ale já nevím ve které oblasti jsme přesně byli a bez toho se mi to nechtělo schválit takže sem dala to první co mě padlo do oka. můžu jen říct, že to bylo blízko hranic s ČR).

Poslední aktualizace: 18.9.2009
Aquapark Senec-Slovensko na mapě
Autor: Luciik

Příspěvky z okolí Aquapark Senec-Slovensko

Slnečné jazerá v Senci
Slnečné jazerá v Senci patria s rozlohou vyše 100 ha medzi najzná…
Senec se nachází na jihozápadě Slovenska v Podunajské nížině 27 km od rakouských hranic (hraniční přechod Kittsee) a 28 km od…
Aquapark Senec je obľúbenou destináciou najmä pre rodiny s deťmi a mladšiu…
Obec Boldog leží v severní části Podunajské nížiny, asi 3 km severovýchodně od Sence při silnici na Čataj. První…
Obec Tureň leží asi 3 km jižně od Sence a 3 km východně od Novej Dedinky. První písemná zmínka o ní pochází z roku…
Obec Reca leží asi 4 km východně od Sence a 4 km jihovýchodně od obce Veľký Grob. Poprvé je písemně zmiňována roku…
Obec Nová Dedinka leží asi 14 km východním až severovýchodním směrem od Bratislavi a 4 km jihozápadně od Sence. V…
Obec Kostolná pri Dunaji leží na vyvýšenině mezi řekami Čierna Voda a Malyý Dunaj, mezi obcemi Hrubý Šúr a Kráľová…
Obec Kráľová pri Senci leží asi 4 km jihovýchodním směrem od Sence. V dnešní podobě vznikla v roce 1945 spojením…
Obec Blatné s približne 1840 obyvateľmi leží 5 kilometrov severne od okresného mesta Senica. Obec sa po prvýkrát spomína v roku 1245…
Obec Blatné leží asi 25 km severovýchodně od Bratislavy a 5 km severně od Sence. První písemná zmínka pochází z…
Obec Hrubý Šúr leží v Podunajské nížině asi 5 km jižním směrem od Sence. První písemná zmínka je z roku 1245, tehdy…
Obec Vlky leží v západní části Žitného ostrova, asi 15 km východně od Bratislavy a 3 km severovýchodně od Tomášova.…
Obec Hrubá Borša leží asi 6 km jihovýchodně od Sence a 4,5 km severozápadně od Jelky. první písemná zmínka o ní…
O Bernolákovu jsme asi slyšeli všichni: Rychle si získalo p…
Čataj - Kostol svätej Margity Obec Čataj sa nachádza v okrese Senec. V…
Obec Čataj leží asi 7,5 km severovýchodním směrem od města Senec. první písemná zmínka o obci pochází z roku 1244.…
Překrásné a velmi kvalitně udělané 18-ti jamkové hřiště. Jamky jsou…
Krásné, ale velmi obtížné 18 ti jamkové hřiště. Je z velké části umístěno v zámeckém parku a impozantní jamkou č. 7 se přechází do…
Obec Kaplna leží na silnici 61 mezi obcemi Blatné a Cífer. První písemná zmínka pochází z roku 1244. Archeologické…
Obec Viničné leží asi 2,5 km jihovýchodním směrem od Pezinoku, 2 km severovýchodně od Slovenského Grobu. První…
Ani Šenkviciam sa nevyhla Prvá svetové vojna, zámienkou ku ktorej vzniku sa stal úspešný atentát na arcibiskupa a následníka rakúsko…
Šenkvice s približne 4900 obyvateľmi sú vinárskou obcou v okrese Pezinok v…
Obec Šenkvice sa nachádza neďaleko okresného mesta Pezinok. Najbližším pohorím sú Malé Karpaty.  Rozhľadňa Perla stojí v Malokarpa…
Obec Báhoň leží 12 km jihozápadně od Trnavy a 13 km východně až severovýchodně od Pezinoku. S oběma městy je…
Obec Cífer leží na juhovýchodnom okraji Trnavskej pahorkatiny v plytkej…
Modra - mesto leží na južných svahoch Malých Karpát. - prvé stopy osídlenia okolia Modry siahajú do 3. tisícročia pred n.l. Trvalé…
Bratislava je hlavním městem Slovenské republiky. Tato metropole na…
Bratislavský hrad
Hrad ležící na nejjižnějším výběžku Malych Karpat, svažující se až k Duna…
Hrad se nachází jihozápadním cípu Malých Karpat. Dominantním vrcholem…