Fotogalerie Trasa č. 9 - Morávka (přehrada) - podél přehrady - Úspolka - podél řeky Morávky - Juřičuna - Visalaje

(1) Přehrada Morávka. Pohled tzv.proti proudu. Pojedeme po břehu, jenž nám teď leží po levé ruce.   •   autor: krtek2
Mapa trasy
Mapa trasy   •   autor: krtek2
(2) Rozcestí na Slavíč. Zde se jede dál po hlavní silnici -  tedy rovně
(2) Rozcestí na Slavíč. Zde se jede dál po hlavní silnici - tedy rovně   •   autor: krtek2
(3) Opravená silnice kolem řeky Morávky
(3) Opravená silnice kolem řeky Morávky   •   autor: krtek2
(4) Odbočka na Visalaje za Juřičunou.  Pro lepší znázornění pohledem shora, ze směru od Bebka. Ale ve směru, popisovaném v článku, přijedeme zdola, tedy odbočíme doprava.
(4) Odbočka na Visalaje za Juřičunou. Pro lepší znázornění pohledem shora, ze směru od Bebka. Ale ve směru, popisovaném v článku, přijedeme zdola, tedy odbočíme doprava.   •   autor: krtek2
(5) Odbočka za Juřičunou ještě jednou. Po pravé straně teče potok s vydlážděným korytem   •   autor: krtek2
(6) Rozcestí.  Pohled od Visalají. Cesta ve směru šipky vede na Visalaje, cesta prudce dolů (na fotce vpravo, vede na Zemřelov a je nám tam nabídnuto ubytování. Za jistých okolností lze tudy sjet i k Bebkovi, případně to projet i ve směru opačném, je
(6) Rozcestí. Pohled od Visalají. Cesta ve směru šipky vede na Visalaje, cesta prudce dolů (na fotce vpravo, vede na Zemřelov a je nám tam nabídnuto ubytování. Za jistých okolností lze tudy sjet i k Bebkovi, případně to projet i ve směru opačném, je   •   autor: krtek2
(7) Rozcestí.  Pohled od Visalají. Cesta ve směru šipky vede na Visalaje, cesta vlevo kolem hory Vysoký Rýkalí, dál k rozcestníku Plato, případně na Travný.
(7) Rozcestí. Pohled od Visalají. Cesta ve směru šipky vede na Visalaje, cesta vlevo kolem hory Vysoký Rýkalí, dál k rozcestníku Plato, případně na Travný.   •   autor: krtek2
(8) Dojezd na Visalaje. Pohled z parkovací plochy. Vlevo vykukuje chata na Visalajích   •   autor: krtek2
 Přehrada Morávka, pohled na malou část vodní plochy