Marijakes

Příspěvky uživatele Marijakes

Počet příspěvků: 15

Dovolená Jeseníky 1.den - Ubytování a poutní kostel Panna Marie Pomocná
  Nejedeme k moři, ale tradičně se vrháme do poznávání naší zemičky. Ono je to mnohdy paradoxně tak, že dobře známe místa vzdálená, ale to co máme, jak se říká, u nosu, to neznáme. Letos…
Je pondělí 23. 7. 2012.   Sluníčko už nám svítí do pokoje, modrá obloha je výborné znamení pro náš modrý výlet. Modrý výlet je krycí název pro výšlap na rozhlednu Zlatý chlum nad městem…
  Dnes v úterý 24. 7. nemusíme spěchat na autobus, můžeme v klidu posnídat. Přímo na stole máme nachystán raut. Snídaně je velmi bohatá. Jsme zatím nad míru spokojeni. Po snídani…
Dnes je středa 25. 7. Počasí nás trochu straší, není zrovna slunečný horký den, ani předpověď na další dny není moc příznivá, ale neprší. A já chci určitě zajet relaxovat do Balneoparku v…
Je čtvrtek 26. července a na obloze se ukazuje hezký den. Modro a sem tam mráček láká ke splnění dnešního plánu. Do ba…
  Je sobota 28. července 2012   Jelikož jsme spojili dva výlety v jeden, vyšetřili jsme si den na oslavy města. Již včera bylo náměstí lemováno několika stánky s občerstvením, perníky,…
Je 28.září 2012. Svátek má Václav a pro nás všechny to znamená volný sváteční den. Někam se musíme vypravit, proto…
Dovolená už nám pomalu končí. Je pátek 27.7.2012 Z okna hotelu Minerál se díváme každý večer na nádherně sluníčkem nasvícenou rozhlednu. Je zařazena v plánu, ale jsme už nějak unavení.  …
Pátek 23.7.2010 Meteorologická předpověď vyšla. Prší. Je zvláštní, že mi to  vůbec nevadí. Nemrzí mne, že se nepojedeme koupat, ani mi není líto, že vynecháme rozhlednu Jedlovou a zříceni…
čtvrtek 22.7.2010Kampak se dnes vypravíme? Stále panují nesnesitelná vedra, lepší to bude u vody.  Rozhlednu Jedlovou necháme na později dneska bychom mohli k vodě, ale nejprve na Bezděz.…
Středa 21.7.2010Před sebou máme ještě tři dny dovolené. Počasí je jak na objednávku, obloha vymetená s několika plovoucími peřinkami. Jednou ze zvláštností, na které mě Mikeš v knížce upo…
Úterý 20.7.2010Ráno zahajujeme opět světovými koláčky z „naší“ pekárny. Hotel opouštíme trochu později, chceme si koupit deštníky. Snad už naposledy. Deštníky máme, snad jen jako zátěž, k…
 Pondělí 19.7.2010   Dnes nás čeká náročnější den, vypravujeme se na celodenní výlet na Pravčickou bránu nad Hřenskem. Meteorologové slibují krásný den. Po druhém klinknutí věžních hodin…
 Neděle 18.7.2010Už v noci vnímám, že venku prší. A prší i ráno. To nám to začíná. Odkládáme tedy i Hřensko na neurčito a pro takové počasí volíme vhodnější variantu.  Dnes tedy pojedeme …
Na dovolenou jezdím již několik let s mladším synem. Cestujeme veřejnými dopravními prostředky za krásami naší vlasti.Letos nás láká okolí České Lípy,  kraj, který znám z vyprávění mé int…