CPVKrnov

Petr Mikeska

http://petmikeska.blogspot.cz/ http://www.cyklistikakrnov.com http://krnov.cyklistikakrnov.com/

Příspěvky sleduje: 4 turisté
Počet příspěvků: 43
Průměrná známka příspěvků: 1,67
Počet přečtení příspěvků: 143 978

Příspěvky uživatele CPVKrnov

Počet příspěvků: 23

Z BRATISLAVY KOLEM BALATONU, PŘES MAĎARSKÉ TERMÁLNÍ LÁZNĚ, PODÉL NEZIDERSKÉHO JEZERA DO BŘECLAVI
Když se moji přátelé zmínili, že by chtěli jet kolem Balatonu a k Neziderskému jezeru, zbystřil jsem, protože to byla jedna z cest, která mě lákala. Z původního zájmu se nakonec stala…
Sobotní výlet patřil náročnější trase po Zlatohorské vrchovině (polsky Góry Opawskie) za vrcholy…
  K cestě na Králický Sněžník jsem se rozhodl až na poslední chvíli. Tento samotný geomorfologický celek leží v odlehlé oblasti a je poměrně hůře dostupnější. Nejdříve jsem se rozhodoval zda jít na Králický S…
Z Mikulovic se po cestě podél hranic rychle přesouváme k Zlatým Horám. Za Ondřejovicemi napůl cesty k Zlatým Horám odbočujeme do malebného Údolí ztracených štol. Vede jím  naučná stezka…
Na prodloužený víkend jsem se vypravil na střední Moravu do kempu v Mohelnici. Cesta předčila mé očekávání, města Uničov, Litovel, Loštice, hrad Bouzov, zřícenina Brníčko, vyhlídka Bradlo, pěkná vrstevnicová cesta…
Sobotní MTB výlet mě opět přivedl do Jeseníků, tentokrát mě čekalo náročné stoupání na Šerák a další stoupání v…
Konce srpna jsem se vydal vlakem z Krnova do Ostravy Svinov, kde mě již čekal kamarád Zdeněk, který mě provedl po cestách mimo provoz a podél polských hranic na Těrlicko. Ze Svinova jsme se vydali po cyklostezce,…
Z Krnova jsme vyrazili po cyklotrase č.503. Nejdříve trasa vedla po silnici do Zátoru, odkud cyklotrasa začala stoupat lesem. Nejdříve podél žel. tratě až na lesní křižovatku nad nádražím v Miloticích n.O., a poté…
Začátkem září vyrážíme do Itálie do města Riva del Garda u největšího italského jezera Lago di Garda. Zdejší kraj je proslulý svým specifickým mikroklimatem. Omezené srážky, slunce, teplý vítr, hory a termoregulač…
Ráno sedáme na vlak a vyrážíme v pěti lidech z Krnova do Jeseníku. Vlak má bohužel malou kapacitu pro kola, ale naštěstí moc cyklistů s námi nenasedá a tak bez problému přijíždíme do naší cílové stanice. Od nádra…
V sobotu ráno se vydáváme cyklobusem z Krnova do Karlova pod Pradědem, odkud pokračujeme po cyklotrase č.6077 (turistické značení) do kopce na "Mravencovku" (893 m.n.m.), za kterou nás čeká sjezd do Ždárského poto…
CD 1/8 - Děčín - Vysoká Lípa + Dolský mlýn Ve čtvrtek 21.4. se z Krnova vydávám vlakem, abych po 7 hodinách s 2 přestupy dorazil v 14:00 hod. do Děčína, odkud mě čeká cesta z nádraží do kemp…
Z Krnova se vydáváme vlakem do Mikulovic odkud již pokračujeme na silničních kolech po silnici, která většinou až za Vidnavu kopírovala hraniční pásmo mezi ČR a Polskem. Napravomáme polskou nížinu, nalevo pak nás …
Po minulých dvou letech, kdy jsme si vybrali jako cíl naší cesty Slovinsko a Chorvatsko, padla letos volba na Rakousko a Chorvatsko. DEN PRVNÍ 4.9.09 - Kehlstein ("Orlí hnízdo"…
Čtyřdenní cykloputování po Moravě. Trasa v parních dnech vedla celkem 438 km a přičemž nejvíce dal zabrat první den. U každého dne 1) popis cesty, 2) zkrácený popis, 3) statistiky, 4) trasa, 5…
Květnový sraz Cyklobandy se uskutečnil v květnu v Českém Ráji. Jako základna k vyjížďkám posloužil kemp v Sedmihorkách. Čt.7.5. Příjezd: Jičín - Sedmihorky 25,4 km Protože jsem byl v Jičíně dříve, n…
Týdenní jízda (nejen na kolech) Cyklistiky pro všechny po Slovinsku a Chorvatsku. Výjezd na Mangrt (2055 m.n.m. - na 12 km 1000m. převýšení), raft po řece Soči, výjezd po 14% stoupání na Vršič (1611 m.n.n. - na 9 …
Příjezd - Frýdek Místek - Povážská Teplá Když jsem přijel z Krnova vlakem do Frýdku Místku, myslel jsem, že se na cestu vydám se Zdenkěm a Hrazdou, ale k mému překvapení se nás vydalo na cestu sedm kolařů. Přidala…
Z nádraží v Frýdku-Místku na sraz do Visalají: Z Frýdku-Místku jsem se vydal směrem Staré Město, Skalice, Raškovice. Zde jsem se raději zeptal kterým směrem se mám vydat na Krásnou. "To musíte pořád nahoru" dosta…
1) LEDNICKO-VALTICKÝ AREÁL Sobotní trasa nás zavedla do Lednicko-Valtického areálu. Z kempu jsme vyrazili do Lednice, kde jsme si z venku prohlídli zámek a jeho zahradu. Bohužel nás, ale zrovna zastihl jemný déšť.…
Jako loni i letos jsme se rozhodli pro Slovinsko, tentokrát jsme zvilili okolí Bohinjského jezera - výšlap na nejvyšší Slovinskou horu Triglav, výjezd na Rudno Polje 1347 m.n.m.(planina Pokljuka), na Voglar. A Cho…
Video vzniklo díky projektu Jesenickénávraty.cz. Přečerpávací vodní elektrárna Dlouhé stráně se stala v roce 2005 největším divem Česka (podle čtenářů portálu iDnes). Nachází na říčce Divoká Desná vpohoří Jeseník…
Trasa: Jindřichov žel.nádr.-Malá Stříbrná-nad Petrovicemi-nad Heřmanovicemi-po zelené tur.značce na Hraniční vestu (867 m.n.m.)-dále po žluté tur.značce přes Kutný vrch (866 m.n.m.), Solnou horu (867 m.n.m.) na Kr…