EURO 2024 v Německu Travel blog Německo Ubytování Německo  Mapa Německa
Oblíbené destinace
>> Bavorsko   >> Sasko   >> Drážďany   >> Mnichov   >> Norimberk    >> Regensburg
Dovolená v Německu:   Města a destinace   Hrady a zámky   Aktivní dovolená
Příspěvky z Německa od zkušených turistů a cestovatelů  (2348)
 Tipy na výlet (250)  Turistické cíle (1550)   Trasy (72)   Cestopisy (90)  Fotogalerie (173)

Tropical Island - relax kousek za hranicemi

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za sportem

Fotografie (7)  • Foto: arwene

Tropical Island se nacházi u dálnice A13 spojující Berlín s Drážďanami. Je to odtud cca 60km do Berlína a nebo taky cca 100km do Drážďan. Když jedete z Čech, tak sjíždíte na sjezdu z dálnice - Staakow a pak už tam jsou ukazatele na Tropical Island (který je tak 5km od dálnice). Autem z Prahy jste tam za cca 3-4h. Parkoviště hned u akvaparku je zdarma.Pokud nemáte auto, tak lze použít regionální expres RE2, který jezdí z Berlína a Cottbusu každou hodinu do vesnice Brand. A odtud jezdí z nádraží přímo Tropical Island bus (Shuttle Bus) podle toho jak přijíždí vlaky.
Další možnost jak se tam dá dostat je se zájezdem. I několik cestovek od nás tam pořádá zájezdy.

Foto: arwene

Tropical Island je velké relaxační středisko nebo také by se dalo říct, že je to i akvapark v jiném pojetí. Původně zbudovaný hangár pro vzducholodě byl přebudován na velké relax centrum se spoustou atrakcí. Velký bazén, tropické moře s pláží, je večer krásně osvětlen a intimčo plavání fakt stojí zato. Velký deštný prales, ve kterém jsou různé druhy palem, rostlin, ba i zvířat, od brouků, želv v jezírkách až po nějakého ptáčka, odděluje od sebe tropické moře a malou krásně vyhřívanou lagunu. Chodníčky v pralese jsou parádně propletené, takže by se dalo říct, že se tam dá i zabloudit. Malá laguna má o něco teplejší vodu a množství masážních trysek a také oblíbenou divokou řeku. Samozřejmostí jsou i dva bublinkové bazénky a dva malé tobogány. Krom těchto lákadel je tam množství různých saun a relaxačních domečků, které jsem sice nenavštívila, páč to nemám ráda, ale myslím si, že milovníci si přijdou na své. Stejně tak jsou k dispozici solárka. Pro děti je tam velký dětský kout, nebo spíš sektor s množstvím, skákaček, trampolín, prolézaček, motokárová dráha apod. Opravdu parádní vyžití nabízí i věž s tobogány různé obtížnosti. Pokud by se člověk nudil, tak se může za nějaké to Euro nechat vytáhnout ke stropu hangáru balónem nebo si zahrát minigolf. Pokud by někdo byl větší sportovní fanda, může dát match brach volejbalu (ovšem míč si asi musíte donést sami, půjčovnu jsem tam nikde nepostřehla).

O hlad se člověk strachovat nemusí. Všude jsou tam dostupné různé restaurace, bary a kiosky u kterých si člověk může dát jen co libo. Ceny jak jsem tak koukala do lístku jsou klasické německé, čili něco přes 10EUR za jídlo. Pokud by byl čecháček spořivější, tak vřele doporučuji vzít si tam jídlo a pití svoje, protože to není žádný problém a hlavně tam kvůli tomu nikdo problémy nedělá. Ba naopak je tam spíše většina lidí se svými zásobami. Možná i proto, že je největší počet návštěvníků je právě z Čech, Polska nebo místní. Ubytování je taky pohoda. Chce-li člověk veget a luxus, může si koupit stan ve stanovém městečku, která tam jsou asi dvě. Má tím zajištěno soukromí za plachtou stanu a navíc měkou matraci. Ti co nechtějí platit za stan a mají to štěstí že přijdou včas, mohou obsadit některé z mnoha plážových dřevěných lehátek a ustlat si v pohodě tam. Pak ovšem doporučuju půjčit si matraci na lehátko a nebo si přinést svojí karimatku - opět to nikdo neřeší a není to problém.

Foto: arwene

Nejvíce se mi asi líbila noční show s akrobaty, která tam je každý den s různým vystoupením. Čekala jsem, že naběhne pár akrobatů na jeviště, které je uprostřed velkého tropického moře, zaskáčou a půjdou domů. Omyl. Show byla krásně nasvícená, vystoupení mělo děj, který člověk pochopil i bez nutnosti znalosti němčiny a hlavně trvalo asi něco přes hodinu. Takže klobouk dolů. Navíc předváděná čísla byla vskutku dech beroucí a nad výkony jsem opravdu kroutila hlavou, co všechno dokáží. Super byly i tobogány, na kterých jsem čekala velké fronty na to kolik tam bylo lidí a až na nějaké hodiny, kdy tam člověk stepoval chvilku, to bylo v poho. Navíc tam byl jeden tobogán s gumami a ten jsem si fakt užívala.
Snad jediné co bych doporučila je asi navštívit Tropical Island ve všední den, my tam byli o víkendu a lidí dost, ale i tam se tam celkem rozptýlili a neměla jsem pocit, že mi v něčem výrazně vadí. Snad jen byla větší fronta u vířivek, ve kterých bylo pro tolik lidí míst málo. Někdo si občas na různých fórech stěžuje na čistotu záchodů, ale já jsem neshledala naprosto nic, všechno tam bylo pořád uklizený a čistý.

Foto: arwene

Naprosto parádní je nonstop provoz akvaparku. Takže kdykoli můžete přijít a odejít. Ba dokonce třeba okolo jedné ranní je tam u kas špička. Vstupné člověk zaplatí jen jednou a je úplně jedno jestli tam jste jeden den, týden nebo měsíc (to si neumím teda moc představit), avšak za každou strávenou noc v komplexu se Vám připočítává poplatek €15 (po 3h v noci). Co se týká cen vstupného, tak jednoduché vstupné, které zahrnuje pouze vstup do bazénů, vířivek, pralesa stojí pro dospělého 29,5EUR (děti 4-14let 24EUR; studenti 26,50). K tomuto si pak může za tu samou cenu koupit vstup do saun a spa. Pokud ale člověk chce něco zažít, tak je lepší si koupit Kombi-tiket. Ten stojí pro dospělého 37,50EUR(děti 4-14let 24EUR; studenti 32EUR) ke kterému si člověk může načíst ještě poplatky za tobogány (+4,50EUR/den); svět saun a spa (+12EUR); fitness klub (+5EUR); african jungle lift (+4,5EUR); Pirate twister (+4,50EUR). Dětstký klub s atrakcemi by měl být nyní již zdarma. Lze přikoupit také vstup na noční show pro děti (+10EUR) nebo na noční show pro dospělé (+15EUR). Půjčení matrace na lehátko stojí 2EUR(+10EUR záloha). Vše v centru se platí pomocí hodinek s čipem(včetně barů) a na konci při odchodu člověk zaplatí co čip ukáže, tak pozor, aby jste se nekontrolovatelně nerozšoupli :-). Platit lze i kartou. Akceptují všechny běžné typy platebních karet (MasterCard, Diners Club, Visa, American Express and EC karty). Skříňky s věcmi jsou na ten samý čip, který vyfasujete u vstupu, takže nepotřebujete ani žádné drobné. Dobré je taky vzít si případně dvě menší zavazadla, která mnohem lépe jsou nacpat do skříňky, která je tak akorát pro batoh 70l. Věcí si můžete vzít co unesete, viděla jsem tam lidi i tahat přenosné ledničky, spacáky, deky....

Doporučuji si vzít s sebou nějaké žabky na chození po parku a také tričko s šortkami, protože když člověk vyleze z vody, tak mu po nějaké době může být chladněji, zas až takové tropy to tam nejsou (teda já jsem tam byla v zimě, kdy venku zuřila vichřice, tak to možná mělo vliv) ale že by jste tam klepali kosu se bát nemusíte. Když je venku nevlídno, zima a mráz není nad to si vyválet šunky tady. No co dodat - zkrátka opravdový Tropický ráj. Snad jen, že více informací můžete najít tady: www.tropical-islands.de (stránky bohužel nejsou v češtině), ale pak třeba www.aquapark-tropical-islands.cz. Kompletní ceník atrakcí najdete zde: http://www.tropical-islands.de/fileadmin/user_upload/Besucher_download/TI_Preisflyer_GB_v4_11_web.pdf.

Informace jsou aktuální k 26.11.2011

Poslední aktualizace: 14.2.2024
Autor: arwene

Halbe

Příspěvky z okolí Tropical Island - relax kousek za hranicemi

Tropical Islands - Vodní svět si zamilujete!
 "Akvapark Tropical Islands je oblíbeným cílem našich klientů. Na své si tu přijdou všechny věkové kategorie, nejvíce ho však vyhledávají rodiny s dětmi," říká Jana Hájíčková, tisková…
Minimálně dvoudenní výlet s koupáním a bruslením na in-linech nabízejí dvě místa jižně pod Berlínem: mnohokrát zde na turistice popsaný Tropical Islands (bývalá vzducholoděnice a v ní…
Jedeme autem do ráje. :-) Od nás ze Strakonic je to nějakých 400 kilometrů, co by kamenem dohodil od Belína, 3 km od sjezdu z A13ky na Berlín, Drážďany. Z našeho směru je to vesměs pořád po…
Tropical Island-Tropický ráj-cca 80 km od Berlína.Pokud nechcete vlastním autem/ výjimečně schvaluji/, doporučuji probrouzdat internet.Některé cestovky mají velice kulantní ceny. Tropical Island, je obrovská hala …
Přemýšlíte, kam ještě letos vyrazit na prodloužený víkend, nebo už sháníte inspiraci na příští rok? Napadlo vás například Braniborsko, spolková země v Německu, která se rozprostírá kolem Be…
Golßen (lužickosrbsky  Gólišyn) se nachází na severozápadě Dolní Lužice, v okrese Dahme-Spreewald, v Braniborsku. Má asi 2 500 obyvatel. Osada vznikla v průběhu německého osidlování východu během 11. století, na místě staršího slovanského hradiště. Golssen je poprvé zmiňován v roce 1276. Roku 1367 byla císařem Karlem IV. Lužice začleněna do zemí Koruny české a od roku 1395…
     Braniborsko je region vinoucí se kolem Berlína. V podstatě kdykoli vytáhnete paty z Berlína, jste v Braniborsku, není úniku!  Není ale třeba se tomuto regionu  vyhýbat. Je tu krásně a…
Jen pět kilometrů východně od města Neuburg an der Donau se nachází hezký, původně Lovecký zámeček, který patřil k panství Neuburg. Je na louce za lesem a k Dunaji je to opravdu kousíček. Dnes se zde pořádají př…
Ráj všech vodáků, někdy přirovnávaný k floridskému parku Everglades, biosférická rezervace Spreewald rozkládající se v Braniborsku nabízí nekonečné plavby labyrintem více než 300 km…
Do  Spreewaldu  jsme se přesunuli  autem  z  Prahy. Cesta   do  kempu  u zámeckého parku  v  Lübbenau  je  dlouhá  asi 270 km. Nám trvala  necelé  4 hodiny. Z příjemného kempu jsme pořádali hvězdicové výlety na ko…
Ideální pro rodiny s dětmi - Nový hotel Spreewelten v Lübbenau Od 1.3. 2019 je otevřený hotel Spreewelten v Lübbenau. V tomto hotelu, jenž stojí hned vedle aquaparku Spreewelten Bad, se můžete odreagovat a nechat …
Fläming, jenž se proslavil jako největší oblast inline bruslení v Evropě, láká návštěvníky nejen v létě. Na podzim sem míří cyklisté za dlouhými výlety a v zimě, když napadne dostatek sněhu, si tu přijdou na své i…
Dne 29. června 2014 Jednoho krásného dne jsem cestoval kolem 25 hodin ze svého zakletého království v podobě bytu v paneláku do opravdového království jménem Švédské…
Berlín už znáte jako své boty, veškerou klasiku máte v malíčku a přece jste ještě nebyli v "Zahradách světa"? Do Berlína se dá dojet jak autem, tak vlakem nebo autobusem. Z Prahy ani Brna nejsou není tato destinac…
F60 je obří skrývkový most (důlní dopravník), který byl postaven v letech 1989 až 1991. Po útlumu těžby uhlí v oblasti Lichterfeldu měl být rozebrán a zničen. Naštěstí se tak nestalo a dnes je F60 jedním z nejzají…
Pozůstatky Berlínské zdi
Mezi nejznámější novodobou stavbu Berlína patří ta, které se stala nejvýraznějším symbolem Studené války. Berlínská zeď, jež byla postavena z vysokých panelů, se začala budovat 13. srpna 1961. K jejímu bourání byl…
To kam jedeme je dle názvu celkem jasné, naším cílem je bývalé rozdělené město Berlín. Mezi nejznámější novodobou stavbu Berlína patří ta, které se stala nejvýrazně…
Neveselé období Studené války dnes v Berlíně připomíná replika hraničního přechodu Checkpoint Charlie. Místo, kde dva měsíce po začátku stavby berlínské zdi proti sobě stály, ve vzdálenosti pouhých 200 metrů, amer…
Památník holocaustu - Berlin
Velice působivým místem v Berlíně je Památník holocaustu. Nachází se mezi náměstím Potsdamer Platz a Brandenburskou bránou. Památník je dílem architekta Petera Eisenmana /na díle spolupracoval také newyorský uměle…
Berlín – obchodní centrum Sony  (Berlin - Sony Center)
Berlín – obchodní centrum Sony (Berlin - Sony Center)
Berlínský komplex Sony Center není v žádném případě běžně nudnou nákupní zónou nebo nějakým typickým tupým chrámem konzumu. I když o – skutečně pozoruhodnou - „katedrálu“ se svým způsobem jedná. Tedy minimálně pro příznivce…
Hlavní město Německa je pro nás dosažitelné poměrně lehce; tedy v případě, že je pro nás lehce dosažitelná Praha. Někdo velmi inteligentní se totiž před „několika málo“ lety postaral o zrušení veškerých nočních sp…
Pád berlínské zdi je jedním z nejpamátnějších okamžiků německé historie. 9. listopadu roku 1989 nechali strážní na hraničním přechodu na Bormholmské ulici v 21:20 přejít první občany DDR …
Alexanderplatz - berlínské náměstí, které je známo jako centrum bývalého Východního Berlína bylo pojmenováno dle ruského cara Alexandra I, původně sloužilo jako dobytčí trh, později jako místo pro přehlídky a výstavy. Význam náměstí vzrostl v roce 1882, kdy zde byla umístěna železniční stanice.  V současnosti náměstí dominuje známá televizní věž z doby NDR. Stavba z roku 1969…
Fernsehturm, neboli Televizní věž je nejvyšší stavba v Berlíně. Měří 365 m. Vybudována byla v roce 1969 v tehdejším Východním Berlíně. Byla to chlouba v duchu sociálistického realismu,na Věži je vyhlídková plošina a kavárna, která se otáčí. Otočení trvá cca půl hodiny.Vstup na věž se platí.
Temné dějiny Německa dnes v centru Berlína připomíná Památník holocaustu (německy Denkmal für die ermordeten Juden Europas), který se nalézá v prostoru mezi Brandemburskou bránou a Postupimským náměstím u bývalé h…
Berlínský Židovský památník, Pomník všem v Evropě zavražděným Židům (Denkmal für die ermordeten Juden Europas), Památník holocaustu nebo Betonový hřbitov. To všechno jsou názvy pro jeden jediný - často diskutovaný…
Německo nabízí spoustu úžasných památek a destinací, za kterými do něj přijíždí lidé ze všech koutů světa. Ale které architektonické skvosty, přírodní krásy a která malebná města jsou z…
Berlín - Braniborská brána
Braniborská brána, německy Brandenburger Tor. Tato brána určitě patří mezi nejzajímavější pamětihodnosti Berlína. Stojí v centru města na rozhraní dvou známých a velkých tříd (Straße des 17. Juni a Unter den Linde…
Berlín je hlavní město Německa. Leží v nížinné krajině Braniborska. V Berlíně žije 3490000 obyvatel. Většina obyvatelstva je zaměstnána ve veřejných a státních službách. Průmyslová výroba zahrnuje strojírenství, v…