U Mišpule

Penziony

Rychlý popis

Rodinný penzion U Mišpule se nachází uprostřed přírody v národním parku Podyjí. Nabízí venkovní bazén, vinný sklípek přímo na místě a bezplatné Wi-Fi. Pokoje v penzionu U mišpule mají posezení a výhled. Některé mají vlastní koupelnu a ostatní mají sdílené koupelny. Ručníky a ložní prádlo jsou samozřejmostí. Ráno se v penzionu podává snídaně. Nejbližší obchod s potravinami je v Lukově, 7 km odtud, a restaurace v Lesné, 3 km od penzionu. Hosté mohou využívat sdílenou kuchyni. K dispozici je velká zahrada, ve které se můžete procházet a také relaxovat na terase a večer posedět u táboráku. V budově si můžete zahrát šipky ve společenské místnosti. Penzion představuje dobrý výchozí bod pro pěší turistiku a cykloturistiku v národním parku, a to jak na české, tak na rakouské straně. Na místě je k dispozici soukromé bezplatné parkoviště.

Důležité informace

Informujte prosím U Mišpule o svém předpokládaném čase příjezdu předem. Tuto informaci můžete napsat do políčka pro zvláštní požadavky při rezervaci nebo se obraťte přímo na ubytování. Kontaktní údaje jsou uvedeny v potvrzení rezervace. Pro zaručení rezervace je třeba provést platbu předem bankovním převodem. Ubytování Vás bude kontaktovat po provedení rezervace a poskytne Vám instrukce ohledně bankovního převodu.

Fotografie
Adresa a mapa ubytování
Další informace k pobytu

Checkin - přihlášení: 14:00 - 18:00

Checkout - odhlášení: - 10:00

Cena za pokoj: od 499,-Kč do 2165,-Kč

Počet pokojů: 5

Kreditní karty, kterými lze zarezervovat pobyt: Visa, Euro/Mastercard

Kreditní karty, kterými lze zaplatit pobyt: No creditcards accepted, only cash

Děti jsou v hotelu vítány. Kapacita přistýlek na pokoji je 0.

Bezdrátové internetové připojení je dostupné v celém hotelu zdarma.

Soukromé parkování je možné zdarma v areálu hotelu (rezervace není nutná).

Domácí zvířata nejsou povolena.

Vybavenost

Obecné: WiFi ve všech prostorách

Aktivity: Šipky, Pěší turistika, Cyklistika, Rybaření, Kulečník

Jídlo a pití: Gril, Víno/šampaňské

Bazén a wellness: Venkovní bazén (sezónní), Bazén

Doprava: Pronájem kol (za poplatek)

Společné prostory: Zahrada, Terasa, Společná kuchyně, Společenská místnost, Venkovní nábytek

Zázemí pro business: Společenské prostory

Různé: Nekuřácké pokoje, Rodinné pokoje, Topení, Všechny prostory nekuřácké

Možnosti ubytování

Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi
Maximální počet osob: 2
Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi a společnou koupelnou

Vybavení pokoje: Posezení, Topení, Skříň nebo šatna , Věšák na oblečení, Sušák na prádlo, Rozkládací pohovka

Koupelna: Společná koupelna, Společná toaleta, Toaletní papír

Exteriér a výhled: Výhled do zahrady, Výhled na bazén

Bezbariérový přístup:

Služby pro rodiny a zábava: Stolní hry/puzzle

Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí
Maximální počet osob: 2
Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí a vlastní koupelnou

Vybavení pokoje: Posezení, Topení, Pohovka, Skříň nebo šatna , Věšák na oblečení, Soukromý vchod do budovy, Sušák na prádlo

Koupelna: Sprcha, Toaleta, Vlastní koupelna, Toaletní papír

Exteriér a výhled: Výhled na památku, Výhled na bazén

Bezbariérový přístup: Celá jednotka je vhodná pro vozíčkáře

Rodinný pokoj
Maximální počet osob: 4
Rodinný pokoj s vlastní koupelnou

Vybavení pokoje: Posezení, Topení, Pohovka, Skříň nebo šatna , Věšák na oblečení, Sušák na prádlo, Rozkládací pohovka

Koupelna: Sprcha, Toaleta, Vlastní koupelna, Toaletní papír

Služby a další: Ručníky, Povlečení

Exteriér a výhled: Výhled do zahrady

Bezbariérový přístup:

Další ubytování v okolí U Mišpule

Apartmány
Penzion Sarton se nachází v Lukově, 39 km od rakouského města Laa an der Thaya a nabízí sezonní venkovní bazén. Na místě je soukromé neplacené parkoviště. Všechny apartmány jsou vybavené TV s plochou obrazovkou a mají kuchyň s mikrovlnnou troubou,…
Penzion Lukov se nachází v Lukově. Nabízí zázemí pro grilování, zahradu, terasu a Wi-Fi zdarma. Všechny pokoje v penzionu mají ledničku a TV s plochou obrazovkou. Nedaleko Penzionu Lukov se můžete věnovat cyklistice. Penzion leží 39 km od města…
Penzion U Hrádku se nachází na klidném místě v obci Lukov ležící na pomezí národního parku Podyjí a nabízí moderní pokoje, bezplatné Wi-Fi, restauraci s nabídkou českých jídel a místních vín, zahradu s terasou i dětské hřiště. Všechny pokoje jsou…
Cena od: 1366,- Kč
Pension Hamry se nachází ve Vranově nad Dyjí, 500 metrů od místního zámku. Nabízí Wi-Fi zdarma ve všech prostorách a neplacené soukromé parkoviště přímo na místě. Všechny pokoje a apartmá mají varnou konvici a vlastní koupelnu se sprchou. V…
Ubytování v soukromí
Penzion - Lena se nachází ve Vranově nad Dyjí. Na místě je soukromé neplacené parkoviště. Některé pokoje mají posezení vhodné k relaxaci. Ve všech prostorách penzionu Lena je zdarma dostupné Wi-Fi. K dispozici je i sdílená kuchyně. V okolí se lze…
Babyhotel Karolínka se nachází ve Vranově nad Dyjí, 400 metrů od zámku, a nabízí sezónní venkovní bazén, zahradu, terasu a sdílený salonek. K dispozici je zde bankomat a sdílená kuchyň. Pokoje penzionu Babyhotel Karolínka mají psací stůl, koupelnu,…
Cena od: 1576,- Kč
Ubytování v soukromí
Penzion Dagmar se nachází na klidném místě na břehu řeky Dyje ve Vranově nad Dyjí v Jihomoravském kraji, 800 metrů od zámku Vranov nad Dyjí. Nabízí slunnou terasu, gril a neplacené parkování. Je situován v klidné oblasti na břehu řeky Dyje. Na místě…
Ubytování Anička se nachází ve Vranově nad Dyjí, 800 metrů od Vranovské přehrady. U budovy je zahrada s grilem a ve všech prostorách mají hosté zdarma k dispozici Wi-Fi připojení k internetu. Parkovat lze na místě na neplaceném parkovišti. Studia…
Penzion Herold se nachází ve Vranově nad Dyjí, 600 metrů od zámku Vranov nad Dyjí a nabízí bezplatné Wi-Fi. Hotel má vlastní restauraci. Na místě je neplacené soukromé parkoviště. Pokoje jsou vybavené TV a mají vlastní koupelnu se sprchovým koutem.…
Cena od: 946,- Kč
Apartmány
Villa Ida se nachází podél řeky Dyje. Nabízí Wi-Fi zdarma a ubytování s kuchyňským koutem. Všechny apartmány a studia mají dřevěný nábytek a vlastní koupelnu s vanou nebo sprchou. Z některých apartmánů či studií budete mít také výhled na řeku nebo…
Cena od: 1208,- Kč

Co můžete navštívít v okolí U Mišpule

Cykloturistické rozcestí v Čížově
Cykloturistický rozcestník u kraje silnice v Čížově označuje místo kde se spojuje páteřní cyklotrasa č. 48 s hraničním přechodem do Rakouska u nejmenšího rakouského města Hardegg. K řece Dyji k hraničnímu přechodu vede od rozcestí začínající cyklotrasa č.5003 o délce 4,2 kilometru. Okolo rozcestníku prochází také již zmíněná trasa č.48. Jedná se o dálkovou cyklotrasu (118 km)…
Čížov je malá obec na Znojemsku u hranic s Rakouskem. Slouží jako jedno z turistických center a východišť turistických značených tras v národním parku Podyjí (např. na…
Rozcestí Čížov
Turistický rozcestník v parčíku naproti informačnímu centru v Čížově ukazuje svými směrovými šipkami hned dvě turistické a také jednu cykloturistickou trasu. Prochází tudy modře značená trasa s cyklotrasou č.5003 a svůj počátek tu má také žlutá turistická trasa. Ta odtud směřuje přes obec Čížov k asi 750 metrů vzdálenému centrálnímu parkovišti. Modrá trasa přichází k…
Nachází se na jižním okraji obce poblíž Návštěvnického střediska Správy NP Podyjí. Zde podél pohraniční silnice je zachována část linie drátěných zátarasů, oplocení a strážní věže, které v minulém režimu vedlo po …
Rozcestník u silnice z Čížova k hraničnímu přechodu upřesňuje svými šipkami směry dvou turistických a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená trasa, která z údolí Dyje od hraničního přechodu Hardegg kopíruje místní asfaltovou komunikaci s odbočkou na Hardeggskou vyhlídku a okolo rozcestí Na Keplech míří po silnici přes Čížov na obec Lesnou a dál až k…
Turistický rozcestník umístěný u neznačeného odbočení lesní cesty ze silnice do Čížova označuje svými šipkami směry jedné turistické a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená turistická stezka, která sem směřuje od řeky Dyje - od 6 km vzdáleného hraničního přechodu Hardegg a přes Čížov a okolo Čížovského rybníka míří dále na sever přes obec Lesnou k železniční…
Rozcestník u silnice v těsné blízkosti odpočinkového přístřešku upřesňuje v místě zvaném Na Keplech svými šipkami směry několika turistických a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená trasa, která z údolí Dyje od hraničního přechodu Hardegg kopíruje místní asfaltovou komunikaci s odbočkou na Hardeggskou vyhlídku a okolo rozcestí Na Keplech míří po silnici přes…
Rozcestník stojící na pravé straně silnice Čížov - hraniční přechod Hardegg, asi 100 metrů od turistického rozcestníku Na Keplech, upozorňuje na zeleně značenou turistickou trasu, která tu ze silnice odbočuje. Zeleně značená cesta tu opouští asfaltovou silnici a postupuje dále po polní cestě, aby se později ponořila do lesa a vinula se po úbočí říčního údolí okolo Plačkovy…
Podyjí (3): Čížov (železná opona) – Hardegg -  rakouská strana Dyje (03/2016) Včera jsme prošli kus české strany Podyjí, dnešní slunečný den jsme si vyšetřili pro rakouskou stranu. Auto nechá…
Památník postavený na Ledových slujích asi v roce 1860 Okrašlovacím spolkem ve Vranově k poctě hraběnky Heleny z Mníšku, jako projev díků za zpřístupnění Ledových slují - Pozor sluje dnes nepřístupny!!! Podle le…