Pension Skalicky

Penziony – hostince

Rychlý popis

Pension Skalický se nachází přímo na sjezdovce Zahrádky a nabízí výhled na Pec pod Sněžkou a možnost příjezdu k objektu a odjezdu od objektu na lyžích. K dispozici je sdílená kuchyně a společenská místnost s TV. Ve všech prostorách funguje bezplatné Wi-Fi. Každý prakticky zařízený pokoj má vlastní koupelnu uvnitř nebo mimo pokoj. V létě můžete využívat terasu a bezplatný gril. V centru města jsou různé obchody. V létě lze u budovy zdarma parkovat. V zimě je veřejné parkoviště vzdálené 1,5 km a může být zpoplatněné. Pension Skalický je vzdálený 300 metrů od běžkařské tratě Krkonošská magistrála. Centrum města je 2 km daleko.

Důležité informace

Upozorňujeme, že od dubna do listopadu lze na místě parkovat zdarma. Od prosince do března je možné za příplatek parkovat na 1,5 km vzdáleném parkovišti.

Fotografie
Adresa a mapa ubytování
Další informace k pobytu

Checkin - přihlášení: 16:00 - 21:00

Checkout - odhlášení: 08:00 - 10:00

Počet pokojů: 4

Kreditní karty, kterými lze zarezervovat pobyt: Visa, Euro/Mastercard

Kreditní karty, kterými lze zaplatit pobyt: No creditcards accepted, only cash

Pro skupiny nejsou stanoveny žádné zvláštní podmínky.

Děti jsou v hotelu vítány. Kapacita přistýlek na pokoji je 0.

Kabelové internetové připojení je dostupné ve společných prostorách zdarma.

Soukromé parkování je možné zdarma v areálu hotelu (rezervace není nutná).

Domácí zvířata jsou povolena na požádání, za případný poplatek.

Vybavenost

Obecné: Parkoviště, Domácí zvířata povolena, Parkování zdarma, Vlastní parkoviště, Soukromé parkoviště

Aktivity: Lyžování, Pěší turistika, Cyklistika, Přímo u sjezdovky

Služby: Internet

Jídlo a pití: Gril

Služby na recepci: Turistické informace

Společné prostory: Zahrada, Terasa, Knihovna, Společná kuchyně, Společenská místnost, Venkovní nábytek, Prostory vhodné na piknik, Venkovní krb

Služby pro rodiny a zábava: Stolní hry/ puzzle

Různé: Nekuřácké pokoje, Topení, Všechny prostory nekuřácké

Možnosti ubytování

Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí nebo oddělenými postelemi
Maximální počet osob: 2
Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí nebo oddělenými postelemi a vlastní koupelnou

Vybavení pokoje: Posezení, Topení, Koberec, Skříň nebo šatna

Koupelna: Sprcha, Toaleta, Vlastní koupelna, Toaletní papír

Služby a další: Ručníky, Povlečení

Exteriér a výhled: Výhled, Výhled do zahrady, Výhled na hory

Bezbariérový přístup: Celá jednotka se nachází v přízemí, Celá jednotka je vhodná pro vozíčkáře

Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí nebo oddělenými postelemi
Maximální počet osob: 2
Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí nebo oddělenými postelemi a toaletou mimo pokoj

Vybavení pokoje: Posezení, Topení, Koberec, Skříň nebo šatna

Koupelna: Sprcha, Toaleta, Toaletní papír

Služby a další: Ručníky, Povlečení

Exteriér a výhled: Výhled, Výhled do zahrady, Výhled na hory

Další ubytování v okolí Pension Skalicky

Chata Seibert se nachází v Peci pod Sněžkou, v bezprostřední blízkosti sjezdovky Zahrádky, a nabízí možnost lyžování až k budově, zahradu, terasu, restauraci i sluneční terasu. Ve všech prostorách je zdarma dostupné Wi-Fi a v létě je k dispozici…
Horský hotel Žižkova bouda se nachází na svahu nad Pecí pod Sněžkou, přímo u sjezdovky Krkonošského národního parku, a nabízí restauraci připravující typické pokrmy české kuchyně, každodenní snídaně formou bufetu i ve společných prostorách dostupné…
Apartmán Wellness areál Poustevník se nachází v Peci pod Sněžkou. Nabízí saunu, terasu a Wi-Fi zdarma dostupné ve všech prostorách. V kuchyňském koutě najdete myčku nádobí, lednici, kávovar a rychlovarnou konvici. Nechybí ani TV s plochou…
Apartment Poustevník se nachází v Peci pod Sněžkou, 300 metrů od sjezdovky Javor a nabízí zahradu a saunu. Na místě je neplacené soukromé parkoviště. Apartmány mají posezení. Dále je zde kuchyň s myčkou nádobí, toustovačem, lednicí a kávovarem.…
Apartment Javor 422 se nachází 100 metrů od sjezdovky Javor a nabízí ubytování vhodné i pro hosty s domácími mazlíčky v Peci pod Sněžkou. Sjezdovka Bramberk vede 500 metrů odtud. Zdarma zde můžete využívat Wi-Fi a soukromé parkoviště. V kuchyňském…
Penzion Bílá Labuť se nachází v Peci pod Sněžkou, v bezprostřední blízkosti sjezdovky Javor umožňující i noční lyžování, a nabízí vlastní lyžárnu, možnost lyžování až k budově a výhled na Sněžku. Ve společných prostorách penzionu je zdarma dostupné…
Apartmán Javor se nachází v Peci pod Sněžkou, 100 metrů od lyžařského vleku Javor. Nabízí Wi-Fi zdarma, přímý přístup ke sjezdovkám, lyžárnu s uzamykatelnou vyhřívanou skříňkou a bezplatné parkování v garáži. Apartmán má 2 podlaží, obývací pokoj se…
Apartmány Alectis se nachází v Krkonošském národním parku v Peci pod Sněžkou, jen 60 metrů od sjezdovek. V celé budově funguje bezplatné Wi-Fi a parkování na místě je zdarma. Apartmány mají vlastní koupelnu, plně vybavenou kuchyň a posezení s TV. …
Javor Apartmán se nachází u sjezdovky a lyžařských vleků Javor I a Javor II v Peci pod Sněžkou. Budete zde mít možnost vlastního stravování a Wi-Fi zdarma. Před apartmánem se rozkládá SkiResort Černá hora – Pec. V budově je výtah. Javor Apartmán má…
Apartmán Javor se nachází v Peci pod Sněžkou, 100 metrů od sjezdovky Javor, 500 metrů od sjezdovky Bramberk a 700 metrů od sjezdovky Zahrádky, a nabízí zdarma dostupné Wi-Fi i soukromé parkoviště. Součástí apartmánu je kuchyňský kout s myčkou,…

Co můžete navštívít v okolí Pension Skalicky

Z Pece pod Sněžkou na běžkách přes Zrcadlovky k vysílači a zpět do Pece
Z Pece pod Sněžkou na běžkách přes Zrcadlovky k vysílači Černá Hora a zpět do Pece Trasa: lanovka na Zahrádky -> Pražská bouda -> Kolínská bouda -> odb…
Na tento odpolení výlet vyrážíme z Lyžařské boudy, sjíždíme dolů k Lesní boudě, odkud se vydáme k Tetřeví boudě. Zde zahneme vpravo a v podstatě po vrstevnici jedeme po asfaltce směrem za severozápad k Zadním Renn…
Webkamera u Boudy na Muldě nám přináší pohled na krásné panorama Luční a Studniční hory, Obří důl a samozřejmě nejvyšší naší horu, Sněžku. Viz: http://kamery.humlnet.cz/show_webcam.php?url=/images/webcams/pecpodsn…
Turistický rozcestník, který se nachází u retranslační věže na Lučinách, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce modré ve směru Černý Důl, Údolí Čisté Hrnčířské Boudy - Husova Bouda, Pec pod Sněžkou, Obří …
Turistický rozcestník, který se nachází v prostoru lesní křižovatky cca 300 metrů pod Lesní boudou, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní bou…
Turistický rozcestník, který se nachází u Lesní boudy, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka - rozc. Pod Lesní boudou, Hrnčířské Boudy, Lučiny, Pražská a…
Webkamera umístěná u penzionu Bílá Labuť snímá část Pece pod Sněžkou s částí Sněžky v pozadí. Historie penzionu spadá až do roku 1785, kdy se na tehdy zalesněném svahu usadilo 6 bratrů, kteří postavili první stave…
Turistický rozcestník, který se nachází v oblasti zvané Hrnčířské Boudy cca 300 metrů severně od Boudy Mír, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Le…
Moderní areál vhodný pro sportovní i rekreační lyžování a snowboarding. Z celkové délky 12,5 km je 73% sjezdovek je vybaveno umělým zasněžováním. Trat…
Turistický rozcestník, který se nachází na Lučinách u známé Pražské boudy, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní bouda, rozc. Pod Lesní boudou, Hrn…