Tipy a novinky Chaty a chalupyChaty a chalupy  Mapa Jičína a okolí
O Jičíně se říká, že je městem pohádek. Jako v pohádce se ale budete cítit v celém okrese Jičín, vydat se zde můžete i na pohádkové prohlídky za draky na Staré Hrady či poznávat krásy Českého ráje a Prachovských skal
TIP:
 Trasy Jičín a okolí (64)

Chata k pronájmu - Semínova Lhota

Dvoulůžková, nově postavená chata, leží v Českém Ráji v obci Semínova Lhota/Újezd p. Troskami, cca 6km od Trosek.

Na pozemku jsou dvě chaty určené k ubytování, každá má svou zahradu, zahradní nábytek, gril.

Více informací naleznete zde: Chata k pronájmu - Semínova Lhota - ubytování Rovensko pod Troskami, Český ráj.

Další inspiraci naleznete na: pronájmy chat a chalup Rovensko pod Troskami nebo chaty na prenájom Český ráj.

Informace:

Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Újezd pod Troskami - Semínova Lhota
Cena: celoročně 1.460kč / chata za noc
Kapacita: max. 2 osoby
Pokoje: 1 ložnice

Kontakty:

Újezd pod Troskami

Další chalupy a chaty v okolí Chata k pronájmu - Semínova Lhota

Chata v obci Újezd pod Troskami - Semínova Lhota: 1 ložnice, max. 3 osoby. Orientační cena (chata za noc): celoročně 2.060kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Újezd pod Troskami - Semínova Lhota
Chata v obci Újezd pod Troskami - Semínova Lhota: 2 ložnice, celkem pro 1 až 3 osoby. Orientační cena (chata za noc): celoročně 2.460kč.
Poloha: Český ráj / Újezd pod Troskami - Semínova Lhota
Chata v obci Jivany: 3 ložnice, max. 9 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.000kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Jivany
Chalupa v obci Holenice: 2 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 18.500kč, zima 14.500kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Holenice
Chalupa v obci Ktová: 4 ložnice, celkem pro 1 až 15 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 24.500kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Ktová
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 4 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 15.900kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Rovensko pod Troskami
Chalupa v obci Ktová: 3 ložnice, celkem pro 3 až 9 osob. Orientační cena (za osobu za noc): celoročně 480kč.
Poloha: Český ráj / Ktová
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 5 ložnic, max. 18 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 35.000kč.
Poloha: Český ráj / Rovensko pod Troskami
Chalupa v obci Pařezská Lhota: 3 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 16.000kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Pařezská Lhota
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 3 ložnice, celkem pro 1 až 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 29.400kč, zima 10.000kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Rovensko pod Troskami

Co můžete navštívít v okolí Chata k pronájmu - Semínova Lhota

Semínova Lhota
Semínova Lhota - obec „na dohled" od hradu Trosky historicky doložená roku 1364. V obci je dochováno několik roubených chalup a pomník ukřižování. Na opukové Stráni nad železniční tratí severně nad obcí je území s…
Újezd pod Troskami - obec pod panaromatamem zříceniny Hradu Trosky, písemně doložená roku 1318. Dominantou obce, která se nachází na severozápadě bývalého jičínského okresu je kostel sv. Jana Křitele. Při zběžném …
Libuň - první písemná zpráva o obci, ležící cca 10 km severozápadně od Jičína, pochází z roku 1369 ve spojitosti s kostelem Sv. Martina, který je dominantou obce. Kostel byl postaven jako jednolodní v gotickém slo…
Podle chytré knihy by to mohl být nějaký kamzičník, ale kamarád  Petr mi to zpochybňuje. Na ráno jsem se těšil. Přesunovali jsme se, já měl jít vracet klíče. Zmokl jsem u toho. Byl to jediný denní déšť, který jsme zažili. Přišel jsem na recepci a říkám: „Jsem kouzelný dědeček. Dostal jsem jedny klíče, vracím dvoje.“ Byli dost vykulení. Když jsem jim vylíčil, jak jsem ke klíčům přišel, byli vykulení ještě víc. Chválili mě z…
Hrdoňovice - obec v Českém ráji, nedaleko Újezdu pod Troskami, prvně historicky doložená roku 1364. V Hrdoňovicích najdeme několik dochovaných roubených chalup, kapličku a u ní stojící pomník ukřižování. Nad obcí se nachází malé skalní město s několika skalními věžemi, např: Panna, Strážce vesnice, Ponocný, Písečník, Měšita, Strážnice.....
Od nádraží v Rovensku se vydáme po zelené značce směrem k náměstí. Zde „přeskočíme“ na značku modrou a skrz Borecké skály dojdeme do obce Borek. Zde modrou značku opustíme a vydáme se po delší, ale rozhodně zajímavější trase, kterou nám ukazuje značka žlutá k Vidláku. Od tohoto známého místa pokračujeme po červené vzhůru k dominantě Českého ráje, zř. Hradu Trosky. Po rozjímání…
Když se řekne Český Ráj, vybaví se snad okamžitě každému skály, skalní města a hrady v nich. Český Ráj je ale především nádherná krajina se spoustou kopců a kopečků, ze kterých se otevírají …
Od nádraží v Libuňi se držíme modré turistické značky a po silnici směřujeme k osadě Hvozdec. Modrá zn. nás dovede až k hotelu Skalní město. Zde se nabízí odbočka k Turistické chatě v centru skal. My však kolem Lepařova památníku pokračujeme ke Kioskům na Prachově. Po občerstvovací zastávce pokračujeme po červené značce a obcemi Prachov a Holín sestupujeme až do Jičína.
Já vím. Trosky už tu na Turistice byly nesčetněkrát. Jenže ony si to připomenutí zaslouží. A navíc, tento nejkratší a nejjednodušší okroužek tady popsán nebyl. Přitom je krásný, o čemž vás -…
Z náměstí v Rovensku pod Troskami vyrazíme po modré značce směr Bítouchov a stále mírně stoupáme až k vrchu Ředice, ze kterého se nabízí nádherné výhledy na Český ráj. Dále pokračujeme do obce Košov, dále se již d…