Tipy a novinky Chaty a chalupy LitoměřiceChaty a chalupy  Mapa Litoměřice

Litoměřice leží na soutoku Labe a Ohře na západním okraji Polabské nížiny. V samotných Litoměřicích žije přibližně 24 tis. obyvatel, ale v celé aglomeraci s navazujícím městy Terezín, Lovosice a Bohušovice nad Ohří žije přibližně 40 tis. obyvatel. Pro úrodnou polohu se Litoměřicím přezdívá jako "Zahrada Čech".

Trasy Litoměřice (42)

Apartmán Opárno - Oparno

Jedná se o apartmán, který je umístěn v prvním patře rodinného domu. Má vlastní vchod a to po točitém venkovním schodišti. Dispozice apartmánu je 2+1 o přibližné výměře 70m².

Více informací naleznete zde: Apartmán Opárno - Oparno - Velemín - Oparno.

Informace:

Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Velemín - Oparno
Cena: 13.000kč / apartmán za týden
Kapacita: 1 až 4 osoby
Pokoje: 2 ložnice

Kontakty:

Velemín

Další chalupy a chaty v okolí Apartmán Opárno - Oparno

Chalupa v obci Velemín: 3 ložnice, celkem pro 1 až 7 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 26.000kč.
Poloha: České středohoří / Velemín
Chalupa v obci Malé Žernoseky: 2 ložnice, celkem pro 2 až 9 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 24.000kč, zima 26.000kč.
Poloha: České středohoří / Máchův kraj / Malé Žernoseky
Chalupa v obci Velemín - Milešov: 4 ložnice, celkem pro 4 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 35.000kč, zima 36.000kč.
Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Velemín - Milešov
Chata v obci Církvice: 2 ložnice, celkem pro 2 až 5 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 15.000kč.
Poloha: České středohoří / Církvice
Chalupa v obci Bílka: 4 ložnice, max. 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 25.000kč.
Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Bílka
Chalupa v obci Bílka: 3 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 2.500kč.
Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Bílka
Chata v obci Hlinná - Tlučeň, celkem pro 2 až 4 osoby. Orientační cena (chata za noc): celoročně 3.500kč.
Poloha: České středohoří / Hlinná - Tlučeň
Vila v obci Černčice: 5 ložnic, celkem pro 2 až 12 osob. Orientační cena (vila za týden): léto 45.430kč, zima 38.500kč.
Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Černčice
Chalupa v obci Podsedice: 8 ložnic, celkem pro 1 až 35 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 40.000kč, zima 29.513kč.
Poloha: České středohoří / Podsedice
Apartmán v obci Litoměřice: 1 ložnice, max. 4 osoby. Orientační cena (za osobu za noc): celoročně 375kč.
Poloha: České středohoří / Severní Čechy / Litoměřice

Co můžete navštívít v okolí Apartmán Opárno - Oparno

Víkend v Českém středohoří 1. díl
Tak rok se sešel s rokem a já jedu s dcerami do oblíbeného Sředohoří . Využili jsme prodlouženého víkendu a státního svátku 28. října, k výletu do Českého středohoří. Cílem našeho výletu je setkání s kamarádama a …
Pondělí 24. 6. 2019 Na spaní jsme včera nemohli zvolit lepší místo. Pod Malečovskou rozhlednou je to skvělý. Ráno jsme si mohli vybrat, u kterého stolku budeme chystat snídani a současně se kochat krásnými výhledy…
Když jsme plánovala, co vše navštívit v Českém středohoří, zaujalo mne Oparno, také proto, že do tamějšího mlýna kdysi kamarádka jezdila na dovolenou a moc si tuto oblast pochvalovala. Nakonec jsme v jeho blízkost…
České Středohoří je kraj známý svými vrcholy sopečného původu, kterým dominuje hora Milešovka. Co už tak známo není, je skutečnost, že se v tomto kraji nachází relativně velké množství zřícenin hradů, které byly p…
Jedeme vlakem do zastávky Opárno v Českém Středohoří. Já jedu z Kladna, Milan z Prahy a Vítek přišel pěšky. Jedeme na poslední letošní výlet do Českého Středohoří.  Tento překrásný kout naší  země jsem poprvé nav…
Zřícenina gotického hradu Oparno stojí na Ostrohu nad stejnojmennou vsí na Litoměřicku v Ústeckém kraji. Oparno bylo ukázkou hradu s plášťovou zdí, která se dochovala i s pozůstatky…
Historie hradu, založeného před rokem 1344 pány z Vchynic a opuštěného před rokem 1530, nebyla nikterak pohnutá. Však také nevelký hrad na táhlé ostrožně nad romantickým oparenským údolím…
Tento článek, s černobílými fotografiemi v příloze, se pokusí dosvědčit, že na lovosicku máme údolí, kterému to sluší i v…
Den druhý, pondělí  - po probuzení a částečné očistě jdeme v 9 hod. na snídani. Protože sraz s kamarády máme až 10.30, nikam při snídani nespěcháme. Asi po hodině jídla a pití si jdeme zabalit na pokoj a po domluv…
Autem dojedeme do Opárna, zkusíme zaparkovat u pensionu Oráč. Pokud se to nedaří, zaparkujeme níže na návsi. Nejedeme-li autem, do Opárna dojedeme vlakem. V penzionu Oráč se dobře občerstvíme, čeká nás první výstu…