Severní polární kruh, Trondheim - Nidaroská katedrála, Saltstraumenský malström,vodopád Slettafossen - diskuse

• 1.2.2016 12:29
    Samá chvála, a tak jsem chtěl napsat něco jiného. Nejde to, protože Aniččiny články na mě působí jako sluníčko (kterého si sama asi v Norsku moc neužila) a inspirace výprav budoucích. Zvláště teď, když se autorka převtělila i v norského bezdomovce ... jen to pivo by zde nemuselo stát jako u nás za barel. A že pozdravuji Kukyho.
  • 29.1.2016 10:23
    Pěkný cestopis!
  • ...
    27.1.2016 0:07
    Aničko, kdybys všechna ta svoje povídání vydala knižně, stal by se z nich bestseller :-). Moc pěkné.
  • 24.1.2016 10:58
    Aničko, opět nádherné počteníčko, četlo se to jedním dechem, projelas mnoho zajímavého, fotky jako vždy fantastické, Jana
  • 24.1.2016 9:30
    Nádherné pokračování, Aničko - radost na obrázky koukat, natož poutavě napsaný text číst...

Zpět na příspěvek Severní polární kruh, Trondheim - Nidaroská katedrála, Saltstraumenský malström,vodopád Slettafossen