Výlety rodina s dětmi - Česká republika

Výlety rodina s dětmi
Seřadit výlety rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Na empírový skvost – Zámek Kačina

Výlet, Kutnohorsko
Ve středních Čechách, v mírně zvlněné krajině středního Polabí, mezi Kolínem a Kutnou Horou se na okraji velkého přírodně-krajinářského parku nachází rozlehlý...

Naučnou stezkou Borkovická blata

Výlet, Jižní Čechy
Pokud chcete poznat nejen zajímavou architekturu, ale i floru a faunu, či se něco dozvědět o těžbě rašeliny a na rašeliniště se i podívat, je pro vás ideálním výletem...

Pojďte prozkoumat Kounovské kamenné řady

Výlet, České středohoří, Žatecko
Svou cestu ke kamenným řadám začněte na nádraží (zastávce) Mutějovice - ale pozor, nádraží nehledejte v Mutějovicích, musíte pár kilometrů pokračovat z Mutějovic do...
    Autor: davidova

Lyžování na Pustevnách :-)

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
Tentokrát jsme se rozhodli vyrazit do Ostravice v zimě s následnou návštěvou Pusteven, kde jsme lyžovali. Posledně jsem okolí moc nepopisovala. Tentokrát se to pokusím...
    Autor: chelsiel

Naučná hornická stezka Zlatý Chlum

Výlet, Hrubý Jeseník
Naučná hornická stezka vznikla v roce 2007. Mapuje historické události dolování v Jeseníku. Dostaneme se tady, např. pokud vystoupíte na aut. zastávce Pod Chlumem(u Billy). Vydat...
    Autor: roniel

Zaniklé hrady u Chocně

Výlet, Orlické hory a podhůří
Vydáme se z Chocně po červené značce, která nás zavede do lesů nad levým břehem Tiché Orlice a železniční tratí z Chocně do Týniště. V těsném okolí Chocně je několik...
    Autor: Holly

Hrad Helfenburk, ale též i Hrádek.

Výlet, České středohoří, Žatecko
Nádherná údolí, pískovcové skály a krásné lesy. Tak lze popsat oblast, ve které je ukryt poměrně rozsáhlý a zachovalý hrad. Přijeli jsme do Českého středohoří v...

Baťův kanál - Výklopník u Sudoměřic a skalický přístav

Výlet, Slovácko
Podíváme se do česko-slovenského pohraničí na zajímavá místa spjatá s Baťovým kanálem. Cesta vede...

Vycházkový okruh pro rodiny kolem Ratíškovic přes hřebčín Rudník

Výlet, Slovácko
Tato trasa prochází jedny z mých nejoblíbenějších míst v okolí svého bydliště, je mimořádně vhodná pro...

Ze Štětí do Liběchova.

Výlet, Polabí
Dost často jezdíme do okolí Liběchova, cesta vlakem z Prahy Vysočan - rychlík nebo Kbely - osobní,je příjemná i když se ve Všetatech přestupuje. Na tento výlet vystoupíme až...
    Autor: Mikes

Hodonínské studánky a kaplička sv.Jana

Výlet, Slovácko
Hodonínské studánky a sv.JanTentokrát se vypravíme do dubových lesů v blízkosti Hodonína, po stopách pramenů.Okruh měří asi 12km a vede jak po značených tak neznačených...

Autobusem za selským barokem

Výlet, Jižní Čechy
Pokud se vyskytujeme v Českých Budějovicích a zajímá nás lidová architektura, můžeme se podívat nejen do známých Holašovic, ale i do okolních krásných vsí. Autobusová...
    Autor: pikous

Hrad Švihov a Kokšínský hrádek.

Výlet, Plzeňsko
Vodní hrad Švihov patří k těm, kam se rádi vracíme. A tak jednu jarní neděli opět sedíme ve vlaku a sledujeme údolí Úhlavy. Na švihovském nádraží vystupujeme sami. Na...

Gotická tvrz ve Vranové Lhote

Výlet, Střední Morava - Haná
Gotická tvrz ve Vranové lhotě ve tvaru písmeneL se zbytky původního hospodářského Křídla.Tvrz se pomalu opravuje má gotické ostění oken a dveří je patrová a poměrně...
    Autor: dominik

Čimické jezírko a hora Křešňovec.

Výlet, Šumava
Jarní déšť vystřídala modrá obloha. Je skoro poledne a zůstat doma se nám nechce. Cestou k nádraží se rozhodujeme pro Čimické jezírko. Ze Sušice jedeme vlakem do Žichovic a...

Z České Třebové na Kozlov

Výlet, Orlické hory a podhůří
Z České Třebové se vydáme přes park Javorka po červené značce.Alejí Maxe Švabinského a pak lesem vystoupáme na vrchol Kozlovského kopce, kde je vysílač, sloužící jako...

Do Roztok u Prahy,někdy i pod Vltavou

Výlet, Středočeská pahorkatina
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na zámek,který je z větší části muzeem.Do Roztok u Prahy.Jezdí sem PID autobusy z Prahy a vlakemse sem dostanete...
    Autor: správce

Nový Zámek u Rudoltic

Výlet, Orlické hory a podhůří
Výlet si můžeme udělat pouze pěší z Lanškrouna, nebo do Lanškrouna přijet vlakem, prohlédnout si město, dát si oběd, navštívit Zámeček a na vlak pak dojít do blízkých...

Ballymotte

Výlet, Šumava
Do lesního parku Prašivice dojdeme po modré z Nalžovských Hor V lesním parku nalezneme v nejvyšším bodu lesa umělou zříceninu Ballymotte, kterou si jako vzpomínku na svůj...

Zrcadlový kříž na Letné.

Výlet, Šumava
Když jsem poprvé slyšel o zrcadlovém kříži, nedokázal jsem si udělat představu, o co se vlastně jedná. Začal jsem pátrat po dalších podrobnostech až jsem konečně věděl,...
    Autor: Bohumir

Ze Špindlu na bývalou Klínovou Boudu.

Výlet, Krkonoše
Vyrazili jsme z Pece do Špindlerova mlýna autobusem, přestup ve Vrchlabí. Ve Špindlu procházíme proti toku Labe po jehopravém břehu hledat místo, kde stávala bouda U Dívčí...

Krátký okruh srdcem Pálavy

Výlet, Lednicko - Valtický areál
Výchozím bodem bude tentokrát obec Pavlov ležící u Dolní Novomlýnské nádže. Pro dopravu můžeme použít auto i autobus (linka IDS JMK 570).Z centra obce se vydáme vzhůru mezi...

Šaty dělaj člověka

Výlet, Praha
Jdeme do centra Prahy. Doprava metrem na stanici Staroměstská nebo autobusem 133, případně tramvajemi 17 a 18. Autem můžeme zaparkovat v podzemních garážích- jinak je parkování...
    Autor: hanaanna

výlet

Výlet, Brno a okolí
podívejte se do říčan u Brna krásná příroda jo fakt krása výhled na svět doporučuji velice doporučuji za přirodou překrásnou přírodou podívat se na náš krásný...
    Autor: pajinka

Hartmanice - Dobrá Voda - Březník

Výlet, Šumava
Z Hartmanic až na Březník přes Dobrou Vodu je stále do kopce. Projdeme se spolu od synagogy v Hatmanicích ke kostelu sv. Vintíře po modré a odbočíme po zelené ke kaply sv....

Na Sedlo z Albrechtic

Výlet, Šumava
Do Albrechtic se pohodlně dostanete autem. Auto můžete zaparkovat u románského kostela nebo penzionu. Zdatnější sem mohou dojít po značené červené turistické trase ze Sušice....
    Autor: krutis

Z Pece do Pece přes Modrý důl.

Výlet, Krkonoše
Byli jsme ubytováni v Peci pod Sněžkou a protože celé dopoledne pršelo, vyrazily jsme až odpol. se trochu protáhnout. Šli jsme po červené značce směr Modrý důl. Zastavili...

Svatý Václav - ochránce České země

Výlet, Praha
Do kláštera sv.Anežky na Starém městě. Ke klášteru se dostaneme buď od autobusu 133 ze stanice Řásnovka nebo ze Staroměstské stanice metra kolem Maislovy synagogy ke...
    Autor: hanaanna

Z Nýdku na Čantoryjy

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
Naše trasa začíná v obci Nýdek na Východě Slezska. Do obce se dostaneme autobusem z Třince nebo z Bystřice nad Olší. Autobusem vystoupíme na poslední zastávce v Nýdku...
    Autor: Erich

Bilý Halštrov - přehrada /Weisse Elster/

Výlet, Ašsko - Chebsko
Jdeme z Aše a/přes vrch Háj kolem jeho rozhledny a poté dolů podél lyžařské sjezdovky b/z Aše přes Vernéřov do Dolních Pasek ,kde se můžeme osvěžit výbornou minerální...