Výlety rodina s dětmi - Česká republika

Výlety rodina s dětmi
Seřadit výlety rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Do Třebíze do skanzenu i do palírny

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Obec Třebíz leží přímo na rychlostní silnici č. 7. Praha - Slaný - Louny- Chomutov. Vzdálenost od Prahy 33 km, od Slaného 8 km. V Třebízi návštěvníky přivítá velmi...

Ruční papírna

Výlet, Hrubý Jeseník
Autem do Velkých Losin na Moravě, parkoviště je přímo v areálu papírny. Technická památka - poslední ruční papírna v Čechách. Hodinová prohlídka Vás seznámí s...
    Autor: mab

Nejstarší poštovna na Moravě

Výlet, Hrubý Jeseník
Autem na Petrovy boudy (ze Zlatých hor směrem na Jindřichov). Odtud 1,5 km po zelené turistické značce. Technická památka. Biskupská kupa - kamenná rozhledna vysoká 18 m je...
    Autor: mab

Zimní lázně

Česká republika, Poděbrady
Hotel Zimní lázně se nachází v lázeňském centru a je propojen s hotelem Libenský lázeňským pavilonem a malou kolonádou.
Cena od: 2700,-Kč,
reklama

Švamberk,Schwanberg,Krasíkov

Výlet, Plzeňsko
Zřícenina hradu Krasíkov láká i nyní na podzim, kdy je údolí pod ní zbarvené podzimním listím a kdy se již většina památek veřejnosti uzavírá.Krasíkov je nejlépe...
    Autor: VAFRI

Hopsa hejsa do Brandejsa

Výlet, Středočeská pahorkatina
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na nádherný zámek v Brandýse nad Labem.Dostanete se sem autobusem i vlakem z celé republiky. Brandýsský zámek...

Liptaň

Výlet, Osoblažsko
Z Albrechtic se vydáme směrem na Třemešnou po silnici č. 57. Za Třemešnou přejedeme přes železniční přejezd a hned se dáme doprava po silnici do Liptaně. Hned po vjezdu...
    Autor: terre

Perníková chaloupka a muzeum perníku

Výlet, Pardubicko
Muzeum perníku a Perníková chaloupka se nachází v bývalé oboře lovčího zámečku z roku 1882 v obci Ráby u Kunětické hory, cca 13 km od Hradce Králové směrem na Pardubice....
    Autor: chcang

Kladenské doly

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Autem,autobusem.Návštěva Kladenských dolů Vinařice Jedeme se podívat na šachtu ve Vinařicích Mayrau.Je tu muzeum Kladenských dolů. Najdem zde vystavené předměty s...
    Autor: anetadvorak

Větruše

Výlet, Polabí
Všichni jistě znáte kulturní a průmyslové centrum severních Čech-město na soutoku řek Bíliny a Labe,město,jehož střed byl za 2.světové války téměř zničen.....Ano,řeč...
    Autor: sberatel

Z Vinoře do Jenštejna

Výlet, Praha
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na malou procházku,na jejímž konci je velká věž.Výchozím bodem je obec Vinoř,kam se pohodlně dostanete autobusem...

Magická jeskyně

Výlet, Praha
Při návštěvě Prahy se málokterý návštěvník nechá ujít petřínský park. Kromě rozhledny a bludiště se zde nachází také magická jeskyně. Našli jsme jí přibližně...

Rekreační Středisko Vápenky

Výlet, Slovácko
Obec Nová Lhota,okres Hodonín,po silninici z Veselí nad Moravou asi 22 km. směr Blatnice-Blatnička-Suchov-Suchovské Mlýny-Vápenky Vápenky leží v katastru obce Nová Lhota....
    Autor: vapenky

Soutěskami na Kamenici

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na romantický výlet do Okolí Hřenska.Dostanete se sem prakticky z celé EU vlakem nebo vlakem i autobusem z Děčína.K...

Toulky povodím Bystřice-9.Na výlety z Olomouce

Výlet, Nízký Jeseník
Olomouc je přirozeným východiskem turistických cest za poznáním přírody a památek úrodné Hané, Moravské brány, ale i kopcovitých až horských oblastí obou Jeseníků,...
    Autor: hanakzhor

Jindřichohradeckou úzkokolejkou do Nové Bystřice

Výlet, Jindřichohradecko
Jindřichův Hradec – Nová Bystřice a zpět Jízdenku můžete koupit bez přirážky přímo ve vlaku u...

Za krásným výhledem na Žižkov

Výlet, Praha
Vážení přátelé Turistiky i turistiky.Tentokrát Vás pozvu na Žižkov,kde je krásná rozhledna ,s ještě krásnějším výhledem.K rozhledně se dostanete pěšky od stanice metra...

Výlet na tradiční řemeslný trh v Kostelci nad Černými lesy

Výlet, Kutnohorsko
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem (odkukoliv) nebo z Prahy autobusem PID (tj. pražská integrovaná doprava)...
    Autor: Jessica

Na brněnskou Velkou Babu

Výlet, Brno a okolí
Brno bývá označováno za nejzelenější město v České republice, protože velkou část z celkové plochy města pokrývají parky nebo lesy. Jedním z příkladů může být...
    Autor: claricia

z Krasova do Karlovic

Výlet, Hrubý Jeseník
Naše cesta začíná v obci Krasov na Bruntálsku. Do Krasova se lze dostat osobním automobilem a to na odbočce, která je na hlavní cestě Bruntálská z Krnova na Bruntál, ale taky...
    Autor: Erich

Král silnic - i pro handicapované

Výlet, Praha
Praha 9, O2 aréna (SAZKA Aréna) sobota 27.9.2008 od 9:00 do 18:00 Metro !B! - ČeskomoravskáAdresa: Ocelářská 460/2, Praha 9 (www.02arena.cz)  Král silnic - pro všechny,...
    Autor: jirka.parity

Pseudorománská kaple

Výlet, České středohoří, Žatecko
Je uprostřed obce Vlčí na konci Chlumčan ležících jihovýchodně od Loun. Jde o velmi líbivou stavbu v pseudorománském stylu. Projektoval ji rodák - architekt Eduard Sochor....
    Autor: Oring

Rozhledna, koně a železnice

Výlet, Brno a okolí
Nastoupli jsme do autobusu číslo 57 směr Soběšice, vystoupili na Zastávce U vodárny. Šli jsme směrem nahoru, na kopec Ostrá horka. Výška kopce 404 m. n.m. a na něm stojí...
    Autor: Asanga

Za hvězdami do Ďáblic

Výlet, Praha
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,dnes Vás pozvu na vycházku do Ďáblické hvězdárny.Základem je dostat se na konečnou stanici tramvají ,Sídliště Ďáblice.Odtud se...

Nové rozhledny nad Svratkou

Výlet, Brno a okolí
Výlet začíná na vlakové zastávce v Borači a končí na vlakové zastávce ve Štěpánovicích. Trasa vede většinou po neznačených cestách, proto je velmi vhodné si sebou vzít...
    Autor: claricia

Arboretum Šmelcovna

Výlet, Moravský kras a okolí
Jedeme do Boskovic a je jedno jestli vlakem, autem, na kole....Projedeme městem a ukazatele nás navedou do arboreta - je to směrem na Hrádkov, Vratíkov. Pěšky asi 3km vzdušnou...
    Autor: Asanga

Nová Ves

Výlet, Hrubý Jeseník
Chcete-li navštívit oblast Hrubého Jeseníku ve směru od Rýmařova, je možné jet z Rýmařova do Dolní Moravice a odtud odbočit do místní části Nová Ves. Na konci upravené...
    Autor: jjilek

Mučení na Lokti

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Hrad i město Loket jsou spolu spjaty v těsný svazek. Tento opevněný celek mnozí nazývali „Klíčem ku království českému“ a měli pravdu. Loket střežil české území již...
    Autor: davidova

Proč bychom se báli na Svatošské skály

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Mohutné žulové skály byly vyhlášeny již v roce 1933 chráněnou rezervací, později přírodní památkou, pod názvem „Jan Svatoš“. Pojedeme buď vlakem do Lokte a odtud...

Trojský zámek-perla mezi zámky

Výlet, Praha
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na výlet do Trojského zámku v Praze.Dostanete se sem lehko autobusem 112 nebo ZOO od metra "C" Nádraží...

Vltava je prima v září

Výlet, Jižní Čechy
Jedeme řeku a to konkrétně Vltavu. Jezdíme každý rok.. začátkem léta, přes léto , na jaře, na podzim. A proč zrovna Vltavu ?? No odpověď je jednoduchá... jinde voda není....