Výlety rodina s dětmi - Česká republika

Výlety rodina s dětmi
Seřadit výlety rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Krušnohorské šlápoty aneb z Chomutova do Chomutova Krušnými horami

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Dálkový pochod na 30 km, další trasy 22, 12 a 6 km. Více informací najdete na...
    Autor: kpz.int

Dobětická výšina

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Okruh Dobětickou výšinou 10km. Z vyhlídky se vydáme po zelené do Chuderova, kde se napojíme na neznačenou silnici směr Radešín. Okruh okolo Radešína je značem červeně a po...

Putování Moravským krasem I

Výlet, Moravský kras a okolí
Tato trasa obsahuje vše co si od Moravského krasu můžeme přát - propadání potoka v podobě Rudického propadání, větrné mlýny - v Rudicích a v Ostrově u Macochy, skalní...
    Autor: JaraII

Na Český Šternberk

Výlet, Posázaví
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokráte Vás pozvu na nádherný a zachovalý hrad Český Šternberk.V pohodě se sem dostanete autobusem z Prahy spřestupem ve Vlašimi...

Inline brusle Třebechovice pod Orebem - Týniště nad Orlicí

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Vybudovaná stezka, která vede z Třebechovic pod Orebem do Týniště nad Orlicí. Stezka začíná v místní...

Inline brusle Ústí nad Orlicí - Letohrad

Výlet, Ústecko-Orlicko
Z Ústín nad Orlicí do Letohradu (můžem to klidně začít i obráceně) vede od loňského roku nově zbudovaná cyklosteka, která je velmi vhodná na brusle. Na cele trase, která...

Květná zahrada a zámek Kroměříž

Výlet, Střední Morava - Haná
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát Vás pozvu do jedné z nejkásnějších historických zahrad a pak do zámku a zámeckého parku Kroměříž.V Kroměříži jsme se...

Údolí Říčky

Výlet, Brno a okolí
Trasa Ochoz - Brno-Líšeň přes údolí Řičky je Brňanům pravděpodobně dobře známá, přesto se najdou tací, kteří zde ještě nebyli. Tentokrát ani nebudu popisovat jak...
    Autor: JaraII

Inline brusle Poděbrady - Nymburk

Výlet, Polabí
In-line stezka Poděbrady - Nymbruk. Dobrá dostupnost stezky je jak z Podběrad, tak i Nymbruka. Proto je možnost si vybrat z jakého místa se pojede. Možností parkování podél řeky...

Doubravka

Výlet, České středohoří, Žatecko
Jede se na zříceninu hradu Doubravka,která je přístupná po selnici nebo po žluté turistické trase. Jede se podívat na zříceninu,z které vidíme krásnou přírodu a města...
    Autor: _Zdenek_

Chudčická křížová cesta

Výlet, Brno a okolí
Chudčice jsou malá obec na severozápadním okraji Brna, kousek od hradu Veveří. Trasa výletu začíná právě pod tímto hradem, na autobusové zastávce Lávka pod hradem - staví...
    Autor: claricia

Prášily

Výlet, Šumava
Prášily se nachází v nadmořské výšce 910 m n.m. na území Národního parku Šumava. Dostanete setampo silnici spojující Železnou Rudu a Srní.V letních měsících lze...
    Autor: zamiska

Zastavení v Moravském krasu 2

Výlet, Moravský kras a okolí
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát Vás pozvu do Sloupsko - Šošůvských jeskyní.Stavovali jsme se zde cestou na dovolenou , ale vy se sem dostanete autobusem z...

Na Súkenickou rozhlednu a k prameni Vsetínské Bečvy

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, i tentokrát Vás pozvu do Beskydských hor.Pokud se podle předešlého...

Mramorový Pernštejn

Výlet, Brno a okolí
Hrad Pernštejn, dominující zvlněnému kraji Českomoravské vysočiny asi padesát kilometrů severně od Brna, má mramorové zdi a směrem nahoru se „rozšiřuje“. Vskutku, díky...

Toulky povodím Bystřice-3.Moravský Beroun a okolí

Výlet, Nízký Jeseník
Moravský Beroun a okolíDále řeka Bystřice proteče pod Dětřichovským kopce za kterým se nachází dříve...

Za krásou kokořínských pokliček

Výlet, Máchův kraj
Ze Mšena vycházíme po modře značené turistické značce kolem koupaliště směrem na pokličky. Asi v polovině cesty míjíme skalní útvar žába a obří hlava. Od pokliček ...
    Autor: misha

Toulky povodím Bystřice-2.Dětřichov nad Bystřicí a okolí

Výlet, Nízký Jeseník
Dětřichov nad Bystřicí a jeho okolí Od pramene vHorním lese proteče řeka Bystřice Dolním lesem,zanechá po...

Z Horní Bečvy k prameni Rožnovské Bečvy

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet k prameni Rožnovské Bečvy.Vyrážíme z obce Horní Bečva od rozcestníku .Vyrážíme směr Benešky, dále...

Na 5 nových rozhleden

Výlet, Chrudimsko - Hlinecko
Na cestu za rozhlednami se vydáme zřejmě motorovým vozidlem, protože abychom je objeli, ujedeme něco málo přes 60 km (pokud nebudeme bloudit). Jejich pořadí si můžeme upravit....
    Autor: Stachanove

Loket – klíč ku Království českému

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Asi šest kilometrů od Karlových Varů stojí hrad Loket svěží, jejíž přízemí obývá drak Šarkan. Navzdory děsivému vzhledu je vjádru velký dobrák. O něco nerudnějším...
    Autor: Mysha

Máchovo jezero aneb romantika na tobogánu

Výlet, České středohoří, Žatecko
„Byl pozdní večer, první máj …“ Víte, kde to Máchu poprvé napadlo? Dnes se po něm ten romanticky zvlněný kraj, posetý zříceninami středověkých hradů, jmenuje....
    Autor: Mysha

Kašpersko – kraj zlata a strašidel

Výlet, Šumava
Tajemné, zpustlé a přece majestátní ruiny hradu Kašperk vyrůstají všumavských horách ve výšce 886 nadmořských metrů, což jim vynáší titul nejvýše položeného...
    Autor: Mysha

Z Blatné až na konec světa

Výlet, Středočeská pahorkatina
Psal se rok 1465, když gotickou branou hradu Blatná vyjížděl Jaroslav Lev zRožmitálu, aby objel evropské panovnické dvory a přesvědčil mocnáře, že nápad českého krále...

Střekov – zřícenina umělců

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Je to trochu paradox. Jednu z nejromantičtějších zřícenin u nás – hrad, v jehož ruinách Múza líbala Goetha, Máchu i Wagnera – najdete ve městě proslaveném továrními...

Toulky povodím Bystřice-1.Pramen řeky a Rýžoviště s okolím

Výlet, Nízký Jeseník
Seznámení sřekou Bystřicí a jejím povodí Vturistickém průvodci Klubu československých turistů vPraze zroku...

Zastavení v Moravském krasu 1

Výlet, Moravský kras a okolí
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu k návštěvě Punkevních jeskyní a okolí.Cestou na dovolenou jsme se zde zastavili a dobře jsme udělali.My jeli autem...

Divoký kaňon řeky Doubravy

Výlet, Chrudimsko - Hlinecko
Výchozí místo pro procházku kolem řeky Doubravky je vesnička Bílek, kam se můžeme dostat jak vlakem, tak bez problémů zaparkovat auto. Z vesnice se vydáme po červené...
    Autor: misha

Výlet na Stropník

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Krušné hory (Osek). Okruh 10 km Výchozí bod - Osek u Duchova – směr Osecký rybník. Vydáme se po červeno-modré značené cestě až ke hradu Rýzmburk. Po prohlídce...

Hora Radobýl u Litoměřic

Výlet, České středohoří, Žatecko
K Radobýlu vede žlutá turistická značka spojující Žalhostice a Litoměřice.  Hora Radobýl stojící nad tokem řeky Labe. Stravování a ubytování zajištěno v...