Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km)
Seřadit výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Jaro v cihelně

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejjednodušeji pěšky. Na kraj města. Název článku ovšem nenabádá k návštěvě výrobny stavebního materiálu před nadcházející sezónou zednických prací. Nedávná...
    Autor: Bobkart

Věžový vodojem na Novém Hradci Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Možnost vystoupat na ochoz věžového vodojemu na Novém Hradci Králové se veřejnosti nenaskytne každý den. Proto jsme uvítali vstřícnost Královéhradecké provozní, která...
    Autor: dupis

Poutní Malenisko a zřícenina hradu Starý Světlov aneb luhačovický výlet první

Výlet, Zlínsko
Během svého pobytu vluhačovických lázních jsem si sám naordinoval několik výletů. Že se mi jich nakonec...
    Autor: markyz63

Kroužíme kolem Petřína

Výlet, Praha
Už jsme si dlouho neprohlédli Prahu z ptačí perspektivy a tak jsme to museli honem dohnat. Auto jsme nechali u strahovských kolejí a vydali se na příjemnou procházku - jaro -...
    Autor: beticka

Výstava tropických motýlů

Výlet, Praha
Jen pouhou náhodou jsem se dozvěděla o konání výstavy tropických motýlů v pražské botanické zahradě. Sedáme tedy do autobusu směr Praha-Černý most. Metrem se pak...
    Autor: Lena1979

Orlová rybníky

Výlet, Ostravsko
Od nemocnice v Orlové jdeme s kamarádkou jen tak na procházku, kam nás oči povedou a nohy ponesou. Šly jsme kolem krytého bazénu, restaurace U Studánky a pokračovaly směr ulicí...
    Autor: daga.ti

Dinopark Ostrava v Doubravě

Výlet, Ostravsko
DinoPark Ostrava je unikátní zábavný park v Doubravě, který se nachází cca 10 km od Ostravy... Můžeme se zde dostat autobusem, autem, na kole či...
    Autor: d.eirdre

Karviná - Statek Olšiny

Výlet, Ostravsko
Karviná má špatnou pověst, sociálně vyloučené lokality, těžký průmysl, kriminalita... Karviná je přes všechny tyto negativní jevy spjaté s transformací průmyslu, krásné...
    Autor: Miaucis

Konventní zahrada v Klášterním Hradisku

Výlet, Střední Morava - Haná
Klášterní Hradisko vOlomouci jako sídlo Vojenské nemocnice prošlo kompletní rekonstrukcí, která byla zhruba dokončena vroce 2009. Po jejím ukončení byla vroce 2011 provedena...
    Autor: devitihlavasan

Dubičky

Výlet, České středohoří, Žatecko
Do Radejčína vlakem. Po žluté do Dubiček ke kostelu sv. Barbory. Nebo z Dolních Zálezel (kam se dá z Ústí nad Labem dojet vlakem, nebo MHD linkou č.15 ) po zelené. Nebo...
    Autor: Falcon007

Obnovená předválečná turistická trasa pod Ptačí planinou v Branné

Výlet, Hrubý Jeseník
Původně německý parkový okruh okolo skalních stěn a lesů pod obcí Branná se dočká již vletošním roce...
    Autor: Baraboom

Za novodobými menhiry.

Výlet, České středohoří, Žatecko
Vkrajině mezi řekou Ohří a přírodním parkem Džbán se nachází plno megalitických památek. Jsou to neopracované velké kameny postavené pravěkými lidmi. Tyto kamenné stavby...
    Autor: Hribal

Stromkovická Kaplička

Výlet, Krkonoše
Stromkovická Kaplička (Kaplička na Kobyle) je přístupná z vesnic Horní Dušnice, Stromkovice, Jestřabí v Krkonoších a Rezkem.Jedná se vždy o procházku do 5 km.Kaple je...
    Autor: Machx

Pramen Labe

Výlet, Krkonoše
Autem dojedeme na parkoviště na Horních Mísečkách.Z autobusové zastávky u parkoviště vyjedeme autobusem na Zlaté Návrší (Vrbatova Bouda).Od Vrbatovy Boudy vyrazíme směrem k...
    Autor: Machx

Muzeum motocyklů Kašperské Hory

Výlet, Šumava
Naše společná cesta začíná na Husovo náměstí v Sušici. Odtud směřujeme na Divišov, Dlouhou Ves, Annín a Kašperské Hory. Možnost parkování je přímo vcentru Kašperských...

Obecní Dům

Výlet, Praha
Naše auto zaparkujeme na odstavném parkovišti a dále využijeme MHD na stanici Náměstí Republiky odku dále pokračujeme dle hnědých ukazatelů. Obecní dům (původním...

Klementinum

Výlet, Praha
Naše společná cesta začíná na parkovišti P+R, kde odstavíme náš vůz a dále pokračujeme pomocí MHD. Naše cílová stanice je Staroměstská. Klementinumbylo vystavěno...

Železniční muzeum výtopna Jaroměř

Výlet, Kladské pomezí
Jedeme do Jaroměře do Železničního muzea výtopna Jaroměř. Muzeum se nacházi hned vedle vlakového nádraží. Hned před nádražím se nachází parkoviště, zde jsme auto...
    Autor: marrondd

Roztocký háj - Tiché údolí a jeho okolí

Výlet, Praha
Při tomto výletě se vypravíme jen kousek za Prahu. Projdeme se krásnými a klidnými místy kolem Únětického potoka, ale navštívíme i zámek, pivovar a místo, které je pevně...
    Autor: neratovak

Chrtí dostih Third Trial Racing 2014

Výlet, Praha
Vsobotu 15.3.2014 se vpražském Greyhound Parku uskuteční již třetí závod chrtí dostihové sezóny 2014 – Third Trial Racing. Na start se proti sobě postaví vždy trojice...
    Autor: cgdf1

Předjarní výlet po okolí - z Příluk do Zlína

Výlet, Zlínsko
Ještě není Apríl a počasí si dělá, co chce. Sluneční dny nás poctily svou návštěvou už začátkem...
    Autor: JENNY-JANA

Řevnický vodopád

Výlet, Brdy
Z Prahy jedeme vlakem směr Beroun, vystoupíme na zastávce Řevnice. Jdeme se podívat na řevnický vodopád, ukrytý v lesích nad městečkem. Je dobré u nádraží jít po...
    Autor: skaut33

Liptická vyhlídka - opravdu stojíme o tento typ rekultivace krajiny??

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Při obvyklých úvahách o pozitivech a negativech těžby uhlí v severních Čechách se těžaři často snaží...
    Autor: chantal

Rytířské hradiště (dětský hrad) v hradeckých lesích

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Míříme do nekonečného prostoru hradeckých lesů, který je nejen rájem houbařů, pěších turistů, cyklistů...
    Autor: Martens

hrad Pořešín

Výlet, Jižní Čechy
V Kaplici nádraží pojedete směr na Besednici po č. 157.Projedete vesnicí Rozpoutí a další je Pořešín.V Pořešíně se držte ukazatele na hrad Pořešín který Vás zavede na...
    Autor: Milada01

Okolo Vlhoště

Výlet, České středohoří, Žatecko
Naše putování začalo na křižovatce místní silnice Litice - Hvězda se zelenou TZ přímo pod kopcem Vlhošť.Je zde možnost parkování.Nejbližší zastávka VHD jsou Blíževedly...
    Autor: Diego

Pravěk Mohelnicka

Výlet, Střední Morava - Haná
Tak nám pomalu po 3,5 měsících končí listopad (s přestávkou asi 10 dnů prosince a cca 1 týdne ledna), jinak nevím jak mám právě končící zimu pojmenovat. Nějak jsem se...
    Autor: Bobkart

Na Gírovou se zastávkou v Čertově mlýně

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
23.2.2013 Z Orlové do Mostů u Jablunkova, kde zanecháme auto u SKI areálu. Od areálu vyrážíme po červené zimně navlečeni přes rozbahněnou pastvinu vzhůru do kopce do...
    Autor: vachovi

Jak jsme ve "Valmezu" hledali historické památky

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Když jsme se vrátili po první části našeho výletu vlakem z Brňova do Valmezu, ukazovali nádražní hodiny...
    Autor: Franta

Přijďte se bavit inteligentně

Výlet, Jizerské hory
V Liberci vyrůstá unikátní science centrum jménem IQlandia, který volně navazuje na stávající IQpark. Nové centrum medializace, popularizace a propagace vědy a techniky...