Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km)
Seřadit výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Zřícenina hradu Holštejn a Hladomorna aneb malá výprava do kraje jeskyní a skal

Výlet, Moravský kras a okolí
Jihomoravské Blanensko nabízí všem turistům neuvěřitelné množství atrakcí, svádějících k nedlouhým...

Z Petřína k letohrádku Kinských

Výlet, Praha
Jedeme tramvají č. 20 nebo 12 ze Smíchovského nádraží do zastávky Újezd. Odtud vyjedeme lanovkou na Petřín a vydáme se přes Růžovou zahradu do přírodní památky...

Opava, město muzeí

Výlet, Opavsko - Krnovsko
Naším cílem je slezská „metropole“ Opava, kterou můžeme za „město muzeí“ označit plným právem už jen proto, že zdejší Slezské zemské muzeum bývá občas...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Na východě Svatoborské vrchoviny.

Výlet, Šumava
Ze Sušice jedeme směrem k jihu po silnici č. 169 a přibližně po 4 kilometrech jsme před Dlouhou Vsí. Tady odbočíme vlevo do vsi, kterou projedeme až do její jižní části, kde...
    Autor: Bohumir

Boskovice - zajímavosti města

Výlet, Střední Morava - Haná
Vracíme se z dovolené na Slovensku, kde jsme byli čtyři týdny. Už se těšíme domů, ale na oběd a na malou procházku se zastavujeme v Boskovicích. Boskovice leží v...

Ždánice – Muzeum Vrbasovo

Výlet, Brno a okolí
Do muzea, do zámku, do Ždánic. Prvotní informace je snad natolik vyčerpávající, že světaznalí výletníci už nějakým stylem do městečka na jižním úpatí minipohoří,...
    Autor: Bobkart

Vydejte se na hrady Točník a Žebrák za netopýry

Výlet, Středočeská pahorkatina
Dříve soukromé i reprezentační sídlo českých králů, dnes významný úkryt letní kolonie netopýra velkého....
    Autor: Ceson

Na Kolářovu chatu na Slavíči

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na Kolářovu chatu na Slavíči 3.4.2016   Jedeme do Horní Lomné, kde zaparkujeme u hotelu Excelsior (kdysi Doubrava). Odsud vyrážíme do lesa směrem Slavíč. Protože tuto...
    Autor: vachovi

Zahájení turistické sezóny ve Velké pevnosti 2016 - Terezín jinak

Výlet, České středohoří, Žatecko
Autem od Prahy sjedete z D8 na exitu 35 směr Doksany. Dále stále po stejné silnici do Terezína. Po pravé ruce...
    Autor: Kebap

Rokytnice u Přerova

Výlet, Střední Morava - Haná
Do městečka Rokytnice, asi 5 km od Přerova...Autem, jede sem i místní bus.  V Rokytnici je hned za kostelem, který je dominantou obce bývalý zámek, dnes zařízení ÚSP,...

Litovelské Pomoraví - PR Meandry řeky Moravy

Výlet, Střední Morava - Haná
Jarní procházka lužním lesem z Horky nad Moravou do Hynkova, případně až do Střeně. Naši trasu můžeme zahájit v Horce nad Moravou, kam se dostaneme MHD - autobus č. 18,...
    Autor: jjilek

Draháňské a Bohnické údolí

Výlet, Praha
Na dnešní procházku jedeme metrem do Kobylis a odtud autobusem č. 162 na konečnou zastávku Dolní Chabry. Od busu jdeme ulicí K Draháni a kolem odpadní čističky vod až dojdeme k...

Tovačovské rybníky

Výlet, Střední Morava - Haná
Do Tovačova, městečka okresu Přerov nedalo Prostějova i Olomouce. Autem či busem, zaparkujeme nebo vystoupíme u penzionu blízko zámku a můžeme vyrazit prozkoumat...

Zámek Tovačov

Výlet, Střední Morava - Haná
Do Tovačova, na zámek s jeho pověstnou ,,Spanilou věží".Dostaneme se sem autem nebo busem. Parkoviště i zastávka jsou v těsné blízkosti zámku. Můžeme si prohlédnout...
    Autor: corly

I u Cotkytle je bledulový ráj

Výlet, Ústecko-Orlicko
Ačkoliv to není zcela sportovní, ale někdy není zbytí, tak výjimečně až na místo automobilem. Naším cílem je vesnička, spíš osada Herbortice na česko-moravském pomezí...
    Autor: Bobkart

Procházka Tovačovem

Výlet, Střední Morava - Haná
Do městečka Tovačov. Až si prohlédneme zámek nebo rybníky, stojí za to si udělat procházku městečkem. Do Tovačova dojedeme autem a ideální je parkovat v blízkosti zámku u...

Z Miletína na zámek Bílé Poličany

Výlet, Podzvičinsko
Vyrazil jsem autobusem ze Dvora Králové nad Labem do Miletína. V Miletíně jsem vystoupil na náměstí K.J.Erbena,a vydal se počervené značce směr Rohoznice,cesta vede podel...
    Autor: vlkzhor

Rozhledna Štátula, Dobrochov

Výlet, Střední Morava - Haná
Na rozhlednu a také ke geometrickému středu Moravy! :-) Autem, busem do Dobrochova, poté projít vesnicí, případně autem na konec vsi, kousek po silnici ( je to lepší ) nebo...

Lysá nad Labem

Výlet, Polabí
Na dnešní výlet se vypravíme vlakem z Masarykova nebo Hlavního nádraží, cesta trvá cca 30 minut Od vlaku pak jdeme Masarykovou ulicí na náměstí B. Hrozného a z náměstí pak...

Rozhledna Těšánky

Výlet, Zlínsko
Na rozhlednu, vlastně dvě :-), jednu hlavní Zdeničku a druhou kousek od ní. Asi 15 km od Kroměříže. Autem, případně busem do Zdounek a odtud pěšky. Směr Těšánky, Grunt...

Rozhledna Pastýřka u Moravské Třebové

Výlet, Svitavsko
Na rozhlednu, pokochat se pohledy hlavně na Moravskou Třebovou, ale i po kraji, za pěkného počasí lze vidět Orlické hory i Jeseníky s Kralickým Sněžníkem.. Jdeme pěšky, od...

Rozhledna Háj u Šumperka

Výlet, Nízký Jeseník
Na rozhlednu Háj, cca 4 km od Šumperka ( žst.stanice ).Po žluté. Jdeme pěšky, cestou lesem, pěknou procházkou, ale pozor, poslední 0,5 km vzhůru je už docela náročné!! :-)...

Muzeum Vězeňství, Uničov

Výlet, Střední Morava - Haná
Do města Uničov do Šatlavy :-), kde je umístěno velice zajímavé muzeum Vězeňství. Do Uničova jede auto, autobus i vlak. Muzeum se nachází v uličce kousek od centra, vedou k...

Slatinice na Hané

Výlet, Střední Morava - Haná
Po prohlídce muzea prohlédnout si městečko a kousek z okolí... Projít si místní lázně, podívat se nahoru ke kostelu a k nedalekému Památníku letců. V lázních, kde...

Slatinice Muzeum Veteránů

Výlet, Střední Morava - Haná
Autem, Autobusem, příp. vlakem do nejbližší stanice Drahanovice na Hané a pak cca do 5 km pěšky do hanáckých lázní Slatinice na Hané.  Do muzea...
    Autor: corly

Království bledulí v Chlébském.

Výlet, Brno a okolí
Už před dvěma týdny přišel jeden z kamarádů s návrhem udělat si výlet do Chlébského za bledulemi. Každý rok v březnu tam proudí davy shlédnout koberce bílých kvítků....
    Autor: Traper

Hele, vole, Warhol je zase v Šalingradu aneb V hloubi mé zahrady (Brno)

Výlet, Brno a okolí
Název tohoto Tipu na výlet sice možná lehce odkazuje k americkému filmu Hele vole, kde mám káru? nebo české...
    Autor: markyz63

Den otevřených dveří v pobočce Českého hydrometeorologického ústavu v Hradci Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Počasí neovlivní nikdo z nás. Přesto sledujeme předpovědi, když plánujeme výlet do přírody, dovolenou nebo...
    Autor: dupis

Do Ostravy za kulturou

Výlet, Ostravsko
Jedeme do Ostravy, v našem případě z Brna je to překvapivě rychlejší vlakem než autobusem, ale ten nás zase doveze blíže k centru města, využily jsme tedy obě...
    Autor: Isolda11

Kde jsem byl doma - quest v Trutnově

Výlet, Krkonoše
Když už jsme se nějak dostali do Trutnova, jdeme městem pěšky. Jdeme hledat poklad. Během procházky po turisty méně navštěvovaných nikoli však méně půvabných místech...