Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km)
Seřadit výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Digitální planetárium Hradec Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Naším cílem je návštěva UFO - létajícího talíře mimozemské civilizace, který je téměř „zaparkovaný“ u hradecké hvězdárny. Na první pohled do tak vypadá, ale není...
    Autor: Martens

Hradec Králové – nové digitální planetárium

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Hvězdárna na Kopci svatého Jana v Hradci Králové funguje již od padesátých let minulého století. Je v ní...
    Autor: dupis

Čestice, městys Šumavského podhůří.

Výlet, Šumava
Čestice jsou jedním z hodně zajímavých míst v této oblasti. Nacházejí se asi 7 kilometrů na západ od známější Volyně. První písemná zpráva je z roku 1243. V této době...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Buben

Výlet, Plzeňsko
V našem případě autem z Hracholusk, až na parkoviště téměř u hradu. Potom lesní cestičkou něco málo přes kilometr k cíli. Buben je zřícenina hradu stojící nad...
    Autor: Petricek

Pňovanský most

Výlet, Plzeňsko
K mostu je možné se dostat autem po silnici mezi Pňovany a Čerňovicemi ležícími na březích Hracholuské přehrady. U osady Nový dvůr odbočíme k místní vlakové stanici...
    Autor: Petricek

Orlické hory

Výlet, Orlické hory a podhůří
Do Obce Deštné v Orlických horách jsou dostupné dvě silnice z Dobrušky nebo Rychnova. Kromě místních autobusových linek jsou i spoje do Hradce Kr. či Prahy. Autobusem v létě...
    Autor: Majchi

Březina, kopec Svatoborské vrchoviny.

Výlet, Šumava
Letošní leden má hodně daleko od skutečné zimy. Sníh, pokud napadne, zase rychle zmizí, často jej nahrazuje déšť a slunce se sotva ukáže. Výjimka ale potvrzuje pravidlo a v...

Výlet na varhánky u Hlinek

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
jedeme z Bečova nad Teplou do obce Hlinky, asi 9 km autem Čedičové varhánky u Hlinek, taková malá nedělní odpolední procházka Cesta byla velmi krátká, jsme z Bečova,...
    Autor: Kerry

naučná stezka Stará Kouřim a muzeum lidových staveb Kouřim

Výlet, Kutnohorsko
Kouřím je cca 50 km východně od Prahy. Můžeme si tu užít jak kultury - ve skanzenu, tak přírody - na...

Bobří soutěska a Bobří vodopád

Výlet, České středohoří, Žatecko
Do Bobří soutěsky jsme se šli podívat, když jsme byli na výletě v Úštěku. Jeli jsme do obce Verneříce, otamtud je to kousek. Mapka je mezi fotografiemi. Byli jsme tam v roce...
    Autor: kalinka1631

Procházka za Malonínským kopcem.

Výlet, Šumava
Dnes půjdeme na krátkou procházku za Malonínský kopec. Autem si popojedeme nad ves Frantoly v obci Mičovice, odkud se vydáme dál pěšky.  Po zaparkování na louce u...
    Autor: pehaz

Hluboká nad Vltavou - zámek, naučná stezka, kostel, muzea

Výlet, Jižní Čechy
Když se začaly na netu objevovat stránky se slevovými akcemi, celá nadšená jsem koupila zlevněné ubytování...
    Autor: kalinka1631

Kašperk - hrad kde to žije po celý rok

Výlet, Šumava
Hrad Kašperk - nejvýše položený královský hrad na našem území byl cílem našeho výletu v době mezi vánočními svátky a Novým rokem. Autem jsme se dopravili na parkoviště...
    Autor: neratovak

Černická obora

Výlet, Jižní Čechy
Lákáme vás k návštěvě nejstarší přírodní rezervace, do lesa i k rybníkům. Zveme vás na výlet do chráněného území, na procházku s popisem zajímavých míst v...
    Autor: janisi

Horažďovickou pahorkatinou do Týnce a Hliněného Újezdu.

Výlet, Šumava
Na počátku tohoto výletu byl návrat desítky let do minulosti. Koncem šedesátých let se v kinech často...
    Autor: Bohumir

Příchovice - chata Hvězda - Hutterův kříž - Pod Tetřeví boudou a zpět - na běžkách

Výlet, Jizerské hory
Když je v zimě dost sněhu a neprší do něj, jako letos v lednu 2015, jsou krásným strávením volného času...
    Autor: kalinka1631

Olomouc – symbolismus, premonstráti a Theimer (výstavy MUO Tajemné dálky, Speculum mundi, Via Lucis)

Výlet, Střední Morava - Haná
Před vánočními svátky jsme tradičně navštívili hanáckou...
    Autor: markyz63

Bechyně + Stádlecký řetězový most

Výlet, Jižní Čechy
Bechyně asi každého zaujme svým mostem přes řeku Lužnici. Byl dokončen roku 1928 a začalo se mu říkat Bechyňská duha nebo Duhový most. Most je zajímavý tím, že tam...

Sudoměř - památník Jana Žižky

Výlet, Středočeská pahorkatina
Mezi Pískem, Strakonicemi a Protivínem leží Sudoměř blízko Čejetic, kde proběhla známá bitva husitů s královským vojskem. Stalo se to 25.03.1420. V roce pětistého...

Odlezelské jezero, Triglav

Výlet, Plzeňsko
Odlezelské jezero se rychle zanáší a zanikne, proto jsme se vypravili na výlet k němu i do okolí. Můžeme ho vidět severněji od Plzně, u obce Odlezly a Žihle. Jezero vzniklo...

Dolní Malá Úpa, U kostela - pohádková naučná stezka

Výlet, Krkonoše
Jedeme skoro až k hranicím s Polskem. Malá Úpa není takové středisko jako např. Špindlerův Mlýn, to...

Armádní muzeum Žižkov

Výlet, Praha
Dneska se vydáme do vojenského historického ústavu Praha - Armádního muzea Žižkov. Jedeme metrem B nebo C do stanice Florenc,odtud můžeme jít pěšky nebo jet jednu zastávku...
    Autor: soptinka

BRLOŽSKÝ POTOK I.

Výlet, Pardubicko
Vánoce jsou konečně tady a dlouhé chvilky volna je potřeba všestraně využít.Počasí nastavilo konečně také zimní ráz a tak honem do přírody okouknout jaké změny nám...
    Autor: mokomido

Kartouzka – zimní výlet z Olomouce

Výlet, Nízký Jeseník
Jeden z prvních výběžků Nízkého Jeseníku do Hanácké nížiny najdeme na obcí Dolany,která je na cestě z Olomouce na Opavu přes Šternberk. Zde byl vybudován roku1390...
    Autor: devitihlavasan

Muzeum betlémů-Kryštofovo údolí

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
V době vánočních svátků se nabízí příležitost navštívit Muzeum betlémů v Kryštofově údolí na liberecku. Na místo se lze dostat různými způsoby. Vlakem si zvolíme...
    Autor: Lena1979

Vánoční procházka sídlištěm ve Zlíně

Výlet, Zlínsko
Vánoční prosincový den na Štěpána nás konečně překvapil první sníh, ráno hustě chumelilo, ale odpoledne zbyl jen poprašek. Zato se udělal slunečný den s nádherně...
    Autor: JENNY-JANA

Tříkrálový koncert v kostelíku s románskými základy

Výlet, Středočeská pahorkatina
Vysoký Újezd u Netvořic, okr. Benešov - nesplést si s obcí u Berouna, ale i ta je zajímavá. Výlet můžete...
    Autor: mezirekami

Krásenská rozhledna

Výlet, Slavkovský les, Doupovské hory
Cílem výletu je Krásenská rozhledna, jedeme z Bečova autem na Hlubokou, odtud pěšky přes les Jdeme na Krásenskou rozhlednu, ze které je krásný rozhled po okolí. Nahoře na...
    Autor: Kerry

šumavský skvost Modrava

Výlet, Šumava
Myslím, že bych se na tom shodla s mnohými z vás, že Šumava má opravdu nádherná místa a že patří mezi místa, kam se rádi vracíme. Jedno z nich je Modrava. Jako dopravu je...
    Autor: kalinka1631

Pohádkový Bouzov a létající nejen švec

Výlet, Střední Morava - Haná
Hrad Bouzov se nachází nedaleko Mohelnice na Olomoucku. Můžete přijet od Zábřehu na Moravě, Moravské Třebové i od Olomouce. Odnikud to nemáte daleko a můžete se ponořit do...