Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km)
Seřadit výlety rodina s dětmi, vycházka (do 6 km) podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Podlipansko - okolí Kostelce nad Černými lesy

Výlet, Kutnohorsko
Výlet je pro všechny věkové kategorie a také pro všechny zátěžové kategorie. My menší sportovci pojedeme autem a podnikneme vycházky. Ti větší sportovci trasu ujdou pěšky...
    Autor: annafr

Procházka - Špindlerův Mlýn - Bouda u Bílého Labe

Výlet, Krkonoše
Naší procházku začínáme v centru Špindlerova Mlýna na autobusovém nádraží. Jdeme při hlavní silnici do...
    Autor: Machx

Kouřim - tak trochu zapomenuté město s významnou historií

Výlet, Kutnohorsko
Jedeme do Kouřimi - historického města, za památkami, historií, potulkou v okolí a v přírodě a trochu se...
    Autor: annafr

Dýňový svět

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Vyrážíme na jeden nevelký statek na Vysočině, v okrese Havlíčkův Brod, který se zaměřuje na pěstování nejrůznějších druhů dýní. Tento statek, nacházející se v Nové...
    Autor: claricia

Výstava Život na zahradě a Zdraví a duše

Výlet, Ostravsko
Jeli jsme do Ostravy na Výstaviště Černou louku do centra města. Navštívili jsme dvě výstavy najednou. Život na zahradě a Zdraví a duše. Vidělijsme nádherné ukázky...
    Autor: Tiziana

Skulptury ve vinici

Výlet, Slovácko
Vyrážíme do okolí obce Tvrdonice, kde se v říjnu 2010 konalo příhraniční umělecké sympozium nazvané Skulptury ve vinici. Jeho cílem byl nejen rozvoj spolupráce mezi...
    Autor: claricia

Dvacet let muzea na KS-5

Výlet, Kralický Sněžník
Na Dolní Moravu to od nás není zas tak daleko, takže je to hezký, byť celodenní výlet na bicyklu. Kdo to má dál, může zvolit i jiný dopravní prostředek (ačkoliv příjezd do...
    Autor: Bobkart

Přes město Bechyni a přes dva mosty

Výlet, Jižní Čechy
Už jste někdy šli přes dva mosty? V Bechyni máte jedinečnou možnost na trase dlouhé 5 km poznat krásu Bechyně, vidět její památky v celé jejich kráse a projít nejbližší...

Grad Morava – Urbs Antiqua Rastizi

Výlet, Slovácko
Do Mikulčic na bájný hrad knížete Rastislava. Areál vykopávek též zvaný Valy u Mikulčic je díky vysloveně placatému terénu snadnou dostupný ať již přímo z přilehlých...
    Autor: Bobkart

Maria Hilf

Výlet, Hrubý Jeseník
Maria Hilf přístav poutníků v lesích u Zlatých Hor Autem,autobusem či na kole od města Zlaté Hory. Tento poutní areál zasvěcený Panně Marii Pomocné.Maria Hilf leží v...

Rejvíz

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejideálnější spojení na Rejvíz je autobus,nebo kolo,popř.autem.Vlak tam nejezdí.  Rejvíz označovaný znalci jako nejkouzelnější lokalita v Jeseníkách. Na Rejvízu se...

Zemědělský skanzen Rapotín

Výlet, Nízký Jeseník
Vlakem,autobusem nebo popřípadě na kole z Šumperku směrem na Vikýřovice.Dál k muzeum jen malý kousek,přes pěknou obec Vikýřovice.  Všichni milovníci dobových řemesel...

Přes Valovu skálu na Vsetín

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
K naší velké radosti byla předpověď metereologů na poslední květnovou sobotu jako obvykle mylná... a namísto z nebe padajících provazců deště se na nás z modré oblohy...
    Autor: Franta

Blatskou krajinou na Borkovická blata

Výlet, Jižní Čechy
Výlet po blatské krajině poseté vesnicemi s domy zdobenými selským barokem autem a pěšky po naučné stezce Borkovickými blaty s vůní rašelinišť. Zážitek, který si můžete...
    Autor: janisi

Zastavení v čase na náměstí v Bechyni

Výlet, Jižní Čechy
Archeologická zastavení na náměstí v Bechyni nás zavedou od dávných časů až do přítomnosti. Zvu vás na trochu jinou prohlídku města Bechyně. Na náměstí můžete objevit...
    Autor: janisi

Minulost i současnost Bechyně v městském muzeu

Výlet, Jižní Čechy
Vydala jsem se do Městského muzea v Bechyni. Do města Bechyně se dostameme vlakem po první elektrifikované trati...

Hrubá voda Park Sportu

Výlet, Střední Morava - Haná
Do Hrubé vody se pohodlně dostanete vlakem. Od vlakového nádraží je to jenom kousek přes řeku do areálu Park Sportu. V areálu se nachází bobová dráha, trampolíny a...
    Autor: jerry93

Bobová dráha Petříkov

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Petříkova můžete dojet autem nebo vlakem do Ramzové a odtud cca. 1 km do Petříkova.  Jedeme do sportovního areálu Kaste v Petříkově. Kde na nás čeká bobová dráha a...
    Autor: jerry93

Procházka Valdštejnskou zahradou

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistikyi Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku velkou zahradou, která nesde hrdě jméno Valdštejnská. nejlépe se sem dostanete vstupem od stanice...

Na Sovinec z Huzové

Výlet, Nízký Jeseník
V Olomouckém kraji najdeme dvě obce se jménem Huzová. Jedna je Moravská Huzová, která leží u Štěpánova a pak tzv. Německá Huzová, resp. jen Huzová, na pomezí Olomouckého...
    Autor: devitihlavasan

Z Martinic do Horní Branné

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet z Martinic v Krkonoších do Horní Branné. Do Martinic se dostanete vlakem ze Staré Paky, Kolína nebo z...
    Autor: správce

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku kolem Martinických rybníků, kde je celkem nová Naučná stezka U Mlejna. Martinické rybníky se...

Pohádková vesnička a rybníky Vysočiny

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Co s dětmi o prázdninách. Chtějí zábavu a koupání. A je třeba je trochu unavit. Předem připravené plány jsou postupně realizovány. Pohádkovou vesničku možná někteří...
    Autor: Traper

Na rozhlednu Cibulka.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet na nově postavenou rozhlednu v Krušných horách. Od vlakového nádraží v Oloví jsem vystoupal silnicí do horní části města ke kostelu sv. Archanděla Gabriela. Zde...
    Autor: Hribal

Plasy - klášter

Výlet, Plzeňsko
Jedeme autem z Lužné u Rakovníka do města Plasy, navštívit klášter. Cesta je dlouhá asi 43 km. Jedeme na prohlídku bývalého cisterciáckého kláštera, tento klášter...
    Autor: klana

Sokolov - kvetoucí Staré náměstí.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Prohlédněte si pěkně kvetoucí náměstí v Sokolově. Za pěkně vyzdobenou pěší zónou. Rozhlédnout se po náměstí. Velký výběr, který není třeba...
    Autor: Falcon007

lesní okruh pro cyklisty a bruslaře Hradec Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Míříme do nekonečného prostoru hradeckých lesů, který je nejen rájem houbařů, pěších turistů, cyklistů...
    Autor: Martens

Za odpočinkem, dobrým vínem a krásnou kašnou do Havlíčkových sadů

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na místo, kde najdete odpočinek, místo pro piknik,...

Průzkumná štola Halíře

Výlet, Posázaví
Jílové u Prahy a jeho okolí, to je místo, kde se v minulosti vytěžilo asi nejvíce zlata na území Čech. V součastnosti jsou zde zpřístupněny dvě historické štoly a to štola...
    Autor: neratovak

Ptačí NS k rozhledně Špulka u Lbosína

Výlet, Posázaví
Naším hlavním cílem při tomto výletu je vrch Březák, na kterém byla letos na jaře otevřena nová rozhledna Špulka. Vycházku k rozhledně začneme v obci Lbosín, kde je hned na...