Výlety rodina s dětmi, romantika - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, romantika
Seřadit výlety rodina s dětmi, romantika podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Do Píseckých hor z centra Písku

Výlet, Jižní Čechy
Město Písek je dobře dosažitelné vlakovým i autobusovým spojením. Výlet zahájíme v historickém centru na Velkém náměstí. Projdeme Hejdukovou a Nerudovou ulicí a na...
    Autor: trempik

Kvíčovice – historie, památky a vyhlídka

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Vracíme se z dovolené na Chodsku, během které jsme se zastavili v Bělé nad Radbuzou. Mimo jiné je tam i vyhlídka a právě tam jsme zjistili, že v nedalekém okolí je několik...

Puclice – historie, památky a vyhlídka

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Vracíme se z dovolené na Chodsku, během které jsme se zastavili v Bělé nad Radbuzou. Mimo jiné je tam i vyhlídka a právě tam jsme zjistili, že další vyhlídka je i v...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Na nejkrásnější rozhlednu Lužických hor – Klíč a na Havraní skály

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
Do výchozího a zároveň cílového místa do Nového Boru je velmi slušné vlakové i autobusové spojení. Já...
    Autor: trempik

Horšovský Týn, Horšov – zajímavosti (vč. pivovaru) a naučné stezky v okolí

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Vracíme se z dovolené na Chodsku. V Horšovském Týnu je nový pivovar, tak to spojujeme – oběd a prohlídku...

Svatojánská noc na hradě Starý Jičín

Výlet, Poodří - Moravská brána
Svatojánská noc na hradě Starý Jičín 25.6.2016 Zřícenina hradu Starý Jičín pocházejícího z poč.13. stol. se nachází na Starojickém kopci (496 m n.m.) v Moravské bráně...
    Autor: vachovi

Karel IV. na Lichnici

Výlet, Chrudimsko - Hlinecko
na hrad Lichnici, u Třemošnice autem, na kole Program: 13,30 hod. uvítáme Karla IV. 13,45 hod. loutkové divadlo pro děti 14,30 hod. dobová kapela 15,00 hod. šermířské...

Prohlídka sklepení s Gertrudou na zámku Loučeň

Výlet, Polabí
Pro velký úspěch a na základě proseb od našich návštěvníků, kteří se rádi bojí, si budete moci projít...

Bývalou periferií Prahy

Výlet, Praha
Místa, jež dříve byla nazývána pražskou periferií. I tam si lze udělat pěkný výlet a při něm navštívit i zajímavá místa. Naše putování začne na nádraží v Horních...
    Autor: neratovak

Bělá nad Radbuzou – město a vyhlídka

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Několik dnů se touláme po Chodsku, někdy pěšky, někdy autem. Teď chceme na rozhlednu na Ebene, takže musíme kousek autem. Projíždíme Bělou nad Radbuzou, kde nás zaujal...

Přední Kopanina - Tuchoměřice

Výlet, Praha
Nenáročná procházka po okraji hlavního města nás zavede nejen do pěkné přírody, ale budeme si moci prohlédnout i dvě historické stavby a to vše za stálého burácení...
    Autor: neratovak

Létající balóny a staré automobily aneb Kamil Lhoták navštívil Šumperk

Výlet, Hrubý Jeseník
Obrázky Kamila Lhotáka provázely mnohé z nás od raného dětství. Aby ne, když se tento malíř, grafik,...
    Autor: markyz63

Petřín, Strahovský klášter a Pražský hrad

Výlet, Praha
Dneska si dáme trojvýlet. Pojedeme na Smíchovské nádraží, odtud tramvají č. 12 nebo 20 do zastávky Újezd a odtud naší velmi oblíbenou lanovkou na Petřín . Od lanovky se...

Klenčí pod Čerchovem - zajímavosti města

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Rozhodli jsme se pár dnů pobýt na Chodsku a trochu se s tímto krajem blíž seznámit. Ubytovali jsme v Klenčí, které se nám zdálo jako šikovné místo pro výlety. ...

Průhonický zámek a park

Výlet, Praha
Na dnešní výlet se vydáme metrem do stanice Opatov a odtud autobusem do Průhonic, park se nachází hned u zastávky  Hned na začátku Průhonického parku se nachází zámek,...

Radotínské údolí

Výlet, Praha
Dneska vyrazíme na krásnou procházku do Radotínského údolí. Jedeme metrem na Luka a odtud autobusem č. 255 na Maškův Mlýn - zastávka je na znamení. Hned u zastávky se dáme...

Park Cibulka

Výlet, Praha
Na dnešní výlet se vydáme do parku Cibulka, jedeme autobusem č. 167 z Knížecí na Kavalírku, kde přestoupíme na autobus č 123 a jedeme do zastávky u Lesíka, zastávka je na...
    Autor: soptinka

Prachovské skály i s mrnětem

Výlet, Český ráj
Když jsme zastavili v Prachově u parkoviště, přemýšleli jsme, jestli má cenu platit parkovné. Lilo jako z konve. Díky radě místních jsme přece jen zůstali, dali si v bufetu...
    Autor: kalamity

Šitboř – zřícenina kostela

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Jsme na dovolené na Chodsku. Po náročném výletu předcházející den a před dalším náročným výletem zítra, jsme si dali volnější program. Byli jsme u pramene Radbuzy, v...

Výlet do Zlatých Hor a okolí

Výlet, Hrubý Jeseník
Zlaté Hory jsou malebné městečko zapadlé na severovýchodním konci Jeseníků. Nachází se pár kroků od hranic s Polskem. Nejlepší cesta sem vede po silnici, která se sem...
    Autor: miminho

Na Cornštejn, za zříceninou hradu bítovských Lichtenburků

Výlet, Podyjí
Naše romantické hradní zříceniny jsou oblíbeným tipem na výlet již od dob různých Karlů Hynků a jim...
    Autor: markyz63

Poběžovice – historie, památky i židovský hřbitov

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Jsme na dovolené na Chodsku. Když jsme se vraceli od pramene Radbuzy, zastavujeme se na chvíli v...

Vyhlídky na Vltavu a jahodové knedlíky

Výlet, Středočeská pahorkatina
Jdeme, jedeme 25. června 2016 do kraje prvního jahodáře v Čechách Rudolfa Strimpla. Letos je to právě 120 let od prvního vysazení velkoplodých jahod v Čechách v Teletíně na...
    Autor: mezirekami

Divokou Desnou k Zámčisku

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Koutů, přesně nad Desnou, a dál se vydáme do údolí Divoké Desné a hlavním cílem ani není údolní přehrada, i když té se těžko vyhneme. Doprava do místa není nijak...
    Autor: Bobkart

Pramen Radbuzy

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Rozhodli jsme se pobýt pár dnů na Chodsku a trochu to tam prozkoumat. Jako Plzeňáci jsme se samozřejmě museli zajít podívat i k pramenu Radbuzy. Původně jsme se tam chtěli...

Výstava Magičtí Lucemburkové

Výlet, Polabí
Cílem výstavy je přiblížit vládu lucemburské dynastie v českých zemích, vyzvednout nejvýznamnější mezníky jejich panování a přiblížit nejen jednotlivé představitele...

Bosý středověk na zámku Loučeň

Odložte v labyrintáriu zámku Loučeň své nepřirozené a zdravotně závadné boty a s nimi i stud. Vyzkoušejte nový životní styl naboso a novou formu zdravé, pohodové a...

Narozeniny zámeckých labyrintů

Výlet, Polabí
Veselou prázdninovou náladu uvede na zámek Loučeň tradiční slavnost Narozeniny zámeckých labyrintů v sobotu 9. července. Od zrození labyrintů již uplynulo 9 let a proto...

Den otců na zámku Loučeň

Již pošesté připravujeme pro všechny táty, taťuldy, tatínky, otce a taťky, kteří se rozhodnou vyrazit se svými ratolestmi v neděli 19. června za společným zážitkem na...

Gloriet Klobouk

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
Jedeme na dovolenou do Klenčí pod Čerchovem. Chceme tam přijet až k večeru, tak se trochu touláme po kraji. O tomto altánu víme, z hlavní silnice je možno ho zahlédnout, ale...