Výlety rodina s dětmi, romantika - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, romantika
Seřadit výlety rodina s dětmi, romantika podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Zimní Kostelíček

Výlet, Hrubý Jeseník
Pokud jsme místní, tak vlastně nikam nejedeme, protože máme les pěkně kousek za městem, přespolní se do Šumperka dostane poměrně snadno, okresní město neleží příliš...
    Autor: Bobkart

Tajuplný Boží kámen.

Výlet, Šumava
V rozsáhlé Bavorovské vrchovině patří Boží kámen ( 621 m.n.m.) mezi vyhledávané hory. Především vyznavači všeho tajemného této hoře dali přídomek silného...

Jívový rybník + zámek Loučeň + Jabkenice

Výlet, Polabí
Máte rádi spíš rovinatou krajinu na výlety, procházky, jízdu na kole ? Nechce se vám jet mnoho kilometrů do hor, ale přesto byste se rádi dostali aspoň na odpoledne z města...
    Autor: kalinka1631

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Olešský rybník

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Po mnoha letech se starém trempovi zastesklo po hvězdnatých nocích trávených pod širákem. Proto jsem jednoho srpnového dne sbalil děti a bágly a vyrazil s nimi na Olešský...
    Autor: Evosheek

Kostel sv. Michala a hřbitov v Bechyni

Výlet, Jižní Čechy
Zvu vás na procházku po stopách minulosti obyvatelstva z Bechyně a okolí. Půjdeme z náměstí na sever za městské hradby do Michalské ulice prohlédnout si kostel sv. Michala a...
    Autor: janisi

Hřebeny Orlické

Výlet, Orlické hory a podhůří
Do Orlických hor, tentokrát zájezdovým autobusem s využitím služby cestovní kanceláře. Když už loňská zima byla pro nás, milovníky lyžování slušně řečeno skoupá,...
    Autor: Bobkart

Digitální planetárium Hradec Králové

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Naším cílem je návštěva UFO - létajícího talíře mimozemské civilizace, který je téměř „zaparkovaný“ u hradecké hvězdárny. Na první pohled do tak vypadá, ale není...
    Autor: Martens

Hradec Králové – nové digitální planetárium

Výlet, Hradecko, Bydžovsko, Chlumecko
Hvězdárna na Kopci svatého Jana v Hradci Králové funguje již od padesátých let minulého století. Je v ní...
    Autor: dupis

Čestice, městys Šumavského podhůří.

Výlet, Šumava
Čestice jsou jedním z hodně zajímavých míst v této oblasti. Nacházejí se asi 7 kilometrů na západ od známější Volyně. První písemná zpráva je z roku 1243. V této době...

Zimní Lysá hora

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
27.12. jsem se rozhodnul, že po týdnu opět navštívím Lysou horou se stejným úmyslem - vyfotit západ slunce. Z Opavy do Ostravice jsem jel vlakem, taktéž i nazpátek.  Jak...
    Autor: DanielKubesa

Venušina sopka – lávový proud u Meziny – Uhlířský vrch aneb toulání po vulkanitech bruntálských

Výlet, Nízký Jeseník
Díky pozitivní kombinaci krásného počasí a úterního...
    Autor: markyz63

TRAMPSKOU DOMÁCÍ ZABIJAČKA

Výlet, Orlické hory a podhůří
TRAMPSKOU DOMÁCÍ ZABIJAČKA  Ahoj. Zveme tebe a tvé kamarády na TRAMPSKOU DOMÁCÍ ZABIJAČKU konanou o celém víkendu 21.2.2015.  Lze přijet už ve čtvrtek 19.2. Akce je...
    Autor: mokomido

VELKÁ BITVA POD TOČNÍKEM

Výlet, Brdy
Hrady Točník a Žebrák Unikátní spojení železné a fantasy bitvy scénářově vychází z klasiky J.R.R. Tolkiena - "Hobit" Jedná se o bitvu pro diváky -bitva bude...
    Autor: mokomido

Vysoký hřbet na Šumavě.

Výlet, Šumava
Jedním ze zajímavých vrcholů v západní části Šumavských plání je Vysoký hřbet ( 1078 m.n.m.). Pod jeho jižními svahy protéká řeka Křemelná a na severní straně je...

Velhartice

Výlet, Šumava
V našem případě jsme se vydali z Hracholuské přehrady na Klatovy a potom směrem na Železnou Rudu po E53. Asi 11 km za Železnou Rudou na Sušici. Po asi 7 km za obcí Nemilkov...

Výlet, Český ráj
Zřícenina hradu je Českém ráji na druhé straně hlavní silnice E442 u obce Rovensko pod Troskami. Z parkoviště přibližně 400 m. Koncem 14. století byla započata stavba...

Sychrov

Výlet, Jizerské hory
Zámek Sychrov je přibližně 6 km od Turnova ve stejnojmenné obci. Je dostupný autem až k zámku. Do třicetileté války zda stála tvrz v pozdně gotickém stylu. Na konci 17....

Kunětická hora

Výlet, Pardubicko
Asi 6 km severovýchodně od Pardubic. Hrad je dostupný autem na parkoviště vzdálené asi půl kilometru. Pak po svých asfaltovou cestou nahoru. Hrad Kunětická hora byl...

Jestřebí

Výlet, Máchův kraj
Autem po silnice z obce Doksy směrem na Českou Lípu. Asi čtyři kilometry po minutí obce Staré Splavy je obec Jestřebí, nad níž se tyčí stejnojmenný hrad. Auto zaparkujeme...

Frýdlant

Výlet, Frýdlantsko
Komplex, který se skládá ze středověkého hradu, a renesančního zámku najdeme nad městem Frýdlant v severních Čechách. Parkoviště se nachází přímo u hradu. Hrad byl...

Drábské světničky

Výlet, Český ráj
Na silnici R10 přibližně v polovině mezi Mnichovým Hradištěm a Turnovem. Ze směru od Turnova je nutné sjet na exitu 63. Ze strany od Mnichova Hradiště na exitu 57. Mezi obcemi...

K Rešovským vodopádům

Výlet, Nízký Jeseník
Naše putování směřovalo k Rešovským vodopádům. Vyrazili jsme z Dobřečova, obce vzdálené 2,5 km od Horního Města u Rýmařova. Šli jsme pěšky v počtu čtyři dospělí a...
    Autor: Evosheek

Buben

Výlet, Plzeňsko
V našem případě autem z Hracholusk, až na parkoviště téměř u hradu. Potom lesní cestičkou něco málo přes kilometr k cíli. Buben je zřícenina hradu stojící nad...

Pňovanský most

Výlet, Plzeňsko
K mostu je možné se dostat autem po silnici mezi Pňovany a Čerňovicemi ležícími na březích Hracholuské přehrady. U osady Nový dvůr odbočíme k místní vlakové stanici...

Orlické hory

Výlet, Orlické hory a podhůří
Do Obce Deštné v Orlických horách jsou dostupné dvě silnice z Dobrušky nebo Rychnova. Kromě místních autobusových linek jsou i spoje do Hradce Kr. či Prahy. Autobusem v létě...
    Autor: Majchi

ZIMNÍ DOVOLENÁ ŽACLÉŘ - PRKENNÝ DŮL

Výlet, Krkonoše
rádi trávíme s kamarády a dětmy prodloužené pobyty, našli jsme pro nás ideální místo a to Prkenný Důl u Žacléže. Je to ideální místo pro lyžování, dvě sjezdovky,...
    Autor: echterube

Z rozhledny na vrch Křemín.

Výlet, České středohoří, Žatecko
Výlet za krásnými výhledy na České středohoří a labskou rovinu. Vycházím po silnici od vlakové zastávky Horní Řepčice. Před Chotiněvsí je směrovka na rozhlednu...
    Autor: Hribal

Výstava pro milovníky vojenské historie

Výlet, Ostravsko
Jedeme do Ostravy na Masarykovo náměstí navštívit Ostravské muzeum, kde probíhá zajímavá unikátní výstava pro vyznávače a milovníky historie vojenských válečných...
    Autor: Tiziana

PPPPPP - 2014

Výlet, Plzeňsko
P P P P P P Podvanácté páteční pěší průzkumný pivní pochod. V rámci mezinárodního dne chůze dne 18.října 2014 nás opět získal tento odpoledně večerně...
    Autor: vildt

Z Božejovic do Milevska

Výlet, Jižní Čechy
Z Božejovic do Milevska Do Božejovic jsme přijeli vlakem od Ražic, kde byl naplánován start nenáročného pěšího putování. Obec Božejovice je historicky připomínána v...