Výlety rodina s dětmi, romantika - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, romantika
Seřadit výlety rodina s dětmi, romantika podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Procházka - Špindlerův Mlýn - Bouda u Bílého Labe

Výlet, Krkonoše
Naší procházku začínáme v centru Špindlerova Mlýna na autobusovém nádraží. Jdeme při hlavní silnici do...
    Autor: Machx

Kouřim - tak trochu zapomenuté město s významnou historií

Výlet, Kutnohorsko
Jedeme do Kouřimi - historického města, za památkami, historií, potulkou v okolí a v přírodě a trochu se...
    Autor: annafr

Dýňový svět

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Vyrážíme na jeden nevelký statek na Vysočině, v okrese Havlíčkův Brod, který se zaměřuje na pěstování nejrůznějších druhů dýní. Tento statek, nacházející se v Nové...
    Autor: claricia

Výstava Život na zahradě a Zdraví a duše

Výlet, Ostravsko
Jeli jsme do Ostravy na Výstaviště Černou louku do centra města. Navštívili jsme dvě výstavy najednou. Život na zahradě a Zdraví a duše. Vidělijsme nádherné ukázky...
    Autor: Tiziana

Dýňové slavnosti aneb připlul k nám pstruh z Rybářství Kolář

Výlet, Kutnohorsko
Festival Dýňové slavnosti aneb připlul k nám pstruh z Rybářství Kolář je určený všem dětem, rodičům a...
    Autor: Sogilvy

Neděle s Vyhlídkou

Výlet, Hrubý Jeseník
Nedělní ráno, ačkoliv nesnídám džbánek piva, už pohled z okna naznačuje, že skuteční babí léto se dostavilo se vší parádou (a horkovzdušným balónem ovšem s...

Skulptury ve vinici

Výlet, Slovácko
Vyrážíme do okolí obce Tvrdonice, kde se v říjnu 2010 konalo příhraniční umělecké sympozium nazvané Skulptury ve vinici. Jeho cílem byl nejen rozvoj spolupráce mezi...
    Autor: claricia

Dvacet let muzea na KS-5

Výlet, Kralický Sněžník
Na Dolní Moravu to od nás není zas tak daleko, takže je to hezký, byť celodenní výlet na bicyklu. Kdo to má dál, může zvolit i jiný dopravní prostředek (ačkoliv příjezd do...
    Autor: Bobkart

Přes město Bechyni a přes dva mosty

Výlet, Jižní Čechy
Už jste někdy šli přes dva mosty? V Bechyni máte jedinečnou možnost na trase dlouhé 5 km poznat krásu Bechyně, vidět její památky v celé jejich kráse a projít nejbližší...

Nostický palác - sídlo Ministerstva kultury

Výlet, Praha
Nostický palác - sídlo Ministerstva kultury Historický palác v centru Prahy - kousek od Malostranského náměstí, Kampy i Karlova mostu Raně barokní Nostický palác v Praze na...

Grad Morava – Urbs Antiqua Rastizi

Výlet, Slovácko
Do Mikulčic na bájný hrad knížete Rastislava. Areál vykopávek též zvaný Valy u Mikulčic je díky vysloveně placatému terénu snadnou dostupný ať již přímo z přilehlých...

Maria Hilf

Výlet, Hrubý Jeseník
Maria Hilf přístav poutníků v lesích u Zlatých Hor Autem,autobusem či na kole od města Zlaté Hory. Tento poutní areál zasvěcený Panně Marii Pomocné.Maria Hilf leží v...

Rejvíz

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejideálnější spojení na Rejvíz je autobus,nebo kolo,popř.autem.Vlak tam nejezdí.  Rejvíz označovaný znalci jako nejkouzelnější lokalita v Jeseníkách. Na Rejvízu se...

Zemědělský skanzen Rapotín

Výlet, Nízký Jeseník
Vlakem,autobusem nebo popřípadě na kole z Šumperku směrem na Vikýřovice.Dál k muzeum jen malý kousek,přes pěknou obec Vikýřovice.  Všichni milovníci dobových řemesel...

Přes Valovu skálu na Vsetín

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
K naší velké radosti byla předpověď metereologů na poslední květnovou sobotu jako obvykle mylná... a namísto z nebe padajících provazců deště se na nás z modré oblohy...
    Autor: Franta

Blatskou krajinou na Borkovická blata

Výlet, Jižní Čechy
Výlet po blatské krajině poseté vesnicemi s domy zdobenými selským barokem autem a pěšky po naučné stezce Borkovickými blaty s vůní rašelinišť. Zážitek, který si můžete...

Židovou strouhou do Nuzic

Výlet, Jižní Čechy
Krásný výlet pro romantiky a milovníky nedotčené přírody, milovníky skal, lesů i vody, pohádkový kout přírody. Výlet je jedinečný za slunného počasí a nedoporučujeme...
    Autor: janisi

Zastavení v čase na náměstí v Bechyni

Výlet, Jižní Čechy
Archeologická zastavení na náměstí v Bechyni nás zavedou od dávných časů až do přítomnosti. Zvu vás na trochu jinou prohlídku města Bechyně. Na náměstí můžete objevit...
    Autor: janisi

Minulost i současnost Bechyně v městském muzeu

Výlet, Jižní Čechy
Vydala jsem se do Městského muzea v Bechyni. Do města Bechyně se dostameme vlakem po první elektrifikované trati...

Hrubá voda Park Sportu

Výlet, Střední Morava - Haná
Do Hrubé vody se pohodlně dostanete vlakem. Od vlakového nádraží je to jenom kousek přes řeku do areálu Park Sportu. V areálu se nachází bobová dráha, trampolíny a...
    Autor: jerry93

Bobová dráha Petříkov

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Petříkova můžete dojet autem nebo vlakem do Ramzové a odtud cca. 1 km do Petříkova.  Jedeme do sportovního areálu Kaste v Petříkově. Kde na nás čeká bobová dráha a...
    Autor: jerry93

Hora zvaná Mariánská

Výlet, Ústecko-Orlicko
Na Lanškrounsko do Horní Čermné, ačkoliv jde vlastně o dvě lokality, a ta starší už patří k vedlejšímu Hornímu Třešňovci. Každý si asi neudělá 90 km vyjížďku na...
    Autor: Bobkart

Unikáty zemských muzeí a kostnice u sv. Jakuba (Brno)

Výlet, Brno a okolí
Cílem našeho výletu je Brno, které se stalo místem konání závěrečné části „tříetapové“ výstavy...
    Autor: markyz63

Procházka Valdštejnskou zahradou

Výlet, Praha
Vážení přátelé turistikyi Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku velkou zahradou, která nesde hrdě jméno Valdštejnská. nejlépe se sem dostanete vstupem od stanice...

Mitrov

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Nad říčkou Loučkou nedaleko vsi Strážek můžete objevit zříceniny hradu Mitrova. V podhradí je rekreační středisko s prima hospůdkou. Na hrad vede modrá turistická cesta ze...
    Autor: MIHARD

Strašidelná noc na Slezskoostravském hradě

Výlet, Ostravsko
Zeptala jsem se vnuček jaké dobrodružství by si přály na zakončení prázdnin, za a) výlet na hory a nebo za b) výlet do Ostravy za strašidly..., jednoznačně to vyhrála...
    Autor: Alilka

Pohádkový sklep strašidel v Ostravě

Výlet, Ostravsko
Jedeme do Ostravy za strašidly autobusem z Orlové. Pohádkový sklep strašidel je jedním z mála míst v Ostravě, kde rodiny s dětmi mohou trávit volné odpoledne "pohádkově"....
    Autor: Alilka

Na Sovinec z Huzové

Výlet, Nízký Jeseník
V Olomouckém kraji najdeme dvě obce se jménem Huzová. Jedna je Moravská Huzová, která leží u Štěpánova a pak tzv. Německá Huzová, resp. jen Huzová, na pomezí Olomouckého...
    Autor: devitihlavasan

Z Martinic do Horní Branné

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet z Martinic v Krkonoších do Horní Branné. Do Martinic se dostanete vlakem ze Staré Paky, Kolína nebo z...
    Autor: správce

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku kolem Martinických rybníků, kde je celkem nová Naučná stezka U Mlejna. Martinické rybníky se...