Výlety rodina s dětmi, romantika - Česká republika

Výlety rodina s dětmi, romantika
Seřadit výlety rodina s dětmi, romantika podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Do Olomouce za gotickou Pietou i věčnou smlouvou

Výlet, Střední Morava - Haná
Výlety do Olomouce a tamního Arcidiecézního muzea podnikám – a na stránkách Turistika.cz doporučuji - rád a...
    Autor: markyz63

Cesta kolem hradu Trosky.

Výlet, Český ráj
Trosky jsou zcela jistě jedinečným a ojedinělým skalním útvarem na naší planetě. Český ráj si člověk bez nich ani nedokáže představit a i pohled do dávné minulosti by...

Strašidelný zámek Draxmoor v Dolní Rožínce

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Pokud potřebujete vyděsit děti anebo u těch méně bojácných jen lehce zvednout adrenalínek, tak jste tady správně. Ale po pořádku. Dolní Rožínka je obec v srdci...
    Autor: alda03

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Rozhledna Čerchov

Výlet, Chodsko, Tachovsko, Stříbrsko
V neděli jsme se vyšplhali do výšky 1042 m, na vrcholu na nás čekala vojenská betonová věž vysoká přes 30 metrů a kamenná Kurzova rozhledna z roku 1905 vysoká 24...
    Autor: Toulove

Slavnosti slunovratu aneb zažijte nejmagičtější noc v roce pod širým nebem v centru Eden

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Nejlépe se do centra Eden, které najdete v Bystřici nad Pernštejnem, dostanete vlakem, nebo autem. Vlakové...
    Autor: zedenu

Z Černošína na Volfštejn

Výlet, Plzeňsko
Černošín, obec ležící na hlavním silničním tahu ze Stříbra do Plané a zřícenina hradu Volfštejn, ležící nedaleko obce to jsou místa, kam při této asi 6 km dlouhé...
    Autor: neratovak

Farma Slavětín

Výlet, České středohoří, Žatecko
NAVŠTÍVILI JSME FARMU Při příležitosti návštěvy příbuzných v Lounech jsme se vydali na rodinnou farmu rodiny Suchých ve Slavětíně nad Ohří, kde se hospodařilo již ve...
    Autor: Toulove

Brandýs nad Labem

Výlet, Polabí
Na dnešní výlet jsme se vydali autobusem z nástupiště č.11 z Černého Mostu do Brandýsa nad Labem.Cesta trvala cca 30 minut a vystoupili jsme na zastávce Brandýs nad Labem -...

Na Stradonku po NS Perucko

Výlet, České středohoří, Žatecko
Kdo by neznal příběh o knížeti Oldřichovi a krásné Boženě. Měl se před více jak tisíci lety odehrát v Peruci. Městys, ležící na jižním okraji Českého Středohoří,...
    Autor: neratovak

Orchideje v Chebzí

Výlet, Hrubý Jeseník
Podle potřeb a možností, pěšky, kolem, autem, autobusem, to ovšem jen do Studeného Zejfu, cesta je sice relativně průjezdná, ale to by nebyla pořádná turistika, tak je...
    Autor: Bobkart

Veltrusy

Výlet, České středohoří, Žatecko
Jedeme na zámek Veltrusy autobusem z Kobylis,který jede přímo tam,neděste se ovšem jako my,na internetu bylo spojení s přestupem v Odolené Vodě a bylo na něj pět minut,náš...

rokle u Máchova jezera

Výlet, Máchův kraj
Auto jsme zaparkovali vedle hlavní cesty u chat a hned jsme narazili na zelenou turistickou značku. Celá cesta je velmi pohodová, nijak fyzicky náročná. Po cestě se můžete...
    Autor: beticka

Zoo park Doksy - focení s lvíčkem

Výlet, Jizerské hory
Začátkem května byl v Doksech naproti kinu v ulici Máchova otevřen Zoopark, kde najdete zvířata cirkusové rodiny Berouskových. V zooparku je jen několik zvířat (lvi, zebry,...
    Autor: chantal

Chanovický výšlap

Výlet, Plzeňsko
Chanovický výšlap Obec Chanovice pořádala akci proti jadernému úložišti dne 18.4.2015 a k tomu byl připraven štafetový běh z Pačejova do Chanovic. Štafetu jsme sice...
    Autor: vildt

Jeskyně Na Turoldu

Výlet, Lednicko - Valtický areál
Jeskyně se nachází na severním okraji Mikulova v opuštěném kamenolomu. Parkoviště je u silnice přibližně 100 m od pokladny. Samotná jeskyně je asi ještě o 300 m...
    Autor: Petricek

Děvičky (Dívčí hrady)

Výlet, Podyjí
Cílem je zřícenina hradu Děvičky, nebo také Dívčí hrady. Leží na severním okraji masívu Děvín, nejvyššího vrcholu Pavlovských vrchů na jižní Moravě. V našem...
    Autor: Petricek

romantický víkend - Karlovy Vary a Františkovy Lázně

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
v patek odpoledne vyrážíme s manželem na zasloužený odpočinek bez děti :)) Do Karlových Varu jsme prijeli...
    Autor: echterube

Vyskeř, zajímavý vrch Českého ráje.

Výlet, Český ráj
Při cestě po Českém ráji člověk občas nachází místa, která nejsou v popředí zájmu turistů. Ale přesto nabízejí kouzelná zákoutí, krásné stavby a nečekané výhledy...
    Autor: Bohumir

Drozdov - farma s chovem býků, obora s daňky, kříže kam se podíváš, kostel

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Drozdova se dostaneme z města Zábřeh autobusem, jen o víkendu a svátcích pozor - moc to nejezdí, autem, na...
    Autor: pepis

In-line dráha na bývalém tělese vlečky Žehrovice - Tuchlovice

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Perfektní místo pro vyžití inline bruslařů se nachází nedaleko Kladna, mezi vlakovou zastávkou Kamenné...
    Autor: reflexis

Den země

Výlet, Slovácko
Přijďte s námi oslavit Den Země na štěrkovnu Spytihněv. Dopravit na štěrkovnu se můžete motovláčkem: 11:45 CEMEX Sand, Napajedla 11:55 Hospodářská škola,...
    Autor: InfoNapa

Žacléř - hornický skanzen

Výlet, Krkonoše
Město Žacléř, ležící u polských hranic severně od Trutnova, je známé především svojí hornickou minulostí. První zmínka o dobývání uhlí se datuje z roku 1570, kdy...
    Autor: dupis

Naučná stezka Okolí hradu Seeberg

Výlet, Ašsko - Chebsko
Vracíme se z prodlouženého víkendu v Aši. Cestou se chceme zastavit na hradu Seeberg. Až tam jsme zjistili, že si můžeme hrad obejít po naučné stezce. Naučná stezka má...

Zámek Ctěnice

Výlet, Praha
Jedeme do zámeckého areálu Ctěnice autobusem č. 185 nebo č.302 z Letňan 12 minut na zastávku Ctěnice,která je na znamení.Od zastávky jdeme kousek rovně po silnici až dojdeme...

Z Bratřejova přes dědinu Ublo do Lutoniny

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Začátek roku udělal svou sněhovou nadílkou velikou radost milovníkům zimních sportů a běžkařům, ne tak už nám - turistům chodcům. Když ale v polovině února už víc jak...
    Autor: Franta

Ostroh - hrad Seeberg

Výlet, Ašsko - Chebsko
Prvně jsme se tam zastavili, když jsme se kdysi vraceli z prodlouženého víkendu v Aši - to jsme si prohlídku řádně užili, podruhé nyní, když jsme objížděli na kole...

Bastion XXXI U Božích muk

Výlet, Praha
V Praze na pomezí Praha 2 a Praha 4 vyrostlo v posledních letech nové romantické místo Bastion XXXI U Božích muk. V zanedbaném místě obývaném převážně bezdomovci byl v...
    Autor: devitihlavasan

Skalná - hrad Vildštejn

Výlet, Ašsko - Chebsko
Jeli jsme vlakem do Františkových Lázní. Vzali jsme s sebou kola a rozhodli se projet tam spoustu zajímavých míst. Jedna zastávka byla naplánována ve Skalné - podívat se na...

Město Sobotka a zámek Humprecht.

Výlet, Český ráj
Výběr dnešního výletu byl dlouho na vážkách. Rozhodovali jsme se mezi přírodou a městem. Nakonec jsme si zvolili návštěvu Sobotky a nedalekého zámku Humprechtu a vlastně se...

Hurá do Pivnice!

Výlet, Svitavsko
Začátek výpravy je v obci Zderaz - zaparkovali jsme až u zemědělského družstva, na parkovišti u kravínů :-) Jdeme po žluté, asi po 1,5km je malý rozcestník, který vás...