Výlety putování (3-7 dnů), rodina s dětmi - Česká republika

Nastavit aktuální polohu

Trasa Ledeč - Světlá

Výlet, Posázaví
Z Prahy jedeme rychlíkem Světlé nad Sázavou, pak motoráčkem pár stanic do Ledče. Druhou možností je Praha-Čerčany, a z Čerčan posázavským pacifikem. Je to ale dlouhá cesta,...
    Autor: skaut33

Barvy podzimu všech tónů a bez hranic

Výlet, Jižní Čechy
Podzim již převzal zcela svou vládu, obloha potemněla, příroda se pomalu připravuje kzimnímu spánku. Pokud se však nechcete poddávat této letargii, máme pro vás několik...

Pět dnů v Jeseníkách - Kouty nad Desnou

Výlet, Hrubý Jeseník
Konečně nastal den D - začíná nám pěti denní dovolená v Jeseníkách. V sobotu ráno odjíždíme ve 4. 30 MHD do města a v 5. 10 nás už unáší zlínský expres směrem na...
    Autor: JENNY-JANA

Dovolená bez hranic v regionu Jižní Čechy – Horní Rakousko

Výlet, Jižní Čechy
Pokud ještě plánujete letní dovolenou, přijměte pozvání do regionu Jižní Čechy – Horní Rakousko, kde...

Dovolená hotelu Koupaliště v Letovicích

Výlet, Brno a okolí
Hotel Koupaliště v Letovicích je umístěn ve sportovním areálu poblíž letovického koupaliště. Přímo naproti hotelu se nachází 7 tenisových kurtů, minigolf, hřiště na...

Sovinec - Hon na hradní bestii

Výlet, Nízký Jeseník
Jedeme / jdeme na úžasný Hrad Sovinec. Velkolepá historická akce na hradě Sovinci.Šermíři, mušketýři, žoldáci, kejklíř, krásné tanečnice, děsivá hradní bestie se...
    Autor: Mozzy

nejen školní výlety na Helštýn

Výlet, Střední Morava - Haná
Dostupnost Helfštýna je jednoduchá: vlakem se dá dojet do nedalekého Lipníka nd Bečvou, autobusem přímo do Týna nad Bečvou a pak pěšky do kopce po červené turistické značce...

Poddžbánský pivovar Mutějovice a restaurace s penzionem

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Poddžbánský pivovar a restaurace se nachází 50 km od Prahy, směrem na Karlovy Vary, vobci Mutějovice, cca 2 km...
    Autor: nitto

Lamacentrum na Hádech

Výlet, Brno a okolí
Lamacentrum se nachází v Líšni u cesty do Ochoza. Nejlepší je parkovat u restaurace Velká Klajdovka. Dá se sem dostat i MHD(autobusy 45, 78 a 82, zastávka velká...
    Autor: hairyfairy

Valašsko křížem krážem

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Během víkendu lze prozkoumat alespoň 5 atraktivních turistických místa Valašska. O každém místě si budete moc přečíst, a zvážit jeho návštěvu. Víkend je vhodný jak...
    Autor: baruska100

Tábor a nejbližší okolí

Výlet, Jižní Čechy
Město Tábor, Husité, Lužnice a Zoo. Přijet do Tábora můžeme vlakem, autobusem ze všech stran. My jsme přijeli autem. Protože je vše blízko můžeme podnikat okružní výlety...
    Autor: annafr

Vltava - vodácké putování Vyšší Brod - Branná

Výlet, Jižní Čechy
Další vodácké putování přesuneme ja jih Čech a vrhneme se na splutí části Vltavy. Vyplouváme z Vyššího...
    Autor: pekoska

ROUBENKA POD STRÁNÍ PÍSAŘOV

Výlet, Hrubý Jeseník
JEDEME ZE ŠTÍTŮ SMĚR Šumperk A PŘI RESTAURACI,ZVANÁ KOCANDA,ODBOČÍME V LEVO.TAK ASI U PROSTŘED PÍSAŘOVA NAPROTI OBCHODU POTRAVIN,KTERÉ JSOU PO LEVÉ STRANĚ,JE ODBOČKA DO...
    Autor: LEJDYNKA

Toulky po Moravském Krasu

Výlet, Moravský kras a okolí
Několikrát do roka se znovu a znovu rádi touláme po jeskyních, zříceninách, skalních stěnách a jiných krásách Moravského Krasu a jeho okolí. Tato oblast je dobře dostupná...
    Autor: AlenaVin

Rokytnice v Orlických horách

Výlet, Orlické hory a podhůří
Jedeme do Orlických hor, ne však na samotný hřeben hor, ale na jeho úpatí, do města, které je někdy nazýváno „hlavní město Orlických hor“, tedy jedeme do Rokytnice...
    Autor: Martens

Objevte Prdek

Výlet, Jizerské hory
Tam jedeme? Tentokrát se zastavíme na pár dnů na "Prdku" neboli chatě Na Perličku, necelé 2 km nad Pasekami nad Jizerou a vezmeme si s sebou běžky. Známější jistě bude název...
    Autor: fotuska

Hnánice a okolí

Výlet, Podyjí
Podyjí je nádherné a hlavně obec Hnánice je ideálním výchozím bodem. Popíšu 3 trasy, které doporučuji z vlastní zkušenosti - jedná se o 2 pěší...
    Autor: milousz

Vínobraní 2010 Hustopeče + Valtice.

Výlet, Brno a okolí
Hurá na XVI. Vinobraní vHustopečích. Doprava do Hustopečí je zBrna vlakem spřestupem vŠakvicích. Nejlepší autem se šoférem, nebo autem a přespat. Jako přidružený...
    Autor: Traper

Mariánská v krušných horách (rekreační osada)

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Krušné hory si konečně získávají své zasloužené místo mezi ostatními horskými masivy. V zimě i v létě...
    Autor: klasterostrov

Český Krumlov i na podzim

Výlet, Jižní Čechy
Na začátku října jsme si udělali několikadenní výlet do Českého Krumlova. Jeli jsme tam z Prahy s autobusem Student Agency, takže jsme cestou mohli sledovat jak okolní krajinu,...
    Autor: apollo

Jesenícké panoramata

Výlet, Hrubý Jeseník
Jeseníky,horská soustava na severu Moravy.Jsou síla,jsou krása,jsou kouzlo našeho domova.... Jsou to hory,do nichž se musí vcházet s pokorou,beznála po špičkách.Obloha se...
    Autor: Honest

Sjezd Vltavy na raftu ZDARMA

Výlet, Jižní Čechy
Do Vyššího Brodu vede lokální železniční dráha z obce Rybník, zde je přípojka na spojnici do Českých Budějovic. Autobusové spoje dle aktuálního jízdního řádu....
    Autor: vyletyrakousko

Třebíz

Výlet, Kladensko Rakovnicko
Třebíz a okolí - Třebíz, klidné venkovské prostředí, náves s rybníkem, Domky na návsi tvoří Skanzen lidové architektury. Rodný dům Václava Beneše...
    Autor: MMOONN

Dalešická přehrada

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Okolí přehrady je velmi malebné a romantické Koryto lemují příkré stráně, které jsou místy až 100 metrů vysoké. Krásu přehrady zvyšují zříceniny dvou středověkých...
    Autor: lukirubi

Putování krajem pověstí a pohádek od Svitavy, od Svratky

Výlet, Moravský kras a okolí
Krajem pověstí a bájí anebo Pověsti a pohádky od Svitavy, od Svratky Přídte navštívit region Boskovicka....

Vodácké výlety po Divoké Orlici,Tiché Orlici a Orlici

Výlet, Orlické hory a podhůří
Vlakem,autem,na kole do půjčovny lodí RAMPA sport v Týništi nad Orlicí. Jedno denní a více denní výlety...
    Autor: Rossy

Do silvestrovské Prahy nejen za holkama.

Výlet, Praha
Jedeme do Prahy. Je to velké město (velkoměsto) a současně také hlavní město České republiky. První osídlení je z této oblasti doloženo již z pravěku. Najdeme tu spoustu...
    Autor: citlatepetl

Pražské benátky

Výlet, Praha
Vydali jsme se do Prahy na vyhlídkovou plavbu po Vltavě a do muzea Karlova Mostu. Dále jsme navštívili také Pražský Hrad. Do Prahy jsme přijeli vlakem na Hlavní nádraží a do...
    Autor: voji2

Českem po stopách Davida Černého

Výlet, Praha
Náš součásný umělec vyvolává mnoho diskuzí, kam stoupne. A to je vlastně jeho cíl. Je zajímavé se podívat, kde můžeme najít jeho díla po republice. Jde pochopitelně jen o...
    Autor: devitihlavasan

Výlet na kozí farmu

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Udělejte si rodinný výlet nebo jen tak vyražte na vandr, na koni či po svých krásnou krajinou Šluknovského výběžku. Jako zastávku tak i cíl si můžete určit kozí farmu...