Výlety na hory, rodina s dětmi - Česká republika

Výlety na hory, rodina s dětmi
Seřadit výlety na hory, rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

kratší trasa na běžkách : Harrachov - Studenov - Ručičky - Rýžoviště

Výlet, Krkonoše
Pro méně zdatné nebo v případě, že si chcete dát míň do těla, mám návrh, jak si udělat menší výlet na...

Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava 8.3.2015 Sluníčko svítí a je na čase podívat se do...
    Autor: vachovi

Ranch Viktorie- putování na koni

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Šumperka za koňmi, aneb útěk z civilizace! Minulý podzim jsem se rozhodla splnit si svůj sen. Stát se na pár dní kovbojem a na koňském hřbetě putovat skrz lesy a brodit...
    Autor: Mplj1

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Modrava - Filipova Huť

Výlet, Šumava
Na Šumavě je hodně krásných míst, a tak si můžeme vybrat podle svých sil kratší procházku nebo delší výlet. Jeden z kratších pochodů, který můžeme zvolit třeba i v...

Říčky v Orlických horách - Zakletý - Pěticestí - Mezivrší - Říčky

Výlet, Orlické hory a podhůří
Jeden víkend jsme se rozhodli strávit v Orlických horách. Pro ty, kdo bydlí v Praze a okolí je to trochu...

Milíře

Výlet, Kralický Sněžník
Na Ramzovou nebo do Petříkova, předpokládejme, že čtenář Turistiky je dostatečně vzdělán a podle svých možností a nálad zvolí vhodný dopravní prostředek (vlak, autobus,...

Pod magickou horou

Výlet, Kralický Sněžník
Autem. Ačkoliv Dolní Morava není od našeho bydliště nijak přehnaně vzdálená, periferie nedaleko státní hranice, značné vylidnění i horská poloha učinila z cesty do...

Od Medvěda do Loučné

Výlet, Hrubý Jeseník
Vlakem. Do Koutů nad Desnou, šlo by to i autobusem, nejsme tak odkázáni na nějaké auto, ke kterému je nutno se vrátit. Hustota spojů je celkem dostatečná a vlak jsme zvolili z...
    Autor: Bobkart

kdo by neznal Harrachov !

Výlet, Krkonoše
https://www.youtube.com/watch?v=WMJQbh1SyJY ( video z mých nejoblíbenějších fotek z Krkonoš ) Harrachov je dobrým místem pro zimní i letní dovolenou nebo třeba i jen...

jedno z nádherných míst Čech - osada Jizerka

Výlet, Jizerské hory
https://www.youtube.com/watch?v=3iyDFekPBR4 ( video složené z mých oblíbených fotek Jizerek ) Jizerský hory a Šumava, to jsou pro mě nejkrásnější místa v Čechách. Jedno z...

Zimní Kostelíček

Výlet, Hrubý Jeseník
Pokud jsme místní, tak vlastně nikam nejedeme, protože máme les pěkně kousek za městem, přespolní se do Šumperka dostane poměrně snadno, okresní město neleží příliš...

Hřebeny Orlické

Výlet, Orlické hory a podhůří
Do Orlických hor, tentokrát zájezdovým autobusem s využitím služby cestovní kanceláře. Když už loňská zima byla pro nás, milovníky lyžování slušně řečeno skoupá,...

Zimní Lysá hora

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
27.12. jsem se rozhodnul, že po týdnu opět navštívím Lysou horou se stejným úmyslem - vyfotit západ slunce. Z Opavy do Ostravice jsem jel vlakem, taktéž i nazpátek.  Jak...
    Autor: DanielKubesa

Orlické hory

Výlet, Orlické hory a podhůří
Do Obce Deštné v Orlických horách jsou dostupné dvě silnice z Dobrušky nebo Rychnova. Kromě místních autobusových linek jsou i spoje do Hradce Kr. či Prahy. Autobusem v létě...
    Autor: Majchi

ZIMNÍ DOVOLENÁ ŽACLÉŘ - PRKENNÝ DŮL

Výlet, Krkonoše
rádi trávíme s kamarády a dětmy prodloužené pobyty, našli jsme pro nás ideální místo a to Prkenný Důl u Žacléže. Je to ideální místo pro lyžování, dvě sjezdovky,...
    Autor: echterube

Kobylí hora nad Jiřickou klauzurou - Novohradské Hory

Výlet, Novohradské hory
Do Novohradských hor, směrem k Pohoří na Šumavě. My Budějičáci autem, asi 60 km od nás Za skálami s...
    Autor: Zdenek1945

Příchovice - chata Hvězda - Hutterův kříž - Pod Tetřeví boudou a zpět - na běžkách

Výlet, Jizerské hory
Když je v zimě dost sněhu a neprší do něj, jako letos v lednu 2015, jsou krásným strávením volného času...
    Autor: kalinka1631

Exkurze do výrobny hořických trubiček

Výlet, Podzvičinsko
Rozhodli jsme se , že navštívíme v Miletíně provozovnu a zkusíme si vyzkoušet stočit si vlastní trubičky. Ještě předtím jsme však měli možnost zhlédnout jak se takové...
    Autor: Googlenka

Dolní Malá Úpa, U kostela - pohádková naučná stezka

Výlet, Krkonoše
Jedeme skoro až k hranicím s Polskem. Malá Úpa není takové středisko jako např. Špindlerův Mlýn, to...

Konečně náznak zimy

Výlet, Hrubý Jeseník
Ráno na autobusové nádraží, odjezd 8.15, směr Červenohorské sedlo. Protože je neděle, dál ani spoj nejede, jinak ve všední den pokračuje do Jeseníku. Co si budeme...

Cesta Prapořišťskou vrchovinou.

Výlet, Šumava
Parkoviště před klatovským nádražím je poloprázdné a celé okolí se ukrývá v mlze. Jet někam na výlet je v tomto počasí tak trochu sázkou do loterie. V nádražní hale se...
    Autor: Bohumir

Kolem Branné, pt. 2 - do Staráku

Výlet, Kralický Sněžník
Znovu do Branné, k úpatí Hrubého Jeseníku, tentokrát hromadným dopravním prostředkem, celkem často sem jezdí vlak, autobus spíš ve všední den, pokud dojedeme autem, nejspíš...

Bradlo aneb Moravský Blaník

Výlet, Nízký Jeseník
Kopec - Bradlo, který je nejvyšším bodem Úsovské vrchoviny je zároveň nejjižnějším výběžkem Jeseníků do Hornomoravského úvalu.Měří 600 m n m a je opředen mnoha mýty...
    Autor: devitihlavasan

do Jizerských hor k vodopádu na Černém potoce

Výlet, Frýdlantsko
Jizerské hory mají pro mě svoje kouzlo a vodopád na Černém potoce patří k jedněm ze zajímavých míst. Nejpohodlnější doprava k vodopádu je dojet autem do Bílého Potoka...
    Autor: kalinka1631

Mezi Moravou a Českem (Horní Orlice - pramen Tiché Orlice – Jeřáb – Svatá Trojice - Hedeč - Králíky)

Výlet, Hrubý Jeseník
V čase červencových státních svátků jsme se vydali na výlet,...
    Autor: markyz63

ze Špindlu lanovkou na Medvědín, přes Mísečky zpátky do Špindlu

Výlet, Krkonoše
Za slušného počasí můžeme přijet do Špindlerova Mlýnu, zaparkovat přímo u lanovky na...

Smrk 29.11.

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Po dlouhé době se s kluky domlouváme na jednodenním výletě na Smrk. Vyrážíme vlakem z Opavy v půl 6 ráno. Po přestupech vysedáme v Ostravici. Oblékáme čepice a rukavice,...
    Autor: DanielKubesa

Farmapark Muchomůrka

Výlet, Krkonoše
Pokud budete na dovolené nebo na výletě v Janských Lázních, Svobodě nad Úpou nebo poblíž a nebudete vědět, jak zabavit nebo nechat vyřádit svoje ratolesti, můžete...
    Autor: dupis

Lipno a okolí : Frymburk, Stožec, Vítkův kámen

Výlet, Šumava
Dovolená u přehrady Lipno nabízí mnoho možností využití volného času. Za hodně teplého počasí se...

v zimě lyžovačka, v létě výhledy - Aldrov, Vítkovice

Výlet, Krkonoše
Mnoho z vás už Aldrov a Vítkovice zná, ale kdyby se našel někdo, kdo tam ještě nebyl a váhá, jestli stojí...