Výlety na hory, rodina s dětmi - Česká republika

Výlety na hory, rodina s dětmi
Seřadit výlety na hory, rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Se strážcem NP na vyhlídky u Jetřichovic.

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Vycházka se strážcem národního parku po vyhlídkách u Jetřichovic s výkladem o práci strážců přírody a zajímavostech na trase vycházky. Akce pořádaná národním parkem...
    Autor: Hribal

Stezka v oblacích - jedinečná atrakce, zlatý důl i jizva na tváři našich hor (Dolní Morava)

Výlet, Kralický Sněžník
Hned na úvod tohoto Tipu na výlet je třeba upozornit případné...

Na chatu na Javorovém vrchu u Třince

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na chatu na Javorovém vrchu u Třince 960 m n.m. 8.7.2016  Na Javorový vyrážíme z Oldřichovic (č. Třince) od rozcestníku u Vodárny. Auto necháváme zaparkované u cesty....

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Údolím Načetínského potoka.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet do jednoho krásného, skalnatého a divokého údolí v Krušných horách. Údolí Načetínského potoka bývalo v minulosti oblíbeným výletním místem. Také se mu říkalo...

Do Mordoru

Výlet, Nízký Jeseník
Ač titulek článku zní hrůzostrašně (znalci jistě vědí), obsah dalšího pokračování už tak hrozný není. Vypravíme se totiž do pomyslného středu Nízkého Jeseníku, na...

Na pramen Labe

Výlet, Krkonoše
Lanovkou ze Špindlerova Mlýna na Medvědín,pěšky po červené turistické na Vrbatovu Boudu, dále opět po červené na pramen Labe. Zpět do Špindlerova Mlýna po...
    Autor: Manjula

Divokou Desnou k Zámčisku

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Koutů, přesně nad Desnou, a dál se vydáme do údolí Divoké Desné a hlavním cílem ani není údolní přehrada, i když té se těžko vyhneme. Doprava do místa není nijak...
    Autor: Bobkart

Slavnostní otevření rozhledny na chatě Prašivá

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Slavnostní otevření rozhledny na chatě Prašivá 11.6.2016 Chata Prašivá je z r.1921. Z té doby je i malá...
    Autor: vachovi

Za východem a západem slunce na Lysé a ubytování na Bezručově chatě

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Za východem a západem slunce na Lysé a ubytování na Bezručově chatě 4.-5.6.2016 Lysá hora 1323 m n.m....

Úvratě pod Kelčákem

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Pod nejvyšším kopcem Hostýnských vrchů v malebném rajnochovickém údolíčku najdete na starých mapách technickou zajímavost - lesní železničku. Arcibiskupští s její...
    Autor: VtiMojeFrystacko

Z Komáří hůrky přes Kotelní rybník do Krupky.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Vycházím z vrcholu Komáří hůrky, kam se dá vyjet lanovkou nebo autobusem, který má zastávku v sedle pod...

Na Doubravu – a nemusí být nutně fesťák

Výlet, Zlínsko
Vcelku tradičně každý červenec (až na výjimky) vyrážíme na rockový, vlastně metalový festival Masters of rock do valašských Vizovic. Jak člověk přeci jen (přiznejme si)...

Na Kolářovu chatu na Slavíči

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na Kolářovu chatu na Slavíči 3.4.2016   Jedeme do Horní Lomné, kde zaparkujeme u hotelu Excelsior (kdysi Doubrava). Odsud vyrážíme do lesa směrem Slavíč. Protože tuto...

Harrachov

Výlet, Krkonoše
Jedeme do města Harrachov v Krkonosich. Nejlepší dostupnost je dojet na místo autem.  Harrachov nabízí mnoho příležitostí nejen k odpocinku a relaxaci v nepřeberné...
    Autor: petr.ct

Na horskou chatu Kozinec

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na horskou chatu Kozinec 645 m n.m. 7.2.2016  Jedeme autem do Oldřichovic (č.Třince). Už i tady dost fouká. Část výpravy se vydává na Javorový. My se vydáme po modré...

Milíře pt. 2 – Monstrózní

Výlet, Hrubý Jeseník
Jedeme na Ramzovou (v Jeseníkách). A protože si chceme užít, tak vlastně z tradice vlakem, je to pohodlné a když se sejde větší banda, i zábavné. Ač kalendářně zima,...

Pro začátek do Lesního baru

Výlet, Kralický Sněžník
Východiště výletu je v Horní Lipové. Část obce Lipová Lázně je dostupná dopravou vlastní i veřejnou. Ta veřejná je zastoupená slavnou horskou tratí Hanušovice –...

Zimní Medvědí hora

Výlet, Hrubý Jeseník
Na sjezdovky (ale nemusíme v lyžích) v Koutech. Dopravní obslužnost je dostatečná veřejnou dopravou i soukromou a nakonec drtivá většina výletníků asi užije pohodlí lanové...

Výlet na horu Luž

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Jedeme autem z Mělníka do Lužických hor do obce Horní Světlá, na krátkou dovolenou. Jedeme do Lužiských hor , jedním naším cílem je i hora Luž. Hora Luž je...
    Autor: klana

Z Hory Svatého Šebestiána přes zaniklé Menhartice do Chomutova.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet krušnohorskou krajinou silně poznamenanou historickým vývojem Vycházím z Hory Svatého Šebestiána....
    Autor: Hribal

Od nejstarší k nejmladší rozhledně Jizerských hor

Výlet, Jizerské hory
Po dvouch letech jsme se opět rozhodli, že prožijeme příjemný víkend na začátku léta v Jizerských horách....
    Autor: neratovak

Podzimní procházka k vodopádu na Borovém potoce (Kouty nad Desnou)

Výlet, Hrubý Jeseník
Výchozím místem pro cestu k nejvyššímu vodopádu na Šumpersku je někdejší malá osada a dnes vyhlášené...

Malá hřebenovka v inverzi

Výlet, Hrubý Jeseník
Na Červenohorské sedlo. Má to svoji logiku, od nás je to v podstatě nejbližší horský přechod, nebo též výchozí místo k horským túrám v Hrubém Jeseníku. Je to i...

Rábl, jedno říjnové odpoledne

Výlet, Hrubý Jeseník
Jedeme na Rábl. Tak poněkud familierně zní v podání nejen horolezců ze Šumperka (s kterými se autor zná) v rozhovorech jméno skalního hradu Rabštejna nedaleko horského sedla...

Obří skály – mírně větrné

Výlet, Hrubý Jeseník
Když jsem absolvoval zmíněnou výpravu, posloužil k dopravě vlakový dopravní prostředek. Důvod byl jednoduchý, něco ušetřit ve vzdálenosti, další část totiž byla...

Zřícenina hradu Rabštejn

Výlet, Hrubý Jeseník
Dnes zavítáme na zřiceninu hradu Rabštejn, jež leží v Hrubém Jeseníku nedaleko Rýmařova. Pokud plánujete celodenní výlet určitě doporučuju jít pěší cestou. Pokud chcete...
    Autor: zajic09

Jeskyně, krasohledny a veteráni (Na Špičáku, Hemberk a Česká Ves)

Výlet, Rychlebské hory
Na další „jesenický“ výlet jsme vyrazili začátkem července. Akce to byla opět velmi vydařená, počasí...

Podzim na Jelení studánce

Výlet, Hrubý Jeseník
Na hřebenovku, autem, autobusem, v případě použití prvého ovšem musíme trasu naplánovat tak, abychom opět někdy k dopravnímu prostředku dorazili, v druhém případě je...
    Autor: Bobkart

Za skálami, rozhlednami i kameny (Čertovy kameny, Zlatý chlum a Chlapecké skály)

Výlet, Hrubý Jeseník
Ač nerad, musím hned na úvod přiznat, že jesenickou stranu Jeseníků při našich nepravidelných výletech dosti...

Beskydy - hřebenovka z Trojačky na Dlouhou

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Jdeme na celodenní výlet po horském hřebenu, který začíná nad vsí Hodslavice. Do Hodslavic se dopravíme vlakem ČD, protože začátek našeho výletu je na jiném místě než...