Výlety na hory, rodina s dětmi - Česká republika

Výlety na hory, rodina s dětmi
Seřadit výlety na hory, rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Z Vysokého nad Jizerou do Osečné

Výlet, Lužické hory, Ještědský hřbet
Tento výlet je pro motoristy a motorkáře.Start jsme zahájili v Osečné.Za obcí Kotel na křižovatce na Smržov 1 zastávka na prohlídku Čertovy zdi.Dále do Českého Dubu.Zde...
    Autor: hurtik

Okolo Černé hory

Výlet, Krkonoše
Předpověď počasí, která hlásila v dolinách inverze, zatímco na horách krásné a jasné počasí nás inspirovala k podzimnímu výletu do Krkonoš. Jako výchozí bod jsme si...
    Autor: neratovak

Podzimní Praděd

Výlet, Hrubý Jeseník
Podzimní Praděd, jako nejvyšší hora Moravy, má na podzim svoje neopakovatelné kouzlo. Je tajemný, nostalgický, melacholický a trochu opuštěný. Můžete zde rozjímat,...
    Autor: devitihlavasan

Zimní lázně

Česká republika, Poděbrady
Hotel Zimní lázně se nachází v lázeňském centru a je propojen s hotelem Libenský lázeňským pavilonem a malou kolonádou.
Cena od: 2700,-Kč,
reklama

Kemp Karolina - Plzeňsko

Výlet, Plzeňsko
Do kempu Karolina, který se nachází v okresu města Tachov v Západních Čechách jsme šli vlakem. Cesta byla příjemá. Všude kolem samé vesničky, lesy a hory, takže jsme si čas...
    Autor: skpanther

Na Pancíř - za krásným výhledem na Šumavu

Výlet, Šumava
Na Pancíř - za krásným výhledem na Šumavu 25.10.2014   Po pozdním obědě se vykutálíme z hotelu jen pár kroků k Hofmanově boudě (1085 m n. m.) . Tady pan už...
    Autor: vachovi

Slunečný Zlatý Chlum

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Jeseníku, vlakem, autem (zvláš´t když se svezeme s kolegou v pracovní době), autobusem, tentokrát do okolí samotného města, ne tedy do lázní, ačkoliv náš cíl nakonec...

Do Wieży

Výlet, Kralický Sněžník
Jako konzervativní turisté ráno sedneme na vlak, přestup v Hanušovicích do Červeného Potoka a pak už po svých směr Horní Lipka pěkně do kopečka. Přitom máme dost času na...

Stezka Živé vody

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Jeseníku, přesněji do lázní, tedy na Gräfenberk. Vzhledem k tomu, že i přes momentální uzavření Červenohorského sedla zůstává naštěstí okresní město celkem dobře...

Z Dolního Dvora do Dolního Dvora přes krásné výhledy

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na túru po okolí Dolního Dvora. Na počátek cesty...
    Autor: správce

Nový plavební kanál Fláje - Clausnitz.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
V polovině roku 2013 byla dokončena a zpřístupněna naučná stezka Nový plavební kanál Fláje - Clausnitz. Tak nám bylo umožněno projít si další část flájského plavebního...

Králíky a okolí

Výlet, Orlické hory a podhůří
Pro letošní dovolenou jsme si se synem vybrali Orlické hory. Naplánovali jsme si prodloužený víkend a v pátek vyrazili za přírodou a poznáním. Cestovali jsme autobusem, ale...

Vzkříšení samoty Berhof (Josefová)

Výlet, Hrubý Jeseník
Autobusem skoro až na místo. V tomto případě asi ostatní nebudou mít to štěstí co já. Když jsem dostal pozvánku na otevření nové Naučné stezky u Josefové, váhal jsem asi...

Ze Špindlerova Mlýna na Luční boudu

Výlet, Krkonoše
Nás výlet začneme na autobusovém nádraží ve Špindlerově Mlýně.Vypravíme se autobusem na Špindlerovu boudu.Odkud vyrazíme už po svých po čevené směrem ke Sněžce.Po 2 a...
    Autor: Machx

Procházka - Špindlerův Mlýn - Bouda u Bílého Labe

Výlet, Krkonoše
Naší procházku začínáme v centru Špindlerova Mlýna na autobusovém nádraží. Jdeme při hlavní silnici do...
    Autor: Machx

Neděle s Vyhlídkou

Výlet, Hrubý Jeseník
Nedělní ráno, ačkoliv nesnídám džbánek piva, už pohled z okna naznačuje, že skuteční babí léto se dostavilo se vší parádou (a horkovzdušným balónem ovšem s...

Maria Hilf

Výlet, Hrubý Jeseník
Maria Hilf přístav poutníků v lesích u Zlatých Hor Autem,autobusem či na kole od města Zlaté Hory. Tento poutní areál zasvěcený Panně Marii Pomocné.Maria Hilf leží v...
    Autor: Honest

Rejvíz

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejideálnější spojení na Rejvíz je autobus,nebo kolo,popř.autem.Vlak tam nejezdí.  Rejvíz označovaný znalci jako nejkouzelnější lokalita v Jeseníkách. Na Rejvízu se...
    Autor: Honest

Novohradské hory

Výlet, Novohradské hory
Jedeme do Novohradský hor - můžeme si vybrat, zda začneme v Nových Hradech, Horní Stropnici, Dobré Vodě nebo v Hojné Vodě. Ze všech těchto míst se nechá vyrážet na krásné...

Na Sovinec z Huzové

Výlet, Nízký Jeseník
V Olomouckém kraji najdeme dvě obce se jménem Huzová. Jedna je Moravská Huzová, která leží u Štěpánova a pak tzv. Německá Huzová, resp. jen Huzová, na pomezí Olomouckého...
    Autor: devitihlavasan

Hornickou cestou z Černého Dolu do Černého Dolu

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na výlet krajem zaniklých důlních děl v okolí...
    Autor: správce

Na rozhlednu Cibulka.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet na nově postavenou rozhlednu v Krušných horách. Od vlakového nádraží v Oloví jsem vystoupal silnicí do horní části města ke kostelu sv. Archanděla Gabriela. Zde...

Celý rok na Paprsku

Výlet, Kralický Sněžník
Na Paprsek. Pěšky, či na kole. Samozřejmě by to bylo možné i automobilem, to bychom ovšem museli být ubytovaní hosté, a co si budeme povídat, automobilový výšlap by zcela...

Dolní Lomná - zemědělský dvorek

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
Do Dolní Lomné se dostanete vlakem na trati Bohumín - Mosty u Jablunkova, vystoupíte na zastávce Návsí u Jablunkova a pak pojedete autobusem do Dolní Lomné. Já jsem byla s...
    Autor: daga.ti

Na Velký Špičák

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet na opomíjenou horu Krušných hor s nádherným kruhovým výhledem Vycházíme z parkoviště před restaurací Mědník v Měděnci. Jdeme kousek po modře značené cestě,...

Alpské hole v Jeseníkách

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejlépe autobusem (abychom se nemuseli vracet). Podle směru odkud to máme výhodnější (nebo snazší) na Skřítek nebo z druhé strany na Hvězdu a Ovčárnu (tady máme i menší...

Na Soláň, nejen na halušky

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Cestujeme autem z Kladna do Beskyd, kde mám rodinné kořeny a jedu navštívit milé lidi z našeho rodu.  Když zažijete, nebo dostanete něco krásného, zanechá to ve Vás...
    Autor: klana

Od přehrady na Jelení horu.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Za jedním z nejkrásnějších výhledů na Krušné hory. Autobus z Chomutova mě dovezl k Přísečnické přehradě. Ta byla vybudována v letech 1969 - 1976 jako zdroj pitné...

Žamberk- Východní Čechy

Výlet, Orlické hory a podhůří
Dobrý den, chci Vám představit jedno z měst, které se nachází v Pardubickém kraji,v bráně Orlických hor, má cca 6 000 obyvatel a protéká jím řeka Divoká Orlice, na soutoku...

Ranč Zámeček

Výlet, Hrubý Jeseník
Pro všechny milovníky přírody, čerstvého vzduchu, zvířat a turistiky. Zde si přijdou na své milovníci aktivního ale i pasivního odpočinku. Načerpáte zde energii, uděláte...
    Autor: riman

Pramen Labe

Výlet, Krkonoše
Z horních Míseček autobusem na Zlaté návrší. Odtud pěšky dle mapky. Vydáme se kolem Pančavského vodopádu, Labské boudy k Prameni Labe. Dále přes Čtyři pány,...