Výlety na hory, rodina s dětmi - Česká republika

Výlety na hory, rodina s dětmi
Seřadit výlety na hory, rodina s dětmi podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Na horskou chatu Kozinec

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Na horskou chatu Kozinec 645 m n.m. 7.2.2016  Jedeme autem do Oldřichovic (č.Třince). Už i tady dost fouká. Část výpravy se vydává na Javorový. My se vydáme po modré...
    Autor: vachovi

Milíře pt. 2 – Monstrózní

Výlet, Hrubý Jeseník
Jedeme na Ramzovou (v Jeseníkách). A protože si chceme užít, tak vlastně z tradice vlakem, je to pohodlné a když se sejde větší banda, i zábavné. Ač kalendářně zima,...

Pro začátek do Lesního baru

Výlet, Kralický Sněžník
Východiště výletu je v Horní Lipové. Část obce Lipová Lázně je dostupná dopravou vlastní i veřejnou. Ta veřejná je zastoupená slavnou horskou tratí Hanušovice –...

Penzion Hradní Bašta

Západní Čechy, Bečov nad Teplou
na náměstí v blízkosti vstupní brány na zámek a hrad. Penzion má dvě části - starou z roku 1741, která prošla důkladnou rekonstrukcí a novou, která byla přistavěna.
Cena od: 1380,-Kč,
reklama

Zimní Medvědí hora

Výlet, Hrubý Jeseník
Na sjezdovky (ale nemusíme v lyžích) v Koutech. Dopravní obslužnost je dostatečná veřejnou dopravou i soukromou a nakonec drtivá většina výletníků asi užije pohodlí lanové...

Výlet na horu Luž

Výlet, Děčínsko a Lužické hory
Jedeme autem z Mělníka do Lužických hor do obce Horní Světlá, na krátkou dovolenou. Jedeme do Lužiských hor , jedním naším cílem je i hora Luž. Hora Luž je...
    Autor: klana

Z Hory Svatého Šebestiána přes zaniklé Menhartice do Chomutova.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet krušnohorskou krajinou silně poznamenanou historickým vývojem Vycházím z Hory Svatého Šebestiána....
    Autor: Hribal

Od nejstarší k nejmladší rozhledně Jizerských hor

Výlet, Jizerské hory
Po dvouch letech jsme se opět rozhodli, že prožijeme příjemný víkend na začátku léta v Jizerských horách....
    Autor: neratovak

Podzimní procházka k vodopádu na Borovém potoce (Kouty nad Desnou)

Výlet, Hrubý Jeseník
Výchozím místem pro cestu k nejvyššímu vodopádu na Šumpersku je někdejší malá osada a dnes vyhlášené...

Malá hřebenovka v inverzi

Výlet, Hrubý Jeseník
Na Červenohorské sedlo. Má to svoji logiku, od nás je to v podstatě nejbližší horský přechod, nebo též výchozí místo k horským túrám v Hrubém Jeseníku. Je to i...

Rábl, jedno říjnové odpoledne

Výlet, Hrubý Jeseník
Jedeme na Rábl. Tak poněkud familierně zní v podání nejen horolezců ze Šumperka (s kterými se autor zná) v rozhovorech jméno skalního hradu Rabštejna nedaleko horského sedla...

Obří skály – mírně větrné

Výlet, Hrubý Jeseník
Když jsem absolvoval zmíněnou výpravu, posloužil k dopravě vlakový dopravní prostředek. Důvod byl jednoduchý, něco ušetřit ve vzdálenosti, další část totiž byla...

Zřícenina hradu Rabštejn

Výlet, Hrubý Jeseník
Dnes zavítáme na zřiceninu hradu Rabštejn, jež leží v Hrubém Jeseníku nedaleko Rýmařova. Pokud plánujete celodenní výlet určitě doporučuju jít pěší cestou. Pokud chcete...
    Autor: zajic09

Jeskyně, krasohledny a veteráni (Na Špičáku, Hemberk a Česká Ves)

Výlet, Rychlebské hory
Na další „jesenický“ výlet jsme vyrazili začátkem července. Akce to byla opět velmi vydařená, počasí...

Podzim na Jelení studánce

Výlet, Hrubý Jeseník
Na hřebenovku, autem, autobusem, v případě použití prvého ovšem musíme trasu naplánovat tak, abychom opět někdy k dopravnímu prostředku dorazili, v druhém případě je...
    Autor: Bobkart

Za skálami, rozhlednami i kameny (Čertovy kameny, Zlatý chlum a Chlapecké skály)

Výlet, Hrubý Jeseník
Ač nerad, musím hned na úvod přiznat, že jesenickou stranu Jeseníků při našich nepravidelných výletech dosti...

Beskydy - hřebenovka z Trojačky na Dlouhou

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Jdeme na celodenní výlet po horském hřebenu, který začíná nad vsí Hodslavice. Do Hodslavic se dopravíme vlakem ČD, protože začátek našeho výletu je na jiném místě než...
    Autor: klana

Tip na dobrý oběd v příjemném prostředí.

Výlet, Jižní Čechy
Pro rodinku či malou partu se vyplatí při svých cestách kolem Trhových Svinů stavit na jídlo na Žižkově náměstí v restauraci Centrum. Je zde útulné prostředí, blesková a...
    Autor: turista1953

Památky na dolování v Krušných horách.

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Výlet za památkami po těžbě a zpracování cínových, stříbrných a železných rud v okolí Horní Blatné a Hřebečné. Vycházím z Horní Blatné, města s významnou...
    Autor: Hribal

Krátký výlet v Rokytnici v O/h

Výlet, Orlické hory a podhůří
Dnes nás čekala procházka s dětmi v Rokytnici v Orlických horách, měli jsme na to 3 hodinky (manžel tam měl služební cestu).... Před 20ti lety jsem zde byla s rodiči a...
    Autor: echterube

HRANIČNÍM HŘEBENEM RYCHLEBSKÝCH HOR PŘES NEJSEVERNĚJŠÍ OBEC MORAVSKÉHO SLEZSKA – BÍLOU VODU

Výlet, Rychlebské hory
U zámku, nacházejícího se v horní, západní části obce, je...
    Autor: trek

Stezka lesních her - Stožec

Výlet, Šumava
Sobota rádno, počasí sice nic moc, ale na webových stránkách NP Šumava jsme našli zážitkovou stezku "Areál lesních her" na okraji obce Stožec uprostřed šumavských hvozdů....
    Autor: fulghum

Na rozhlednu Černá Studnice

Výlet, Jizerské hory
1) K rozhledně se dá dostat nejblíže, když pojedete po hlavní silnici 14. uhnete ze Smržovky na Novou ves n/Nisou, kde uhnete na Horní Černou Studnici, pojedete a ve vesnici...
    Autor: Vohryy

Přemyslovské orchideje

Výlet, Hrubý Jeseník
Pěšky, autem, na kole – podle potřeby a možností. Přemyslov je jednou z částí Loučné nad Desnou, dnes ryze rekreační osadou bez trvalejšího osídlení a Přemyslovské...

Areál Novako

Výlet, Krušné hory a Podkrušnohoří
Areál Novako se nachází v srdci Krušných hor v jednom z nejmalebnějších městeček - Božím Daru ležícím ve výšce 1024 metrů nad mořem. Dostaneme se sem pohodlně autem z...

Orchideje v Chebzí

Výlet, Hrubý Jeseník
Podle potřeb a možností, pěšky, kolem, autem, autobusem, to ovšem jen do Studeného Zejfu, cesta je sice relativně průjezdná, ale to by nebyla pořádná turistika, tak je...
    Autor: Bobkart

Z Příchovic k rozhledně Štěpánce na Hvězdě.

Výlet, Jizerské hory
Pobývat v Tanvaldu a vynechat výlet na rozhlednu Štěpánku snad ani nejde. Rozhledna se nachází na vrchu Hvězda...
    Autor: Bohumir

Mumlavské vodopády – vodopád Kamenice – Alfrédka – Harrachov

Výlet, Krkonoše
Celá trasa měří přibližně 15 km. Když si sebou vezmeme svoje jídlo a pití, neutratíme za ni ani korunu –...
    Autor: kalinka1631

kratší trasa na běžkách : Harrachov - Studenov - Ručičky - Rýžoviště

Výlet, Krkonoše
Pro méně zdatné nebo v případě, že si chcete dát míň do těla, mám návrh, jak si udělat menší výlet na...
    Autor: kalinka1631

Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava

Výlet, Beskydy, Javorníky, Valašsko
Jedním krokem ve třech státech - trojmezí Hrčava 8.3.2015 Sluníčko svítí a je na čase podívat se do...
    Autor: vachovi

Ranch Viktorie- putování na koni

Výlet, Hrubý Jeseník
Do Šumperka za koňmi, aneb útěk z civilizace! Minulý podzim jsem se rozhodla splnit si svůj sen. Stát se na pár dní kovbojem a na koňském hřbetě putovat skrz lesy a brodit...