Tipy a novinky pro turisty Travel blog Muzeum města Prahy Chaty a chalupyChaty a chalupy (33) Mapa Praha a okolí

Hlavní město ČR a jedna z nejkrásnějších metropolí v Evropě. Turisty sem láká architektura (chrám sv. VítaPražský hradKarlův mostNárodní divadlo nebo Staroměstské náměstí s Orlojem), jedinečná atmosféra i noční život. Prahu jako na dlani si můžete prohlédnout hned z několika míst: Letná, VyšehradPetřín nebo Žižkovská věž. Krásné výhledy nabízí i projekty Nové byty Praha od Metrostav Development

Tip:
 Turistické cíle a oblíbená místa v Praze (1 916)
Památky a muzea (778)    Příroda (110)    Technické zajímavosti (47)    Výletní místa a parky (40)
 Trasy  (171)

Do přírody  > Na kole  > Za kulturou

Kunratický zámecký park

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní

Kostel sv. Jakuba
Kostel sv. Jakuba  •  Fotografie (15)  • Foto: soptinka

Jedeme autobusem č.193 od Nemocnice Krč a vystoupíme na zastávce Kunratická škola,hned před výstupní zastávkou se po levé straně nachází krásné jezírko a za ním dětské hřiště.U zastávky se nachází kostel sv.Jakuba,projdeme kolem něj a o kousek dál na levé straně je vstup do kunratické trvzi,kde se nachází Kunratický zámek,půjdeme-li pak dále cestou rovně od kostela dojdeme do Kunratického zameckého parku Smile Na konci zámeckého parku je také dětské hřiště.

Zámecký park

Jdeme za kulturou a přírodou.Měli jsme to štěstí,že kostel byl zrovna otevřený a je opravdu překrásný.Zámek byl bohužel uzavřen a vypadá dosti zpustošele,za to park je moc pěkný,čistý s plno lavičkama.

Nejedli jsme nikde,ale v areálu kunratické tvrzi je kavárna a Restaurace.

Nejvíc se nám líbil vnitřek kostela,zámecky park,jezírko a obě dětská hřiště Smile

Vstupy se naplatí nikde,všude je to zadarmowink

Poslední aktualizace: 30.9.2012
Autor: soptinka

Praha

Příspěvky z okolí Kunratický zámecký park

4. Kunratické vinobraní
4. Kunratické vinobraní Tradiční vinařská slavnost a oslava prvního burčáku začíná v pátek 26. září od 17 hod v u Kunratické tvrze (Za parkem, PrahA 4) a potrvá až do neděle. Na čtvrtém ročníku vinobraní budou návštěvníci mít k dispozici více než 150 druhů vín. Moravská i zahraniční - z Francie, Itálie, USA, Portugalska, JAR či Makedonie.  K vínu nesmí chybět bohaté občerstvení jako speciality na …
Dolnomlýnský rybník patří mezi pražské historické rybníky z 18. století. v okolí rybníka byly tehdy louky a Kunratiský les začínal až pod rybníkem. Nad rybníkem se táhly mokřady až k…
Rozcestí Nový Hrádek - lávka
Turistický rozcestník označující rozcestí modré a žluté turistické trasy stojí v Kunratickém lese v údolí Kunratického potoka kousek od mostku přes potok. Modře značená turistická trasa tudy prochází z jihozápadní…
Turistický rozcestník, který se nachází v Kunratickém lese na území přírodní památky Údolí Kunratického potoka, označuje místo odbočky od modře značené turistické trasy ke zřícenině hradu Nový Hrádek. Modrá turist…
Rozcestí U krále Václava IV.
Turistický rozcestník označující rozcestí zelené a žluté turistické trasy stojí hned vedle lesní Restaurace U krále Václava IV, která ke zdejšímu Kunratickému lesu na území přírodní památky Údolí Kunratického poto…
Libuš je městskou částí Prahy od roku 1990. Podle pověstí byla Libuš již v době kněžny Libuše místem s vyhlášeným chovem hus. Její název je někdy od kněžny odvozován, ale ve skutečnosti vznikl podle osobního jména…
Jedeme autobusem č. 197,který jede ze Smíchovského nádraží nebo z Hájů nebo busem č. 113,který jede z Kačerova nebo Písnice a vystoupíme na zastávce U Libušské sokolovny.My jsme přijížděli ze Smíchovského nádraží,…
                    Památník rozloučení a socha Nicholase Wintona  Text na pamětní desce: Památník rozloučení je symbolem odvahy a lásky všech rodičů, kteří v letech 1938 a 1939, bez ohledu na vlastní osud, posadili své děti do vlaků, se slzami v očích i srdcích jim zamávali a poslali je do bezpečí, aby jim zachránili život. Většina rodičů zahynula během Holokaustu. Wintonovy d…
První doušek moravských a českých Svatomartinských vín si budete moci vychutnat už zanedlouho. Nechte se pozvat na některou z pražských svatomartinských akcí. Pražané i domácí a zahraniční…
Koleje Jižní město, někdy také nazývané jako Jižák, je areál pěti budov kolejí, menzy, dvou nočních podniků (El Magico a Blanice) a budovy VŠE. kolej Blanice – ekonomové z VŠE  kolej…
Pro výlet v Praze, jsem si tentokrát vybral zajímavost místně příslušnou mému bydlišti v Libuši a Kunraticích. Půjdeme tedy pěšky :). Víte kde se zde nachází dům číslo popisné 1. Čí…
Zřícenina hradu Nový Hrádek
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 138 z Kačerova a vystupíme na zastávce IKEM, popojdeme kousek po směru autobusu a pak zahneme kolem IKEMU dolů do ulice Zelená louka, která nás dovede k restauraci Na Tý louce z…
Do Kunratického lesa se dá dostat mnoha způsoby, nejsnazší je dojet linkou C (pro nepražské tou červenou) na zastávku Roztyly či Chodov. Pokud dojedete na Roztyly a při výstupu z metra po schodech se dáte pravým výcho…
Nemyslím si, že bych tímto popisem nějak objevil Ameriku, vetšina lidí žijící v Praze Kunratický les zná, ale přesto se setkávám často s lidmi, kteří třeba v Praze pracují a krátce bydlí a neznají možnosti kam jít alespoň na procházku. Jako výchozích bodů můžeme použít stanic metra Roztyly, Chodov, nebo stanic autobusů Nemocnice Krč a nebo Zelené domky. Já si vybral zastávku…
                      Návštěvnický okruh Pražským hradem 23. a 24.11. 2017  Starý královský palác expozice Příběh Pražského hradu bazilika sv. Jiří Zlatá ulička katedrála sv. Víta Rožmberský palác   Během dalš…
Psal se 16. srpen roku 1419, kdy ve zdech Nového hrádku naposledy vydechl český král Václav IV. Už jen tato historická událost je dostatečným důvodem k návštěvě tohoto místa a jeho okolí, nacházejícím se na jižním…
Do Prahy za volně žijícími zvířaty? I já jsem si myslel, že to není možné... Při návštěvě Prahy jsem měl dvě hodiny volna a tak jsem se vypravil do Kunratického lesa. A jen jsem žasnul. Tolik "úlovků" nemám v lesí…
Starou Chodovskou tvrz najdeme ukrytou mezi paneláky a zelení na největším Pražském sídlišti Jižní město v Ledvinově ulici číslo 86/9. Ze stanice metra trasy C Opatov se vydáme buď pěšky severozápadním směrem do L…
Léto je tady. Výlety a stanování jsou ideální příležitostí, jak si vytvořit nové zážitky a vzpomínky, na které jen tak nezapomenete. Pokud se vydáte do přírody přes noc pod stan nebo jen…
Modřanská rokle je Přírodní památka v oblasti Praha-Libuš-Praha Modřany v údolí Libušského potoka.Najdete zde 3,5 km dlouhou Naučnou stezku zaměřenou na geologii,faunu,flóru.Nachází se zde přehrada.Čeká na Vás krá…
Pseudorenesanční zámek stojí na ostrohu nad pravým břehem potoka Botiče v Průhonicích ve Středočeském kraji. Zámek je trojkřídlý objekt se čtyřpatrovou…
Braník (také nepřesně nazývaný Bráník) je městská čtvrť a katastrální území Prahy, je součástí městské části Prahy 4. Čtvrť Braník leží v jižní části města na pravém břehu řeky Vltavy. Rozkládá se na ní větší čá…
Tenhle nádherný kousek světa můžete navštívit jen nedaleko za Prahou. Průhonický park skýtá asi 40 km cest, tudíž se nemusíte obávat, že byste jej prošli za chvíli a pak už neměli, co obdivovat. Park se řadí k nej…
První písemný doklad o starobylé vsi Nusle pochází z 11. století. Ve starých zápisech je zmiňována jako Neosvětly, Nostuly, Neovstlí. Ve středověku se osada Nusle rozkládala v údolí Botiče na východ od Vyšehradu…
Praha je hlavním a největším městem České republiky. Leží na řece Vltavě, která protéká městem, v délce 30 km. Z Prahy je vzdušnou čarou přibližně stejně daleko k Jaderskému a k Baltskému moři. Praha je…
Národní Divadlo, Praha
Do roku 1852 zakoupen pozemek bývalé solnice u řetězového mostu, v roce 1862 tu bylo postaveno Prozatimní divadlo pro 990 diváků (V.I.Ullmann), v roce 1868 položen základní kámen k novostavbě podle novorenesančn…
Praha je hlavní a současně největší město České republiky. Leží mírně na sever od středu Čech na řece Vltavě, uvnitř Středočeského kraje, jehož je správním centrem, ale jako samostatný kraj…
Staroměstské náměstí, nejstarší a nejvýznamnější náměstí historické Prahy, se formovalo již od 10. st. jako tržiště na křižovatce evropských obchodních cest. Bývala zde celnice (Ungelt), kde se odedávna proclívalo…
Pražský Hrad
Pražský hrad je největším klenotem hlavního města i celé České republiky. Pražský hrad je národní kulturní památkou a tradičně patří k našim nejnavštěvovanějším památkám. Pražský hrad tvoří rozsáhlý komplex palácových, církevních, úředních, obytných i obran…