ivulik

Deník turisty

Nové příspěvky

Návštěva u boha Radegasta - květen 2013
Od lanovky na Pustevnách jdeme po modré turistické značce , která patří k nejfrekventovanějším v Beskydech, takže se nikomu nemůže stát, že by se minul z trasy :) . Kocháme se výhledy z…
Projíždíme autem obec Stříbrnice a parkujem na úplně jejím konci. Vycházíme po žluté od posledních Stříbrnických domků. Značka se po pár metrech nenápadně odpojuje, ale my pokračujeme po lesní asfaltce, která ná…
Dopolední lyžování a následný gastronomický zážitek na Paprsku. Asi kilometr dlouhá a poměrně široká sjezdovka se sklonem "tak akorát" . Svah je dobře udržovaný, z jedné strany lemovaný snowparkem. Kromě překážek …
Osada Hynčice pod Sušinou poblíž Starého Města pod Sněžníkem. Malebný kraj v oblasti Králického Sněžníku, turistická vesnička mezi kopci Sušina a Štvanice. Osada osídlená většinou turisty a chataři se táhne podél Chrastického potoka pozvolna do kopečka. V Hynčicích se nachází prastará památná lípa, která je uvnitř dutá. U ní se hned můžeme zastavit na něco dobrého v hotelu Sněž…
Ne moc dlouhá silvestrovská procházka krajem Černého lesa. Trošku se protáhnout a sundat kalorie nastřádané přes vánoční svátky. Zastavili jsme se na Bařinách na hřišti. Za hezkého počasí jsme venku na sluníčku po…

Nejčtenější příspěvky

Hynčice pod Sušinou
Vyrážíme z Veřovic, kde jsme nechali auto na naplaceném parkovišti u fotbalového hřiště. Jdeme nejprve asfaltkou okolo rodinných domků a chat, až míjíme poslední stavení - Hájenku. To už je coby kamenem dohodill k…
Na tento výlet využíváme lanovku z Obertraunu,která s přestupy dopravuje turisty nahoru na Krippenstein a dále až na Gjadalm. My se vyvezeme do první stanice Schönbergalm, kde turisty lákají především jeskyně - …
Jedeme autem prohlédnout si Zlatorudné mlýny u Zlatých Hor. Po zajímavé prohlídce přejedeme asi 5 km Do horské vesničky Rejvíz, kde příjemnou lesní procházkou dorazíme k mecovému jezírku. Navštívíme repliku mlýn…
Jdeme na vrchol Velký javorník (918 mnm) z Veřovic, kde necháváme auto na parkovišti u hřiště. Máme namířeno přes kopec do Frenštátu p. R., odkud se autobusem dostaneme zase zpátky skoro až k našemu autu. Po žlu…