fotografie Vašek

Deník turisty

Nové příspěvky

Londýn a jižní Anglie - 5. díl
Čtvrtek 8.7.2016 Takže tu máme poslední den naší cesty. Ráno balíme a vyrážíme do Windsoru. Je to druhý největší obývaný hrad na světě (hned po Pražském hradu). Královna Alžběta ho používá jako letní sídlo, vlastně jako chalupu .  Přijíždíme tedy do městečka Windsor. Parkoviště nacházíme bez problémů, platíme stejně jako u nás v automatu (i když výše není stejná) a ubíráme…
Středa 6.7.2016 Ráno v Southamptonu je docel zamračené. Jdeme se projít do přístavu. Stojíme naproti molu, odkud odplouval v roce 1912 Titanik. Fotíme další velké lodě, které jsou nachystány k odplutí. Přesouváme…
Pondělí 4.7.2006 A je to tady. Po snídani opouštíme hotel, abychom se metrem přes celý Londýn včas dostali k letišti Heathrow do půjčovny „Green Motion“ pro auto, které nás bude celé 4 dny vozit. Nezbytné formali…
Neděle 3.7.2016 Dnešní místa jsme vybrali ve druhé části Londýna. Opět snídáme v hotelu a v 8:30 sedáme do autobusu a následně do metra a míříme do stanice Westminster, která je přímo u Westminsterského paláce u …
Pátek 1.7.2016 Začínají prázdniny a my se vydáváme v 15 hodin na letiště do Prahy, abychom v klidu zaparkovali auto a mohli nasednout do letadla společnosti British Airways (20:15) a odletět do Londýna. Jelikož l…

Nejčtenější příspěvky

Téryho chata
Soutěž 2 body
20.8.2007 Na tento den jsme naplánovali trošku náročnější výstup na Teryho chatu. Jeli jsme zubačkou z Tatranské Štrby v 8 hodin na Štrbské Pleso, kde jsme ihned přestoupili na električku do Starého Smokovce, kam …
Rysy 2499 m n.m.
19. července 2006 Na tento den jsme si naplánovali celodenní výlet, a to Výstup na Rysy - 2499 m n.m. Autem jsme dojeli na Štrbské Pleso, odkud vycházíme v 8:30 směrem K Popradskému plesu po červeně značené cestě.…
Opět jsme se s naší rodinkou vydali na výlet do Tater. Odjížděli jsme autobusem z autobusového nádraží v Tatranské Lomnici v 8:09 a do Tatranské Kotliny dorážíme v 8:20. Sluníčko se sice začíná schovávat, ale my u…
Nejvyšší vrchol České republiky dostupný pěšky z několika směrů a lanovkou z Pece pod Sněžkou. Na webové kameře je možno vidět záběry na horní stanici lanovky směrem na Růžovou horu.Zároveň…
Pátek 28.2.2014 Vydáváme se ráno směrem na letiště, odkud máme v 8:45 let se společností British Airways letadlem Airbus A320 nejprve do Londýna a odtud v 15 hodin do Los Angeles. Odlet je načas, takže v 10 hodin…