fotografie Kerry

Deník turisty

Nové příspěvky

zřícenina Volfštejn
Zřícenina hradu Volfštejn leží poblíž městečka Černošín na Tachovsku. Z parkoviště na kopec je to asi 1 km, cesta je na pohodu. Odměnou je krásný výhled na Šumavu a Český les.
Jedeme do obce Hrušková, kde zaparkujeme a vyrážíme. Jdeme se podívat na horu Krudum, kde je rozhledna. Je vidět ze silnice do Sokolova, tak jsme se rozhodli vydat na průzkum. Občerstvení jsme měli s sebou a jeli …
Dozvěděli jsme se o jelení oboře v obci Hory. Byl podzim 2015, jsem právě měsíc z nemocnice, tak jsem začal výlety velmi pozvolně. Jelení obora v obci Hory nedaleko Karlových Varů. Byli jsme 20 km od domova, takže…
Jedeme z Bečova nad Teplou přes Konstantinovy Lázně na Gutštejn jedeme se podívat na zříceninu hradu Gutštejn jeli jsme na otočku, občerstvení s sebou Tento hrad jsme kdysi objevili náhodou, ale neměli jsme fotky,…
jedeme z Bečova přes Karlovy Vary do obce Kyselka v obci Kyselka je podnik Mattoni, ale my jderme na rozhlednu Bučina občerstvení jsmě měli vlastní Procházka mimo domov to byla letos první. Bylo pod bodem mrazu, a…

Nejčtenější příspěvky

Třístoličník
Jdeme z Nového Údolí po červené značce na Třístoličník a potom přes Německo zpět do Nového Údolí Jdu na horu Třístoličník Občerstvení jsem měl s sebou, ale nahoře je restaurace, ale káva a polévka vyjde na osm eur…
Stožec a Nové Údolí Jihočeská železnice, možnost výletu na Plešné jezeru, na Třístoličník, na Lipenskou přehradu atd. Jedu vlakem Bečov nad Teplou - M- Lázně - Plzeň - Strakonice - Volary - Stožec Stožec je malá …
Boubínský prales a rozhledna Jedu z Lenory vlakem do Kubovy Hutě - s 995 m.n.m. nejvýšší zastávka v Česku. Potom vystupuji na Boubínskou rozhlednu a poté sestupuji po naučné stezce až k jezírku, potom jdu na vla…
Jedeme přes Zbůch a Klatovy Železné Rudy Jdeme si prohlédnou Čertovo a Černé jezero a celkové se pokochat Šumavou. Svačinu jsme měli s sebou. Cestou do Železné Rudy stoupáme do kopců a míjíme obec zvanou Onen svět…