msch30

Deník turisty

Nové příspěvky

Objevování Provence
Francie, Provence, 2012 10. 8. Původně plánovaná rodinná dovolená se díky očekávání nového přírůstku (Verunka) postupně přeměnila v pánskou jízdu otce se synem. Táta se rozhodl, že se do…
 27.8. Předností našeho tříletého Adámka, je jeho opravdu brzké vstávání. Díky čemuž proběhne naložení našeho auta (doslova až po střechu) a průjezd naší skvělé dálnice až na hranice s…
Indie, Rajasthan, 2010 - druhá část  17.11. Noc byla o poznání chladnější než včera. Notnou chvíli nám trvá než se osmělíme a vylezeme ven z našich teplých spacáků. Hůř jsou na tom…
 Indie, Rajasthan, 2010 - první část 6. 11. Výlet začínáme hodinovým čekáním na nádraží u „Grandu“. Lenka si totiž spletla čas odjezdu našeho autobusu do Prahy. Na Florenci hned…

Nejčtenější příspěvky

Hory, Pusta, víno a termály
Maďarsko 2009 8.7. Jsme sbaleni, Adámek je v dětské sedačce takže můžeme vyrazit směr maďarský Eger. Cestu jsme si naplánovali převážně po dálnicích. Tady musím zmínit nový systém placení maďarských poplatků za používání dálnic. Na Slovensko - Maďarských hranicích jsme zastavili u budky s označením vigněte. Po zaplacení příslušné sumy jsme po nahlášení SPZ obdržely jen účet. Prý je to OK. Hned při vjezdu na dálnici jsme…
Irsko, Severní Irsko 2005 27. 7. Z Brna odjíždíme ve tři hodiny odpoledne autobusem ČSA přímo na letiště. Při odbavení nacházím 200 Kč. To nám to začíná dobře. Ovšem to byla taky ten d…
Rakousko 2010 7.8. Vyrážíme do deštivého dne a déšť nás neopouští ani po příjezdu do Obertraunu u hallstattského jezera. Náš hotel leží přímo u jezera, škoda jen, že nám počasí nedovolí…