Kelley

Milan Palička

Miluju přírodu. Nemám rád výlety typu "pub trip" kdy se chodí od hospody k hospodě. Nejšťastnější jsem v lese. V…

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Deník turisty

Nové příspěvky

Borač-Rašov-Čebín
Trasa začíná na železniční Zastávce Borač (vlak sem jezdí každou druhou hodinu z Brna s přestupem v Tišnově). Tato malá obec má zajímavou historii, tak můžeme chvíli věnovat i krátké prohlídce. Túru zahájíme po zelené značce, směr Veselí a Lomnice. Vystoupáme částí obce zvané Podolí, projdeme kolem rodného domu spisovatele Josefa Uhra a zrestaurované dřevěné zvoničky. U křížku nás opustí červená značka do Tišnova, my se …
Trasa začíná u rozcestníku v Kuřimi před nádražím. Vydáme se po modré značce směr Moravské Knínice, Senařov. Projdeme městem, pak kolem zámku a na křižovatce na kraji obce pokračujeme rovně…
Nenáročná vycházka lesy v okolí Brna  Trasa začíná v obci Vranov, kam se dostaneme autobusem IDS-JMK č. 43 (zastávka Vranov, křižovatka). Nad křižovatkou najdeme rozcestník a vydáme se po…
Přechod západního hřebene Rychlebských hor na česko - polské hranici. Byl jsem ubytován v lázních Dolní Lipová. Jedu sólo. Vyjíždím 9:03 autobusem Jeseník - Bílá voda ze zastávky u pošty. Z 1,5 km vzdálené železn…

Nejčtenější příspěvky

Z Vranova do Soběšic (aneb i cesta může být cíl)