Hostýnskými vrchy ze Zlína na kole

cyklotrasa, Zlínsko
Kameňák Šotolina 15.86 km
  U statku odbočíme vlevo
Studánka Šotolina 16.17 km
  Lze nabrat pitnou vodu ze studánky
Připojení na modrou Asfalt 18.09 km
Cíl (Kocanda) Asfalt 34.07 km

Výškový profil trasy

Popis trasy

Začíná se ve Zlíně na Kútech. Po cyklostezce do Vršavy a u sportovního areálu se dáme doprava do kopce. Po chvíli stoupání se dostaneme na červenou stezku.

Jakmile se dostaneme Po Štákův vršek, sjedeme z červené doprava a pokračujeme podle mapy, až se dostaneme opět na asfaltku (zelená stezka), po které se dáme doleva.

Výhled na Lukov
lupa

Projedeme kolem větráku (mlýn), letiště, až se dostaneme do Štípy. Tady se dáme po hlavní silnici doprava na Velíkovou. V ní pořád rovně až na konec vesnice. Tam se dáme doleva na modrou stezku.

Jakmile se dostaneme k hlavní silnici, tak ji jen přejedeme a pokračujeme obtížnějším terénem do kopce (podle křížové cesty). Pořád pokračujeme po modré.

Po delší době dorazíme ke stavení, u kterého se dáme doleva. Přibližně po sto metrech můžete vidět malou studánku po pravé straně cesty - tady můžete nabrat studenou pitnou vodu.

Studánka s pitnou vodou
lupa

Pokračujeme pořád dál po cestě, až se dostaneme opět na modrou. Na ní se dáme doleva. Jakmile se vyškrábeme na Okluk, dáme se vlevo po zelené. Tady začíná obtížnější terén (sjezd). S několika menšími mezistoupáními.

Po zelené jedeme až k asfaltce, na které se dáme vlevo (dolů kopcem). Pokračujeme dál až do Fryštáku. Tím projedeme podle mapy, čímž se dostaneme k rybníčku a Fryštácké přehradě.

Projedeme podél přehrady a vystoupáme do kopce. Jakmile se dostanete na menší rovinku, začne asfaltka, ale stoupání pokračuje. Na konci stoupání následuje delší rovnika až do Zlína na Kocandu.

Další informace

Hodnocení:
neumístěno
Délka trasy:
33.126 km
Náročnost:
střední náročnost
Hostýnskými vrchy ze Zlína na kole navštívil 1 turista.

Doprava vlakem

Odkud: Datum:
Kam: Zlín-Dlouhá
(vzdálenost od místa: 0.65 km)
Čas:

Start Vršava Červená Pod Štákovým vrškem Křižovatka Větrák Štípa Velíková Křižovatka Na písečném Kameňák Studánka Připojení na modrou Odbočka na zelenou Perfektní sjezd na asfaltce Skalka Rybníček Mezipauza na stoupání Cíl (Kocanda)

Diskuse k trase Hostýnskými vrchy ze Zlína na kole

24.05.2012 09:39
Perfektní trasa, kterou byste měli určitě absolvovat na horském kole.

Nadpis: (nepovinný)

Vaše jméno:

Email: (nezobrazí se)

Text:

Sledovat diskusi e-mailem
Váš email:
Sledování můžete kdykoliv zrušit jedním kliknutím.