Cestopisy - Polsko

Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Rudawski park Krajobrazowy IV.

Cestopis, Polsko
Rudawski Park Krajobrazowy IV. Tuto čtvrtou a poslední po Rudawském parku začneme ve vsi Bukowiec, kde jsme byli ubytování vpenziónku – hostelu vbývalé škole. Kolem hřbitova...
    Autor: Sir967

Rudawski park Krajobrazowy III.

Cestopis, Polsko
Rudawski Park Krajobrazowy III Pojďte se podívat na hrad, který byste možná vpolském příhraničí nečekali. Ale spojte to i spěknou vycházkou po skalních blocích v okolí....
    Autor: Sir967

Rudawski park Krajobrazowy II.

Cestopis, Polsko
Rudawski Park Krajobrazowy II. Tentokrát se vyprávíme na dvě nádherné skály – Sokolík a Križnou horu.. Pokud jste horolezci, nezapomeňte lana. My ostatní se ale bez nich...
    Autor: Sir967

Rudawski park Krajobrazovy I.

Cestopis, Polsko
Rudawski Park Krajobrazowy I. Většina Čechů má představu, že když vPolsku skončí Krkonoše, následuje už jen rovina končící Baltským mořem. Rád bych vás přesvědčil,...

NP Bieszczady 1 (Polsko)

Cestopis, Polsko
Národní park Bieszczady 1 Park se nachází na jihovýchodě Polska u hranic se Slovenskem a Ukrajinou. Turisté zokolních zemí tyto krásné poloniny ještě neobjevili, takže kromě...

Polsko - 2. část - Krakov

Cestopis, Polsko
Cesta zOsvětimi do Krakova trvala jen nějakou hodinu, takže bylo rozhodnuto ponechat filmovou produkci až na druhý den. Ubytovali jsme se vhostelu a vyrazili do centra na večeři....
    Autor: Ajrad81

Polsko - 1. část - Osvětim

Cestopis, Polsko
Dějepis mě ve škole nikdy moc nebavil, ale historii mám celkem ráda. A nejvíc se zajímám o novodobější historii našeho národa – 2. světovou válku. Stím je pochopitelně...
    Autor: Ajrad81

Katowice pred veľkou nocou.

Cestopis, Polsko
Ak mám nadviazať na svoju poslednú cestu, slovo ostatnú sa mi veľmi nepozdáva, no vraj je to správne tak, ale ja si dovolím tvorivú gramatickú nedokonalosť a nadväzujem na svoju...
    Autor: MikiS

Západní Krkonoše z polské strany

Cestopis, Polsko
Vlistopadu se města vlivem inverzního proudění vzduchu velice často utápějí ve smogu. Před ním se dá uniknout do vyšší nadmořské výšky, na hřebeny hor. Pro sobotní...
    Autor: dupis

Krakow a Solný důl Wieliczka

Cestopis, Polsko
Krakow a Solný důl Wieliczka 201231.8. - 2.9.2012 31.8.2012Pobyt v hotelu Daisy v Krakowě jsme koupili přes jeden ze slevových serverů. Do Krakowa už jsme se chtěli dlouho podívat...
    Autor: EZahro

Góry Stolowe

Cestopis, Polsko
Pátek Kvečeru jsme dojeli do Broumova, kde jsme a zašli na večeři. Pak jsme přejeli do Božanova, kde jsme sice nečekali otevřenou krčmu, ale byla tu a čepovala opata. Měl jsem...

Kedzierzyn-Koźle, rekonstrukce bitvy z roku 1807

Cestopis, Polsko
Ve dnech od 14. Do 16. Září jsem se společně sJavornickou dělostřeleckou gardou (dále jen JDG), účastnil šestého ročníku rekonstrukce bitvy u Kozelské pevnosti zroku 1807....
    Autor: roniel

Kolem Králíků do Polska a zase zpět

Cestopis, Polsko
Dost dlouho jsem si plánoval cyklovýlet ke Králíkům a do polskéhoMezilesí. Měl jsem vymyšlených několik konkrétních věcí, které jsem chtěl vidět a nechtělo se mi moc jet...
    Autor: markyz63

Dvoudenní výlet do Osvětimi a Krakova

Cestopis, Polsko
Se školou jsme se vypravili na autobusový dvoudenní výlet do Polska. První den jsme navštívili koncentrační tábor vOsvětimi. Uvítala nás brána snápisem „Arbeit macht...
    Autor: Tiziana

Soví hory (Park Krajobrazowy Gor Sovich)

Cestopis, Polsko
Soví hory Jen pár kilometrů za Broumovem se vPolsku nedaleko českých hranic nachází kouzelné místo – Soví hory nebo chcete-li Park Krajobrazowy Gór Sowich. O jeho existenci...

Góry Sowie (PL)

Cestopis, Polsko
Góry Sowie 6. – 8. května 2011 Pátek SVaškem a Jirkou jsme někde na dálnici naložili Aleše a jeli do Broumova na večeři a odtud do Šonova. Tam jsme si dali skvělého opata...

Pieninski park Narodowy.

Cestopis, Polsko
Začátkem měsíce října při tradičním dvoudenním zájezdu na Slovensko,jsme první den prošli část Národního parku Pieniny. V pátek ráno 8.10.nás autobus odvezl z Velké...
    Autor: HVhoral

Okolo Gór Bialskich

Cestopis, Polsko
Jak jsme tak večer po volejbale seděli v Base, přišla na přetřes myšlenka vyrazit někam na kole, když vlastně následující sobota bude vlastně poslední „letní“ (podle...
    Autor: Bobkart

Na zámku a v podzámčí.

Cestopis, Polsko
Na zámku a vpodzámčí. Vladimír Chilčenko Foto autor Pro mnoho příznivců hor neztrácí Krkonoše přitažlivost ani vdobě, kdy zrovna není sezóna . Pokud turista...
    Autor: childa

Osvětim (2008)

Cestopis, Polsko
OSVĚTIM Březinka: vstupní brána Na mé cestě k severním sousedům byla první zastávkou Osvětim. Dostanete se sem přes noc nočním spojem. V Osvětimi...
    Autor: machala

Pilsko (1557 m.n.m.) - II. nejvyšší hora Beskyd.

Cestopis, Polsko
Již dlouho jsem uvažoval nad návštěvou II. nejvyšší hory Beskyd – Pilskem (1557 m.n.m.). Ktomuto rozhodnutí...
    Autor: kozusek

Góry Suche a Góry Walbrzyszke (PL)

Cestopis, Polsko
Pátek SJirkou jsme dojeli do Meziměstí už za tmy a hned zašli na pár piv, protože nebylo kam spěchat. Pak jsme šli přes Starostín kpolské hranici, po které jsme zamířili...

Osvětim

Cestopis, Polsko
Vsobotu 9.10.2010, v5 hod. ráno jsme vyjeli na zájezd sGymnáziem TGM Zastávka (u Brna).Náš cíl byl Osvětim I. a Osvětim II. – Březinka.Po rychlé cestě (asi 3,5 hod.) s 1...
    Autor: Ivona

GIEWONT (1894 m.n.m.) – KASPROVY WIERCH (1986 m.n.m.)

Cestopis, Polsko
Autobusem přijíždíme do města „Zakopane“. Město opět nezklamalo, jelikož všude jsou uzávěry komunikací...
    Autor: kozusek

Historické města v okolí jezer Otmuchowskie a Nyskie

Cestopis, Polsko
Z Krnova se vydáváme vlakem do Mikulovic odkud již pokračujeme na silničních kolech po silnici, která většinou...
    Autor: CPVKrnov

Dovolená u Baltu

Cestopis, Polsko
Pravidelně již několik let trávíme 14-denní dovolenou u Baltu v Polsku. Přestože se stále traduje, že polské moře je studené a špinavé, polské cesty nesjízdné a Poláci...
    Autor: Marty10

Výlet na kole do Polska Český Těšín a okolí

Cestopis, Polsko
Cesta do Polska na kole - ITINERÁŘ 3. Spanilé jízdy, část 5. ..Honza Kajzar připravil výlet na kole do Polska...
    Autor: cyklovladka

Osoblažsko - Polský výlet

Cestopis, Polsko
Předloňské léto znamenalo výlet můj a dalších dvou mých přátel do oblasti Osoblažska, kde mám chalupu, konkrétně v obci Vysoká, Pitárné. Jelo se automobilem, z vesela z...
    Autor: BrckoGOS

Výlet na Malbork

Cestopis, Polsko
Výlet na Malbork Hlavním cílem cesty do Polska byla návštěva nejvýznamnějšího křižáckého hradu na území Polska, Malborku. Ač původní plány na cestu do Polska byly...
    Autor: jezek

Výlet do Krakova

Cestopis, Polsko
Výlet do Krakova Sraz naší miniparty je v21.30 na nádraží vPardubicích. Hodina do odjezdu nabízí posezení vnové nádražní restauraci. Tak jdeme na pivko. Hospoda je trošku...