Výlety na kole - Česká republika

Výlety na kole
Seřadit výlety na kole podle:
Změna oblasti

Vybrat na mapě
Nastavit aktuální polohu

Boseň - Branžež - Nová Ves, Komárovský rybník - Čížovka - Drhleny - Boseň, Valečov

Výlet, Český ráj
Trasa je dobře přístupná autem, můžeme totiž parkovat na parkovišti pod zříceninou Valečov. Nevydáme se...
    Autor: kalinka1631

Opočno pod Orlickými horami

Výlet, Orlické hory a podhůří
krásným místem kousek od našeho domova je město Opočno, pyšní se nadherným romantickym zámkem a hlavně nádherným parkem a oborou. Turisty je tato oblast málo navštěvovaná a...
    Autor: echterube

pěšky nebo na kole - Nový Vestec, Káraný, Otradovice

Výlet, Polabí
Pro nenáročné turisty a cyklisty nebo rodiny s menšími dětmi je vhodná krajina mezi Starou Boleslaví a Lysou...
    Autor: kalinka1631

Zimní lázně

Česká republika, Poděbrady
Hotel Zimní lázně se nachází v lázeňském centru a je propojen s hotelem Libenský lázeňským pavilonem a malou kolonádou.
Cena od: 2700,-Kč,
reklama

Na soutok Lomnice a Skalice

Výlet, Jižní Čechy
Soutok Lomnice a Skalice Na toto putování jsme se připravovali také hezkých pár týdnů a nakonec jsme vyrazili 25.10.2014. Počasí nám právě nepřálo. Byly totiž 4 stupně...
    Autor: vildt

Podzimní výlet na vyhlídku Bílý kříž

Výlet, Podyjí
Na vyhlídku Bílý kříž nedaleko Vratěnína na Vranovsku, v blízkosti hranic s Rakouskem. Dojedeme autem k obci Vratěnín a vydáme se pěšky po Graselově stezce, vedoucí 7 km...
    Autor: pkovarik

Okolí Dalešické přehrady

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Končili jsme týden dovolené na Uhersko Hradištsku a pokračovali jsme přes Brno a Rosice směr na Náměšť nad /Osl. do Kramolína na další týdenní kolařské zážitky na...

PODHORKY-CESTOU NECESTOU II.

Výlet, Pardubicko
Dnes Vás pozvu na vycházku do přírody po okolí osady Podhorky.Opět výlet i pro Vašeho čtyřnohého mazlíčka. Podhorky jsou místní částí městyse Choltice v okrese...
    Autor: mokomido

Myštická patnáctka 2014

Výlet, Jižní Čechy
Myštická 15 2014 Turistický pochod Myštická patnáctka byla určena pořadateli na 27. září 2014. Kdo by si myslel, že snad bude stejná trasa, ten se zmýlil. Zatím ani...
    Autor: vildt

Kemp Karolina - Plzeňsko

Výlet, Plzeňsko
Do kempu Karolina, který se nachází v okresu města Tachov v Západních Čechách jsme šli vlakem. Cesta byla příjemá. Všude kolem samé vesničky, lesy a hory, takže jsme si čas...
    Autor: skpanther

Na kole po Uhersko Hradištsku

Výlet, Slovácko
Vyjíždíme z Kunovic z penzionu Ekofarma sádky po cyklotrasách a z části po místních komunikacích v Uherském Hradišti kde se dáme podél Baťova kanálu směrem na...

Hastrmanka Dětmarovice

Výlet, Ostravsko
Využili jsme nádherného slunečného počasí hned první listopadovou neděli a vydali se pěšky z Orlové do Dětmarovic do restaurace Hastrmanka. Od nemocnice jdeme kolem Doubravan...
    Autor: daga.ti

Zaniklá obec Štolnava aneb znovu na Pramenech

Výlet, Hrubý Jeseník
Cílem tohoto výletu je zaniklá sudetská vesnička, která se nacházela na vrcholu mezi Kopřivnou, Rejcharticemi a Horním Bohdíkovem (pro ty, co potřebují jako vodítko trošku...
    Autor: markyz63

Kutná Hora a okolí

Výlet, Kutnohorsko
Jeli jsme autem a s kolama do Kutné Hory do penzionu na 4 dny v pracovním týdnu. Chtěli jsme navštívit památky tohoto města po více jak 30 letech a dále si projet okolí na...

Trojúhelník mezi městy Kouřim, Kolín a Kutná Hora

Výlet, Kutnohorsko
Navštívíme méně známá místa v trojúhelníku známých měst. Vyjíždíme z Kouřimi přes Klášterní...

Králíky a okolí

Výlet, Orlické hory a podhůří
Pro letošní dovolenou jsme si se synem vybrali Orlické hory. Naplánovali jsme si prodloužený víkend a v pátek vyrazili za přírodou a poznáním. Cestovali jsme autobusem, ale...

Z Kouřimi do Lipan za výhledy

Výlet, Kutnohorsko
Budete-li pobývat v Kouřimi, tak si udělejte vycházku. Vydáme se pěšky z Kouřimi do Lipan a zpět. Pěší trasa má cca 12 km. Je možné trasu zkrátit a z Lipan či Třebovle...

Okolí Kouřimi - severovýchod

Výlet, Kutnohorsko
Poznáme město Kouřim a okolní méně známé památky a místa s bohatou historií. http://www.turistika.cz/vylety/kourim-tak-trochu-zapomenute-mesto-s-vyznamnou-historii Na cestu se...
    Autor: annafr

Vzkříšení samoty Berhof (Josefová)

Výlet, Hrubý Jeseník
Autobusem skoro až na místo. V tomto případě asi ostatní nebudou mít to štěstí co já. Když jsem dostal pozvánku na otevření nové Naučné stezky u Josefové, váhal jsem asi...

Cyklostezka BEČVA

Výlet, Moravskoslezské Beskydy
V sobotu 12.7. nás naložil cyklobus BEČVA firmy ARRIVA MORAVA a.s. v Přerově na autobusovém nádraží i s koly na svou palubu, no vlastně kola jsme si museli naložit do přívěsu...
    Autor: vala1959

Podlipansko - okolí Kostelce nad Černými lesy

Výlet, Kutnohorsko
Výlet je pro všechny věkové kategorie a také pro všechny zátěžové kategorie. My menší sportovci pojedeme autem a podnikneme vycházky. Ti větší sportovci trasu projdou...
    Autor: annafr

Kouřim - tak trochu zapomenuté město s významnou historií

Výlet, Kutnohorsko
Jedeme do Kouřimi - historického města, za památkami, historií, potulkou v okolí a v přírodě a trochu se...

Neděle s Vyhlídkou

Výlet, Hrubý Jeseník
Nedělní ráno, ačkoliv nesnídám džbánek piva, už pohled z okna naznačuje, že skuteční babí léto se dostavilo se vší parádou (a horkovzdušným balónem ovšem s...

Grad Morava – Urbs Antiqua Rastizi

Výlet, Slovácko
Do Mikulčic na bájný hrad knížete Rastislava. Areál vykopávek též zvaný Valy u Mikulčic je díky vysloveně placatému terénu snadnou dostupný ať již přímo z přilehlých...

Maria Hilf

Výlet, Hrubý Jeseník
Maria Hilf přístav poutníků v lesích u Zlatých Hor Autem,autobusem či na kole od města Zlaté Hory. Tento poutní areál zasvěcený Panně Marii Pomocné.Maria Hilf leží v...

Rejvíz

Výlet, Hrubý Jeseník
Nejideálnější spojení na Rejvíz je autobus,nebo kolo,popř.autem.Vlak tam nejezdí.  Rejvíz označovaný znalci jako nejkouzelnější lokalita v Jeseníkách. Na Rejvízu se...

Zemědělský skanzen Rapotín

Výlet, Nízký Jeseník
Vlakem,autobusem nebo popřípadě na kole z Šumperku směrem na Vikýřovice.Dál k muzeum jen malý kousek,přes pěknou obec Vikýřovice.  Všichni milovníci dobových řemesel...

Novohradské hory

Výlet, Novohradské hory
Jedeme do Novohradský hor - můžeme si vybrat, zda začneme v Nových Hradech, Horní Stropnici, Dobré Vodě nebo v Hojné Vodě. Ze všech těchto míst se nechá vyrážet na krásné...

Mitrov

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Nad říčkou Loučkou nedaleko vsi Strážek můžete objevit zříceniny hradu Mitrova. V podhradí je rekreační středisko s prima hospůdkou. Na hrad vede modrá turistická cesta ze...
    Autor: MIHARD

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků

Výlet, Krkonoše
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku kolem Martinických rybníků, kde je celkem nová Naučná stezka U Mlejna. Martinické rybníky se...
    Autor: správce

Pohádková vesnička a rybníky Vysočiny

Výlet, Českomoravská Vrchovina
Co s dětmi o prázdninách. Chtějí zábavu a koupání. A je třeba je trochu unavit. Předem připravené plány jsou postupně realizovány. Pohádkovou vesničku možná někteří...